/mutequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:06 schreef GTAnoob het volgende:
Ik had gewoon zoveel LTC kunnen verdienen... Tussen de 5-15 stuks als ik ff op 24.75 had verkocht en meteen teruggekocht
Het is meer dan dat >:(quote:
Even je verdriet flink weg etenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:07 schreef GTAnoob het volgende:
Ik ga nu eten & huilen, ben over 3 uur terug, dan is LTC waarschijnlijk 15
quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb orders gezet op 31 en 32 dollar. Daar haal ik ze niet zo snel meer vanaf. Ik heb 1 of twee zeer goede berichtgeving nodigquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef GTAnoob het volgende:
Ja godver, nu verkoop ik dus sowieso niet meer.
Ik had mij zelf voorgenomen om op 24.75 te verkopen, het stond daarop toen ik even iets ging halen, kom ik terug, is het naar beneden geexplodeerd
Nee dit is het eindequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb orders gezet op 31 en 31 dollar. Daar haal ik ze niet zo snel meer vanaf. Ik heb 1 of twee zeer goede berichtgeving nodig![]()
Zal litecoin ooit nog de 35 dollar zien....![]()
Als er eerst maar bit verkiezingen zijn. Ik weet voor welke categorie op de nominatie staat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:09 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
Zware tijden dit.
Kan ik ook wel heen met mijn 104 negatieve crypsy puntenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:10 schreef GTAnoob het volgende:
ticket boeken naar San Francisco, Golden Gate is een populair suicide destination
Waarom volg je een conversatie waar ik bij betrokken ben? Jij had mij toch geblokkeerd? Je wou toch niets met mij te maken hebben?quote:
Ik doe meequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef GTAnoob het volgende:
als ltc binnen 30 min 24.5 of hoger bereikt (verkoop waarde, niet koop waarde) verloot ik een 4 Worldcoins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |