Ik heb geen favoriete landen qua eten, wel favoriete gerechten in veel landen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:45 schreef Individual het volgende:
Which country has the healthiest diet? Netherlands takes the number one spot – while the U.S. doesn’t even make the top 20
Dit gaat dus over gezondste, niet noodzakelijk lekkerste. Dan vind ik NL voedsel wel erg lekker en dan niet eens alleen het junkfood.
Qua lekkerste landen niet in bepaalde volgorde:
Argentinië
Italië
Indonesië
New Mexico
En Nederland alleen hutspotquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentinie heeft alleen asado
Sws meer buitenlandse invloedenquote:
Bij Gallup kun je een gratis proef-account maken en tot niet zo lang geleden had je daarmee ook toegang tot de vraag "Good-tasting food?". Helaas nu niet meer in te zien, maar ik meen me te herinneren dat er niet echt uitschieters naar boven waren. Wel uitschieters naar beneden, bijvoorbeeld Indonesië. Die vinden hun eigen eten blijkbaar niet lekker. Maar wij hun eten wel, zo te zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:45 schreef Individual het volgende:
Which country has the healthiest diet? Netherlands takes the number one spot – while the U.S. doesn’t even make the top 20
Dit gaat dus over gezondste, niet noodzakelijk lekkerste. Dan vind ik NL voedsel wel erg lekker en dan niet eens alleen het junkfood.
Qua lekkerste landen niet in bepaalde volgorde:
Argentinië
Italië
Indonesië
New Mexico
Gallup, New Mexico proef account?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij Gallup kun je een gratis proef-account maken en tot niet zo lang geleden had je daarmee ook toegang tot de vraag "Good-tasting food?". Helaas nu niet meer in te zien, maar ik meen me te herinneren dat er niet echt uitschieters naar boven waren. Wel uitschieters naar beneden, bijvoorbeeld Indonesië. Die vinden hun eigen eten blijkbaar niet lekker. Maar wij hun eten wel, zo te zien.
Je zit gewoon te trollen neem ik aan hèquote:Op zondag 19 januari 2014 12:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Gallup, New Mexico proef account?![]()
Ja. Jammer genoeg kan ik geen bewijs meer laten zien.quote:Wel een vreemd resultaat voor Indonesië...
Goed zichtbaar dat er hier een flinke Turkse enclave isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:00 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Moet helaas moeilijk doen hier, sör, gelukkig dat de prijs wel meevalt.![]()
Dit plaatje over wijn is ook wel grappig.![]()
[ afbeelding ]
Proost
Dan krijg je een pul half om halfquote:Op maandag 20 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dat er hier een flinke Turkse enclave is
Trouwens, Bor en SorAls je zat ben weten ze niet meer wat je nu bestellen wil
![]()
Bor en Sör (qua uitspraak lijkt een beetje op sure), dus het verschil is er wel. Niet dat het ook maar enigszins uitmaakt als je zat bentquote:Op maandag 20 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dat er hier een flinke Turkse enclave is
Trouwens, Bor en SorAls je zat ben weten ze niet meer wat je nu bestellen wil
![]()
Nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:45 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Bor en Sör (qua uitspraak lijkt een beetje op sure), dus het verschil is er wel. Niet dat het ook maar enigszins uitmaakt als je zat bent
Hebben ze in Bulgarije trouwens ook het briljante idee gehad om cola te mixen met rode wijn?![]()
![]()
Ach, als je goed zat bent proef je daar niets meer vanquote:Op maandag 20 januari 2014 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan krijg je een pul half om half
Das waar, alleen de volgende dag voel je het des te meer, olé oléquote:Op maandag 20 januari 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, als je goed zat bent proef je daar niets meer van
We worden hier zo'n beetje gezandstraald geloof ikquote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Heerlijk weer trouwens hier. 18 graden in de schaduw. Straks maar even in t-shirt de ijsbaan op
Weet niet of het typisch Hongaars is, heb het namelijk van een kroaat 'geleerd' (wel Hongaren het zien bestellen). Na mijn eerste slok overigens weer direct afgeleerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord!Mensen houden wel van caffeineboosts door een glas cola naast een kop koffie te drinken
Hier is het sjaal + handschoenen-weerquote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Heerlijk weer trouwens hier. 18 graden in de schaduw. Straks maar even in t-shirt de ijsbaan op
Beetje een pauperversie van Red Bull denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Weet niet of het typisch Hongaars is, heb het namelijk van een kroaat 'geleerd' (wel Hongaren het zien bestellen). Na mijn eerste slok overigens weer direct afgeleerd.
Koffie en cola, kun je in ieder geval moeiteloos een nachtje doorhalen.
[..]
Hier is het sjaal + handschoenen-weerNiet stervenskoud overigens
Best bijzonder dat ze zoveel onderzoek doen naar een klein dorpje van pop. 20k aan de I-40 in NM.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Je zit gewoon te trollen neem ik aan hè
Tijd om de BBQ op te zettenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef flipsen het volgende:
Weerpraatje? Ik doe mee! Wekenlang 25-35 graden, morgen 18 en woensdag 12. Sterker nog, in de nacht van donderdag op vrijdag nachtvorst. Hartje zomer
Met recht "mooi winterweer" dus, lekker!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Essebes het volgende:
haha, morgen voor het eerst schaatsen op de Uralrivier. Vannacht wordt het -22 en morgen overdag stijgt de temperatuur naar maar liefst -14.
Gelukkig schijnt wel de zonen is er een strak blauwe lucht.
Sorry, ik heb het te druk met het bijhouden van de devaluatie van de peso... Gisteren 3,5% gezakt, vandaag 12%. Morgen? Ik ga nog niet hamsteren, maar voor de zekerheid gooi ik straks wel even de tank vol van beide auto´s. En verstop de dollars die ik in huis heb nog even wat beter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Individual het volgende:
de new topic rush is weer voorbij..
Is het eindelijk zover of gebeuren dat soort dingen wel vaker? Sterkte!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het te druk met het bijhouden van de devaluatie van de peso... Gisteren 3,5% gezakt, vandaag 12%. Morgen? Ik ga nog niet hamsteren, maar voor de zekerheid gooi ik straks wel even de tank vol van beide auto´s. En verstop de dollars die ik in huis heb nog even wat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |