Volgens mij wil hij wel met je wedden:quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef GTAnoob het volgende:
LTC wordt nooit meer $24.50 binnen 30 minuten.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:27 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Gelukkig komt daar vanmiddag om 16:00 verandering in (dan zit LTC namelijk rond de $30).
Dit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:08 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij wel met je wedden:
[..]
Mensen die denken dat LTC ooit weer $30 wordquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:08 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
[..]
Plaatje was 43quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:10 schreef lf2 het volgende:
herinner me nog met de oude garde die ik niet meer zie dat plaatje van ltc 42 en skelet...nu is het zelfs 30 geworden..
sneu
Mooie tijden toen...veel winsten veel geld nu is het bijna nihil.quote:
Nu is het allemaal niet meer zo mooi inderdaad. Toen als je geluk had nog schommelingen van honderden BTC per dag, soms per uurquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:14 schreef lf2 het volgende:
[..]
Mooie tijden toen...veel winsten veel geld nu is het bijna nihil.
Als ik alt ga is het bijna 50% van de tijd verlies
Als ik op ltc en btc blijf maak ik max 50 tot 100 dollar winst per dag (gemiddeld 30)
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:08 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet veel aangezien het een SHA256 coin is. Bijna iedereen hier minet Scryptquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef Sands het volgende:
http://www.cryptoarticle(...)beta-testers-welcome
Iemand hier in zeta?
Same here!quote:aaah dus zeta coin gaat 22 januari al live met de exchange om worldcoin voor te zijn op 14 februari, slim van ze. (maar ik zit in worldcoin )
het is sowieso klote dat er al 2 dagen een sell order ter waarde van 70 btc op worldcoin zitquote:
Moet ook. Ik denk dat die nog wel even blijft staan. Voordelig voor miners.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:53 schreef apacalipto het volgende:
[..]
het is sowieso klote dat er al 2 dagen een sell order ter waarde van 70 btc op worldcoin zitkomt die prijs nooit omhoog.
Inderdaad! Hopelijk gaat 15 februari verlichting bieden...quote:het is sowieso klote dat er al 2 dagen een sell order ter waarde van 70 btc op worldcoin zit komt die prijs nooit omhoog.
Superrrquote:
Haha dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Superrr
Al een link naar alle supermarkten gestuurd?
Zojuist contact opgenomen met de Jumbo en email gekregen van iemand die de info kan doorzetten naar de juiste personen intern.
Verkeerde topic??quote:Superrr
Al een link naar alle supermarkten gestuurd?
Zojuist contact opgenomen met de Jumbo en email gekregen van iemand die de info kan doorzetten naar de juiste personen intern.
dat is hetzelfde als in een lada een gps tracker zetten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:32 schreef apacalipto het volgende:
aaah dus zeta coin gaat 22 januari al live met de exchange om worldcoin voor te zijn op 14 februari, slim van ze. (maar ik zit in worldcoin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |