Wachten op het weekend, zondag naar de kerk en vergiffenis vragen om je zonden van afgelopen week en vooral veel bidden (naar Hem en op de exchanges), dat het later die dag weer goed komtquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
Vandaag hebben we de low nog niet bereikt heb ik zo'n vermoeden... Beetje jammer wel.
Dank vader, ik zal het in het achterhoofd houden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wachten op het weekend, zondag naar de kerk en vergiffenis vragen om je zonden van afgelopen week en vooral veel bidden (naar hem en op de exchanges), dat het later die dag weer goed komt
ben jij een religek !?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wachten op het weekend, zondag naar de kerk en vergiffenis vragen om je zonden van afgelopen week en vooral veel bidden (naar Hem en op de exchanges), dat het later die dag weer goed komt
hahaha, dit topic is al over 170quote:
En dan op zondag handelen zekerquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:39 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ben jij een religek !?
god
Bewijs maar dat ie bestaat
op zondag steek ik kerken in de brandquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
En dan op zondag handelen zeker
Ga wegquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
hahaha, dit topic is al over 170
(nummer 177)
volgens mij bedoel je - 170
Maar niet zo actief...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was dat kleine trolletje er ook al
Ja dat bedoel ik vast.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
hahaha, dit topic is al over 170
(nummer 177)
volgens mij bedoel je - 170
mocro pls.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef GTAnoob het volgende:
ik ben die konijn met die rode wangen
Wie is hier de Religekquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
op zondag steek ik kerken in de brand
Gekke boiquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
op zondag steek ik kerken in de brand
geeft niet, iedereen maakt fouten.quote:
Die koppige mensen tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:44 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
geeft niet, iedereen maakt fouten.
Maar ja, bedankt dat je je fouten toegeeft, sommige mensen doen altijd koppig en zeggen dan dat ik fout zit
idd, gelukkig ben jij open mindedquote:
Nog voor geen 50.000 WDC.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
idd, gelukkig ben jij open minded
vrienden worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |