Hmmm, die stond bij ons op het Nieuwjaarsavondmenu. Erg goed geluktquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
En chutney van gecarameliseerde uitjes
Nomm nomm nommquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hmmm, die stond bij ons op het Nieuwjaarsavondmenu. Erg goed geluktMet zelfgemaakte paté.
We boeken allemaal NU een ticket!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef El_Matador het volgende:
Ik kon de TT niet weerstaan, die 29 moest ik gebruiken...
Maar men is welkom op het kaasfeestje hier.
Jij verkoopt 2 paspoorten aan een Rijke Rus en je kan 2 jaar lang alle KAA'ers afgaan, met je vriendin samen en dan nog voor iedere KAA'er elke dag een cocktailavond met kaviaar verzorgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We boeken allemaal NU een ticket!
Behalve ik, ik maak gewoon gebruik van de privéjet van onze minister-president en stuur de rekening naar Brussel![]()
Ik heb deze mensen alvast een kleine prospectus gemailedquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij verkoopt 2 paspoorten aan een Rijke Rus en je kan 2 jaar lang alle KAA'ers afgaan, met je vriendin samen en dan nog voor iedere KAA'er elke dag een cocktailavond met kaviaar verzorgen.
Veel plezier, laat ze wat zien daar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:49 schreef Xtreem het volgende:
kaas??
Erwtensoep!
Zondag schaats'wedstrijd' in Beijing met Erwtensoep
Met speciaal ingevlogen rookworst en knolselderij....!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel plezier, laat ze wat zien daar.
Erwtensoep is ranzig, kaas is lekker.
Hehe, dat is inderdaad bijzonder, zulke zware kost voor een Chinese. Ik heb de rookworst nog liggen, boerenkool ben ik nog niet tegengekomen hier, dus andijvie gaat het een keer worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met speciaal ingevlogen rookworst en knolselderij....!
Vorige week vond ik hier op een markt zowaar boerenkool
Tot mijn grote verrassing vond mijn vriendin (Chinese) boerenkool met worst super lekker
Mijn oudste kon het niet meer met je eens zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:
Erwtensoep is ranzig, kaas is lekker.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:22 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Mijn oudste kon het niet meer met je eens zijn.
Toen ik vorige week stond te koken kwam ze langslopen: "Wat eten we?" "Bietjesstamppot." "Oh, is dat net zoiets als *neus ophaalt* erwtensoep?"
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:24 schreef El_Matador het volgende:
Bietjesstamppot, maak jij dat in Dubai? Wow. De lokale keuken (Arabisch dan, ik weet niet of de VAE ook maar íets lokaals heeft) is juist zo lekker!
POL / Ciminelen kunen een EU-paspoort kopen in Maltaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:04 schreef breaky het volgende:
Hmmm Ik ben niet zo van de kaas!![]()
En wat is dit plan om rijke russen eu paspoorten te laten verkopen?
Ik ga proberen om op een eerlijke manier een Laotiaans rijbewijs te bemachtigen. Mocht dat niet lukken dan zal er hier en daar wel weer wat geld overgemaakt moeten worden.
Ach, in zo veel landen kan je daar op de zwarte markt wel aan komen. Of de overheid het nu faciliteert of één of andere bende, dat maakt ook niet meer uit, die moeten het immers ook bij de overheid regelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
POL / Ciminelen kunen een EU-paspoort kopen in Malta
Geweldig land dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |