Klopt. Net als dat de collab van Footpatrol en 24 Kilates ook goed was voor Le coq sportif. Ik ben een enorme eighties fan. Kasten vol met boeken over staan en gelezen. Wekenlange gesprekken met mijn hipster-oom van bijna 50 die die tijd heel bewust heeft meegemaakt. Daarom vind ik 't ook leuk dat die oude "vergeten" merken een beetje een comeback makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Atta-boy het volgende:
Wat dat betreft is zo'n patta collabo dan wel goed voor ze.
Moet werken anders was ik wel voor je langs geweest in ruil voor je isaora jacket.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
stussy collab is stiekem wel cool. Wie doet er een proxy dienstje?
Waarom hadden we die isaora jacket toen ook alweer niet besteld fuckquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef doo. het volgende:
[..]
Moet werken anders was ik wel voor je langs geweest in ruil voor je isaora jacket.
Bedankt voor je stukje geschiedenis. Voor mij is dat merk inderdaad meer niveau aktiesport, maar moet toegeven dat ik die hele 80's (die ik geen eens heb meegemaakt) revival wel voel.quote:
Verwacht overigens ook nog Douane te betalen.Dat moest ik vorige keer in ieder geval wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef doo. het volgende:
Geen idee, nu is er weer een beste redelijke isaora sale, echter wacht ik totdat deze minder dan 200USD is.
Ik kan daar echt in doorslaan in de geschiedenis van sneakers. Liep verleden jaar een flinke tijd bij de fysiotherapeut en kwam elke week op andere Jordan signature schoenen binnen. Vroeg ie wat voor schoenen 't waren kreeg ie een verhaal van een kwartier van mequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Bedankt voor je stukje geschiedenis. Voor mij is dat merk inderdaad meer niveau aktiesport, maar moet toegeven dat ik die hele 80's (die ik geen eens heb meegemaakt) revival wel voel.
Patta x Rucanor
Thanks, en trouwens jij zocht toch zo'n sherpa denim jacket?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Verwacht overigens ook nog Douane te betalen.Dat moest ik vorige keer in ieder geval wel.
heb je al op google gezocht? Derde hit, NL webshop, maat US6.5 t/m 12.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef klaas03 het volgende:
Goede avond,
Momenteel ben ik al een tijdje op zoek naar onderstaande sneakers om bij een vetrouwde webshop (het liefst nederland's) te kopen. Maar deze webshop kan ik helaas niet vinden. Weten jullie misschien nog een vetrouwde webshop waar ik deze kan halen.
[ afbeelding ]
NIKE AIR MAX 90 PREMIUM TAPE BLACK/COOL GREY-WHITE
Bij voorbaat dank
Was eigenlijk voor mijn stiefbroertje. Had inmiddels al een mooie Wood Wood gevonden voor 60e. Ik ga zeker wel kijken voor mijzelf. Waar moet ik aan denken bij hipster vintage shoppies? 9 straatjes?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:13 schreef doo. het volgende:
[..]
Thanks, en trouwens jij zocht toch zo'n sherpa denim jacket?
Er liggen/lagen er echt sick veel bij de episode en dat soort hipster vintage shoppies in amsterdam voor ¤30,-
Ook veel denimshirts voor 10tje van levi's, lee etc.
M'n ouwe kicksenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef flotser het volgende:
Zag trouwens dat Boris Becker vroeger ook op Diadora speelde voordat ie naar Puma ging
Die grijze crewneck is moeilijk dope, maar ik heb net mijn geld uitgegeven aan een floral hoodie & camp dus ik moet passenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
stussy collab is stiekem wel cool. Wie doet er een proxy dienstje?
Hele schappelijke prijs. Sowieso sale staan mooie dingen in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef acbs2 het volgende:
Over isaora en dope grijze crewnecks gesproken. Had naast een surface to air suit voor ¤200 ook een supernice grijze isaora crewneck gehaald voor 60 op freudiankicks.com.
20 voor shipping though, maar toch.
Idd, vooral 9 straatjes ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor mijn stiefbroertje. Had inmiddels al een mooie Wood Wood gevonden voor 60e. Ik ga zeker wel kijken voor mijzelf. Waar moet ik aan denken bij hipster vintage shoppies? 9 straatjes?
Goh, je zou verwachten dat een bedrijf als norse dat niet zou overkomen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Norse had een pakket naar Nederland gestuurd met enkel mijn telefoonnummer, en naam. Zonder enige melding van een adres.
Fed-ex over de zeik. Enfin, geregeld. Komt er morgen aan. Wel slordig zeg, jezus.
ZMP besteld zo veel via fedex dat norse dacht dat ze met alleen de naam wel genoeg info hadden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Goh, je zou verwachten dat een bedrijf als norse dat niet zou overkomen..
Waar had je ze en voor hoeveel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Pick up met shout out naar ZMP
[ afbeelding ]
20 eurquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:27 schreef Mindstate het volgende:
Iemand nog belang bij Air Max 90 Sneakerboot sz 45? Heb net een paartje binnen gekregen, maar in de tussentijd al weer veel te veel ander spul gekocht![]()
[ afbeelding ]
waren ze wel sneller met verzenden dan bij mijn pakket; die is gisteren pas verstuurdquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Norse had een pakket naar Nederland gestuurd met enkel mijn telefoonnummer, en naam. Zonder enige melding van een adres.
Fed-ex over de zeik. Enfin, geregeld. Komt er morgen aan. Wel slordig zeg, jezus.
Lekkah lekkah, ik vind die cw en die gele fijner dan die van mij denk ik. Dit is makkelijker te dragen met spijkerbroek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Pick up met shout out naar ZMP
[ afbeelding ]
In de 17e eeuw werd een brief uit China met de adressering "Boerhaave, Europa" correct bezorgd. Fun fact van college. Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:59 schreef doo. het volgende:
[..]
ZMP besteld zo veel via fedex dat norse dacht dat ze met alleen de naam wel genoeg info hadden.
spoiler: zmp is de zalandoman
Gefelicteerd Doo. !quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef doo. het volgende:
Yeah! Promotie gekregen. Meer persoonlijk contact met klanten dus dag baard / snor en hello altijd suited up libi.
Nieuwe nette schoenen nodig, bajs raadt crockett & jonse aan toch, waar is dat te verkrijgen? En is er ergens nog sale voor shirts want heb er flink wat nodig.
MAAR WAAR WAS DIE SALE?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Nike Rotterdam en voor 55 euro. Was de laatste dag van de sale, nu zijn ze weer retail.
Congrats mayne,quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef doo. het volgende:
Yeah! Promotie gekregen. Meer persoonlijk contact met klanten dus dag baard / snor en hello altijd suited up libi.
Nieuwe nette schoenen nodig, bajs raadt crockett & jonse aan toch, waar is dat te verkrijgen? En is er ergens nog sale voor shirts want heb er flink wat nodig.
Grats, boordmaat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef doo. het volgende:
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef loqdawq het volgende:
" Import charges: $49.32 (amount confirmed at checkout) "
Bij ebay, betekend dit dat je dus geen douane kosten meer hebt?
Niet eerder gezien nl
Nice! Congrats!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef doo. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |