Dan maakt het dus niet uit of je wel of niet schiet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meestal mis. En anders losse flodders
Losse flodders zei hij...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:11 schreef Ynske het volgende:
t ligt er maar net aan waarmee geschoten zal worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
ook dat kan raak zijn, en troep opleverenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook dat kan raak zijn, en troep opleverenAfhankelijk van de ouders, danwel de manier van opvoeden hoeft het een het ander niet uit te sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ah, meneer gelooft heilig in het gegeven: Opposites attrackt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je tussen de 20-24? Blond? Blauwe ogen? Vrouw? Mooi figuur? Niet te lang? Niet te kort? Slim? Grappig? En last but not least, rijk?
Nee?
Helaas.
Daar ging mijn koffie!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ah, meneer gelooft heilig in het gegeven: Opposites attrackt?
Zit je heel de dag door aan de koffiequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ah, meneer gelooft heilig in het gegeven: Opposites attrackt?
Jij hebt Kano toch ook gezien in Nijmegen? Dan weet je waar ik het over heb.quote:
Is altijd zo, toch?quote:
Godver, wat is dat ontzettend goed werk zeg!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:42 schreef Timmos het volgende:
Rusland heeft niet alleen dashcams
http://www.boredpanda.com(...)phy-elena-shumilova/
Oh wauw! Hoe doet ze datquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:42 schreef Timmos het volgende:
Oog voor compositie en technisch het perfect beheersen. En dan nog photoshop.quote:
Ben al blij dat ik aan de schuifjes op lightroom kan trekken ^^quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Oog voor compositie en technisch het perfect beheersen. En dan nog photoshop.
ik *leef* op koffiequote:Op donderdag 16 januari 2014 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit je heel de dag door aan de koffie
Wow.........quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:42 schreef Timmos het volgende:
Stuiter je dan niet heel de dag?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik *leef* op koffieen bier, maar dat vindt de baas niet goed...
het zijn geen espresso'squote:Op donderdag 16 januari 2014 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stuiter je dan niet heel de dag?
quote:
American Coffee?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stuiter je dan niet heel de dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |