Bij ons gaat er minimaal fles per maand doorheen, maar dat komt omdat m'n vriend werkelijk overal curry op gooitquote:
Ik heb ook wel eens friet op patat gedaan. moet zeggen dat het eigenlijk best lekker was. Dus op een hamburger moet ook wel kunnenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:04 schreef flipsen het volgende:
Die twee keer per jaar dat wij bij de Mac binnenzitten, gooit mijn vrouw haar friet juist op de hamburger. Had ik ook nog niet eerder gezien. Het is hier ook gebruikelijk om van die kleine harde "frietjes" (hoe heet dat spul eigenlijk?) op hotdogs te gooien![]()
En kaas? Plastic, meer plastic en nog meer plastic, daar smaakt het naar. Als we in NL zijn is vrouwlief in haar kaas-paradijs
Het ging me niet om de friet/patatdiscussie, maar om de observatie dat het in mijn ervaring bijna altijd friet/curry is en patat/ketchup.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik noem het patat of friet. Vind het beide primaIk kom uit de patatregio, al is het 5 minuten verder met de auto friet. Waar ik ook jaren heb gewoond. Ik werk al jaren samen met Belgen. En die kennen natuurlijk ook enkel friet(en). Ik vind het allemaal best joh
Alleen curry vind ik afschuwelijk.
En jij een kers erop?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bij ons gaat er minimaal fles per maand doorheen, maar dat komt omdat m'n vriend werkelijk overal curry op gooitBak ik een lekker ei: curry er overheen
Irritant is dat he? Wat ik ook kook, als het met rijst of pasta is dan MOET er geraspte kaas (ok, dat smaakt in de verte nog wel een beetje naar kaas, maar vooral zout) overheen. En minstens een half pak. PROEF TOCH EERST! Nee hoor, hop, strooien maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bij ons gaat er minimaal fles per maand doorheen, maar dat komt omdat m'n vriend werkelijk overal curry op gooitBak ik een lekker ei: curry er overheen
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ging me niet om de friet/patatdiscussie, maar om de observatie dat het in mijn ervaring bijna altijd friet/curry is en patat/ketchup.
Of is dat de laatste 10-15 jaar anders geworden?
Ja precies, niet proeven, nee hup het gaat er gelijk overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Wat ik ook kook, als het met rijst of pasta is dan MOET er geraspte kaas (ok, dat smaakt in de verte nog wel een beetje naar kaas, maar vooral zout) overheen. En minstens een half pak. PROEF TOCH EERST! Nee hoor, hop, strooien maar
M'n vriendin heeft dat met mayonaisequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja precies, niet proeven, nee hup het gaat er gelijk overIk kan net zo goed een schoenzool bakken volgens mij, hij proeft toch alleen maar curry
Nieuw topic:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef flipsen het volgende:
Wat is iedereen opeens actief hier trouwens
De patat/friet discussie in KAA!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik noem het patat of friet. Vind het beide primaIk kom uit de patatregio, al is het 5 minuten verder met de auto friet. Waar ik ook jaren heb gewoond. Ik werk al jaren samen met Belgen. En die kennen natuurlijk ook enkel friet(en). Ik vind het allemaal best joh
Alleen curry vind ik afschuwelijk.
Gravy is welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Sgas het volgende:
Hier is kaas, gravy, zout en azijn de norm als er chips besteld wordt...
Met ketchup?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:17 schreef Individual het volgende:
[..]
De patat/friet discussie in KAA!
Het is patat trouwens.
Ik ook niet. Doe mij maar een bord Bratkartoffelnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Ik hou trouwens uberhaupt niet van patat of frieten
Eens, gravy is wel goed, maar de gehele combinatie is nogal apartquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Gravy is welZeker deze
[ afbeelding ]
Het ís weekend!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bijna weekend, niemand heeft zin om te werken?
Gegrilde haloumi is ook wel lekker jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het ís weekend!
En wat kaas in de rest van de wereld betreft: Nieuw Zeeland maakt erg veel, vooral nep-cheddar en nep-goudse. India heeft natuurlijk paneer (deze week bij de kinderen geïntroduceerd; soms zijn er dingen waarvan je als ouder hoopt dat ze het niet lekker vinden, zodat je zelf meer hebtDat plan was mislukt....). Wij hebben haloumi, ofwel 'squeeky cheese'. Lekker gegrild, met gegrilde groenten
Bier, zoals het hoortquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe heet bier bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |