Lekker is dat he? Ik zit hier vaak met de voeten in het water te lunchen aangezien de marina 50 meter verderop is.quote:
Ik ben gek op Scandinavische tankstations. Altijd hotdogstands en bergen aan van die snoepbakken waarbij je zelf je zakje naar wens mag vullenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef Fogel het volgende:
Een typische Noorse vliegveldlunch:
[ afbeelding ]
Zeker. Nu nog wel in een buitenbad maar de kans bestaat dat ik over een maand of twee naar de kust verhuis en ook zo goed als op het strand kom te werken en dan vanzelfsprekend ook wonenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik zit hier vaak met de voeten in het water te lunchen aangezien de marina 50 meter verderop is.
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker. Nu nog wel in een buitenbad maar de kans bestaat dat ik over een maand of twee naar de kust verhuis en ook zo goed als op het strand kom te werken en dan vanzelfsprekend ook wonen
Spellen ze het ook met die tussen 'e'?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef Lyrebird het volgende:
Japans bier lekker, Japanse wiskey nog lekkerder.
Hoe is het weer daar nu? Nog veel last van overstromingen gehad?quote:
Foutje - ze spellen het als whisky.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:20 schreef Individual het volgende:
[..]
Spellen ze het ook met die tussen 'e'?
Nu is het lekker. 's Nachts koelt het behoorlijk af, maar als je in de zon en uit de wind zit is de gevoelstemperatuur iets tussen de 20 en 25 gradenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar nu? Nog veel last van overstromingen gehad?
Ik ben die koude nachten ook wel zat ja. Overdag lekker in t-shirt rondlopen en na zes uur opeens een winterjas aan moeten doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is het lekker. 's Nachts koelt het behoorlijk af, maar als je in de zon en uit de wind zit is de gevoelstemperatuur iets tussen de 20 en 25 gradenTot nu toe valt het mee met de overstromingen * Barbusse klopt af
Hoogste temperatuur in februari hier in de stad : 26 graden. Laagste temperatuur : -37quote:
Te heet om te reagerenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef flipsen het volgende:
Wat een stilte hier, ligt iedereen te slapen ofzo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef flipsen het volgende:
Ik lag inderdaad te slapenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef flipsen het volgende:
Moet helaas moeilijk doen hier, sör, gelukkig dat de prijs wel meevalt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe heet bier bij jullie?
De Cerveza's springen wel in het oog, lijken totaal niet op de rest van Europa. En de Pivo's natuurlijk. Maar dat is dan ook weer een heel andere taalfamilie.
Edit : En het cwrw in het welsh natuurlijk
Bulgaarse bira komt door de invloed van de romeinen.
Argentinie heeft alleen asadoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:45 schreef Individual het volgende:
Which country has the healthiest diet? Netherlands takes the number one spot – while the U.S. doesn’t even make the top 20
Dit gaat dus over gezondste, niet noodzakelijk lekkerste. Dan vind ik NL voedsel wel erg lekker en dan niet eens alleen het junkfood.
Qua lekkerste landen niet in bepaalde volgorde:
Argentinië
Italië
Indonesië
New Mexico
1 - Peruquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:45 schreef Individual het volgende:
Qua lekkerste landen niet in bepaalde volgorde:
Argentinië
Italië
Indonesië
New Mexico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |