Zie jij een bril? nee ik ook niet dus onzin verworpenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Had er wel iets over gezien maar nog geen epi of zo nee. =$
Wist niet dat jij ook meedeed though (links), zal eens kijken.
?quote:
de amerikanen hebben ook weer een nieuwe ripoff ervanquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Had er wel iets over gezien maar nog geen epi of zo nee. =$
Wist niet dat jij ook meedeed though (links), zal eens kijken.
??quote:
Matige ad, met zo'n bouwvakster.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de amerikanen hebben ook weer een nieuwe ripoff ervan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
R&P / Tinder #19 Je hebt maar één match nodig...
Damn son.quote:Laatste voyeur(s) KomtTijd...
Chai
Maargoed.
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Haha rotopquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Matige ad, met zo'n bouwvakster.
Ik kijk die series al jaren niet meer echt heur, alleen The Valleys zie ik nu af en toe nog per ongeluk op tv. Jenna!
Nou en, ze is keilief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha rotopdat wijf is zo oerdom
Brabandersquote:
Hij wou dit geheim houdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahah Zosk heeft bijna ntm aangereden!Mi kanki
![]()
I can't
Hoe weet jij het dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij wou dit geheim houdenvandaar DM.
Handig weer
Niet via openbare wegenquote:
gelijk dik op het forum ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()
I can't
Waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij wou dit geheim houdenvandaar DM.
Handig weer
Waarom zou dit geheim moeten blijven danquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk dik op het forum ook.
Veer weer
Wat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()
I can't
Hahaha ja tering idd, hoe danquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()
I can't
Geen idee maar als hij wou dat iedereen het wist had ie het hier toch wel geplaatst?quote:
Dus je lult gewoon?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee maar als hij wou dat iedereen het wist had ie het hier toch wel geplaatst?
Huh?quote:
Ik heb geen idee maar ik ben #TeamNutz.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom zou dit geheim moeten blijven dan
Ja jij zegt ''geen idee''. Maar heeft hij zelf gezegd dat hij het niet openbaar wou hebben staan danquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha onwetende.
Zosk zijn papa neukt sekspoppen.
Ja joh, al kwam er letterlijke stront uit z'n mond tegenover mij zou je nog TeamNutz zijn, flikkertje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik ben #TeamNutz.
madquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, al kwam er letterlijke stront uit z'n mond tegenover mij zou je nog TeamNutz zijn, flikkertje.
Wat heb je geslikt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jij zegt ''geen idee''. Maar heeft hij zelf gezegd dat hij het niet openbaar wou hebben staan dan
Hij zit hier af en toe in de SC, ikheb het niet via deze openbare sc maar via een andere weg. Dus dan vermoed ik dat hij dat niet aan de grote klok zou willen hangen. Anders had ie dat toch gewoon hier geplaatst zodat iedereen het kon lezen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jij zegt ''geen idee''. Maar heeft hij zelf gezegd dat hij het niet openbaar wou hebben staan dan
Jij ook en I still love you.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lief? Verwend rotkreng bedoel je, en een kkslet
Hoezo?quote:
En kom dan eens met 1 logische reden waarom iemand zoiets onbenulligs als dit niet ''aan de grote klok'' (gewoon hier in de SC) zou willen hebben staan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zit hier af en toe in de SC, ikheb het niet via deze openbare sc maar via een andere weg. Dus dan vermoed ik dat hij dat niet aan de grote klok zou willen hangen. Anders had ie dat toch gewoon hier geplaatst zodat iedereen het kon lezen?
Gewoon logisch gedacht.
omdat we nu allemaal weten dat die kut spleetogen echt niet kunnen autorijden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
En kom dan eens met 1 logische reden waarom iemand zoiets onbenulligs als dit niet ''aan de grote klok'' (gewoon hier in de SC) zou willen hebben staan?
Maar ik ben nu eenmaal parkeersensoren gewend jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef BobbyB het volgende:
Ja Veer een man geeft nu eenmaal niet graag toe dat ie een fout maakt in het verkeer. Voor vrouwen is dat redelijk normaal dus zeggen die dat ook makkelijker.
dan was het niet jouw fout maar de fout van de eigenaar van de auto zonder sensoren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik ben nu eenmaal parkeersensoren gewend ja
Zo random zosk heeft ntm bijna aangeredenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
En kom dan eens met 1 logische reden waarom iemand zoiets onbenulligs als dit niet ''aan de grote klok'' (gewoon hier in de SC) zou willen hebben staan?
Check de roddelchat dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo random zosk heeft ntm bijna aangeredengeloof er niks van
Aan Zosk's credibility twijfelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat lul je nou tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |