Ligt eraan wat ie moet doen inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hij zegt nieuwe vloer leggen.. Moet je dan ook nog nieuwe tegels uitzoeken?
En komen deze in de cement, of lijmen over de huidige vloer?
Stel tis een dagje werk, ga uit van een tientje of 4 tot 6 per uur, dan kan het wel aardig kloppen volgens mij. Maargoed, je kan nog wachten of er een andere reageert..
Mwah, als je smetvrees hebt misschien. Je toetsenbord is vuiler dan je wc-bril.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:54 schreef Huppeltje het volgende:
Je kijkt nooit meer hetzelfde naar vrienden en familie wanneer je weet wie wel en vooral wie niet zijn/haar handen wast na toiletbezoek... Spreek uit ervaring.
Zal best , heb geen smetvrees maar als ik iemand naar het toilet zie gaan en niet daarna naar keuken of badkamer (was een flat) en vervolgens met z'n klauwen in de bak chips duikt ben ik klaar. Ik had het liever niet geweten van die mensen zeg maarquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mwah, als je smetvrees hebt misschien. Je toetsenbord is vuiler dan je wc-bril.
Ja er heeft er sinds eergisteren pas 1 gereageerd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit lijkt mij voor een goede klusjesman een halve dag werk. Om daar min kosten nou zo'n 400,- voor te vangen vind ik wel wat veel. Maar heeft er maar één klusjesman gereageerd?
Ik heb het net met een kennis er over gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:38 schreef JerryLee het volgende:
Waarvoor moet die vloer eruit, kan de doorvoer niet gewoon geboord worden
Volgens mij zou hij de oude open breken, en komen er dus sowieso nieuwe tegels in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hij zegt nieuwe vloer leggen.. Moet je dan ook nog nieuwe tegels uitzoeken?
En komen deze in de cement, of lijmen over de huidige vloer?
Stel tis een dagje werk, ga uit van een tientje of 4 tot 6 per uur, dan kan het wel aardig kloppen volgens mij. Maargoed, je kan nog wachten of er een andere reageert..
Niet over twijfelen en hem het laten doen dus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb het net met een kennis er over gehad.
Die zegt dat hij het voor ¤100- tot ¤150-, wel kan doen, inc huur van een diamantboor, dan kan de vloer dus wel blijven liggen.
Dat komt dan nog wel de kosten van een fonteintje bij, maar dat is alsnog de helft van wat die andere gast vroeg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Niet over twijfelen en hem het laten doen dus.
kans op scheuren kan je wezenlijk verkleinen door binnen de diameter van de doorgang een aantal kleine gaten te boren (binnenrand) ,quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
.
[..]
Ik heb het net met een kennis er over gehad.
Die zegt dat hij het voor ¤100- tot ¤150-, wel kan doen, inc huur van een diamantboor, dan kan de vloer dus wel blijven liggen.
[..]
.
Ooit zelfde klus gedaan in een logeerkamer .quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:44 schreef DroogDok het volgende:
Ik vind het een koopje voor al dat gepruts in de kruipruimte eigenlijk.
Ok, koopje is wellicht wat overdreven, maar duur kan ik het niet noemen.
`Dit jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:44 schreef DroogDok het volgende:
Ik vind het een koopje voor al dat gepruts in de kruipruimte eigenlijk.
Ok, koopje is wellicht wat overdreven, maar duur kan ik het niet noemen.
Die is gek, met een diamantboor ben je er zo door. Die dingen zijn watergekoeld en de tegels scheuren niet. Je moet het je zelf zo makkelijk mogelijk maken en niet gaan lopen kloten met een Fein.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:48 schreef JerryLee het volgende:
[..]
kans op scheuren kan je wezenlijk verkleinen door binnen de diameter van de doorgang een aantal kleine gaten te boren (binnenrand) ,
[ afbeelding ]
hierdoor heb breng je minder spanning in de tegel en de afvoer van
boorstof/sludge 9in het geval van natboren) gaat een stuk sneller doordat het zijn weg naar beneden kan vinden .
Afhankelijk van de grootte van het rozet wat je gaat gebruiken voor de afvoer zou je het gedeelte in de tegel ook kunnen verwijderen met een Fein supercut.
Diamantzaagje erin en je kan figuurZagen in het steen ,en je werkt op de millimeter dus minimale kans op schade .
Wil de keren niet tellen dat er met een gehuurde diamantzaag de boel verkloot was ,door er lekker opquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die is gek, met een diamantboor ben je er zo door. Die dingen zijn watergekoeld en de tegels scheuren niet. Je moet het je zelf zo makkelijk mogelijk maken en niet gaan lopen kloten met een Fein.
Zijn allemaal domme beginnersfouten. Statief erbij, spoeling goed en rustig laten zakken. Het gewicht van de machine is genoeg om het gat te boren. Heb in het verleden meer dan genoeg gaten geboord.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:21 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Wil de keren niet tellen dat er met een gehuurde diamantzaag de boel verkloot was ,door er lekker op
te gaan hangen.
Als je die boor het werk laat doen is er niks aan de hand ja ,moet je wel een beetje ervaring hebben of een proefgaatje boren .
Beethouden als die vastslaat is de bewapening ook zo'n fijne bellen ze de volgende dag dat ze niet unnen schakelen met een dikke pols dus ff thuis blijven .
...en dat is het verschil .quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zijn allemaal domme beginnersfouten. Statief erbij, spoeling goed en rustig laten zakken. Het gewicht van de machine is genoeg om het gat te boren. Heb in het verleden meer dan genoeg gaten geboord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |