Ik woon in een studentencomplex
in Groningen (hier is kitten ook evt. op te halen) en een van de studentes hier heeft een leuke meisjeskitten, genaamd Nola, waar ze helaas afstand van moet doen. Ze (de studente

) woont begeleidt en haar begeleider geeft aan dat het kitten weg moet.
Ik heb aangeboden te helpen omdat het kitten werd aangeboden op de gezamenlijke studentencomplex-Facebook en eigenlijk wil ik voorkomen dat ze terecht komt in zo'n vrij kleine ruimte (gewoon een studentenstudio/1-kamer appartement) en wellicht veel alleen thuis is (afh. van de student).
Daarnaast heeft ze het kitten zelf ook van een vriendin gekregen dus vind dat het beestje nu wel wat rust en een goeie, vaste blikopener verdient

.
Ook zijn er eventueel spullen bij te krijgen (hier vraagt ze dan wel een klein prijsje voor, prijs in overleg):
- een nieuwe krabpaal
- hele zak met brokken en een halve zak met grit
- 3 speeltjes en eventueel een mandje.
Naam huisdier: Nola
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Kat
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant): Europese Korthaar
Leeftijd: 4 maanden
Dierenpaspoort beschikbaar: Nee
Gechipt: Nee
Gesteriliseerd/Gecastreerd: nee, nog niet.
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): nog niets, wel ontwormspul.
Datum laatste dierenartsbezoek: n.v.t.
Reden laatste dierenartsbezoek:Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): De poes is zindelijk en heel lief/zachtaardig/goed met mensen. Ze kan heel speels zijn maar ligt ook graag rustig onder een stoel.
Omgang met kinderen: weten we niet (studentenhuis) maar als we de rest van haar gedrag zien, verwachten we daar geen problemen.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): geen
Volgt het dier een speciaal dieet?: Nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Heeft ze van een vriendin gehad
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Mag niet van begeleider
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Niets bijzonders.
Ik zal kijken of ik nog meer/betere foto'tjes kan bemachtigen maar hier moeten jullie het voorlopig eventjes mee doen

. Zwart fotografeert nou eenmaal niet makkelijk!
![ieghz4.jpg]()
![ncdv8y.jpg]()
![55o4mu.jpg]()
[ Bericht 3% gewijzigd door ChipsZak. op 16-01-2014 13:17:50 ]