SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoorde trouwens dat JS Wings 2.0 Silver en Goud, Eason Chan JS Wings Chinese New Year en JS Bears Psychedelic allemaal ¤45 in de Adidas outlet in Batavia stad zijn.
Ik weet hoeveel men hier van houdt, vandaar de memo.
Visuele ondersteuning, we hebben het hier over:Fuck man, ik ga er morgen gelijk heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Denk dat je te laat bent, hoorde dat ze al een week liggen te campen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Fuck man, ik ga er morgen gelijk heen
Een week? Die liggen er al langer zelfsquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk dat je te laat bent, hoorde dat ze al een week liggen te campen.
Ik had ze ook voor 55 eu maar al twee weken geleden!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
MAAR WAAR WAS DIE SALE?!
Volgens mij zijn ze al lang weer uitverkocht ook btw
Zondag werd er tegen een vriend gezegd dat grijs uitverkocht was, maandag kwam ik, heeft u grijs nog in us10, abernaturlich, gekocht!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef Atta-boy het volgende:
Ze gaven ook sommige mensen andere antwoorden, best vaag. Ik had eerst voor een vriend gevraagd of ze nog een cw in us9 ofzo hadden. Hadden ze toen niet. 2 dagen later had iemand dezelfde maat en cw gekocht
Binnekort niet, wel heeft asics aangegeven komend jaar deze te releasen;quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef vault_tec het volgende:
komen er binnenkort nog gel lyte 3 mint uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |