abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135608846
Baan is rond, dinsdag eerste werkdag :D
Maandag even EW opzeggen, toch een droevig moment gaat dat worden ;(
pi_135608880
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Baan is rond, dinsdag eerste werkdag :D
Maandag even EW opzeggen, toch een droevig moment gaat dat worden ;(
Gefeliciteerd!

Dat je zo snel ergens aan de slag kon zeg. Zeker in deze tijd.
pi_135608983
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Dat je zo snel ergens aan de slag kon zeg. Zeker in deze tijd.
Dank je!!
Verbaast mij eigenlijk ook wel, gisteren een gesprek, vandaag een aanbieding en dinsdag beginnen _O-
pi_135609031
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dank je!!
Verbaast mij eigenlijk ook wel, gisteren een gesprek, vandaag een aanbieding en dinsdag beginnen _O-
Alleen maar fijn toch?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef Babananana het volgende:

[..]

Op de AR site staat dat het deze keer maandag pas wordt overgemaakt.

En mijn telefoon staat met smart te wachten op een belletje voor maandag *)
Shit. -O-
pi_135609062
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dank je!!
Blijkbaar hebben ze het druk :P

Bij de planning van AR hebben ze het volgens mij ook druk, gisteren werd ik om 19:30 nog gebeld voor vandaag en toen ik net belde over een probleem bij het declareren van werd ik gehaast afgewimpeld met dat ik maandag maar moest bellen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135609064
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Alleen maar fijn toch?

[..]

Shit. -O-
Ja, ze hadden op hele korte termijn iemand nodig. Was een tijdje geleden iemand weg gegaan, nog steeds geen vervanger gevonden en nu ging dat met een mannetje minder wel heel veel werk worden om de jaarrekening te maken :D
pi_135609080
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:32 schreef zazzel het volgende:
Is er al wat verandert aan die dienst regeling. Ik moest toen echt een achterlijke trip maken met die busjes. Breda-Raamsdonksveer, RDV-Almkerk(?), Almkerk - Waalwijk.
Overstappen bij die buurtbusjes gaat geheid mis.
Ik heb vandaag deze reis bijna precies andersom gemaakt, van Waalwijk naar Geertruidenberg ipv Breda. Lekker met de buurtbus over de veerpont, en vervolgens naar een buurtbus-busstation midden in een woonwijk in Almkerk, zo kom je nog is ergens!
pi_135609132
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik heb vandaag deze reis bijna precies andersom gemaakt, van Waalwijk naar Geertruidenberg ipv Breda. Lekker met de buurtbus over de veerpont, en vervolgens naar een buurtbus-busstation midden in een woonwijk in Almkerk, zo kom je nog is ergens!
Er gaat ook een bus naar Den Bosch vanaf het busstation in Waalwijk, was dat niet sneller geweest? Dan had je de trein naar Breda (30 min) kunnen pakken

Edit: is 7 minuten langer. Maar wel veel betrouwbaarder, want streekbus en intercity ipv 2 buurtbusjes

[ Bericht 3% gewijzigd door Babananana op 17-01-2014 17:19:41 ]
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135609569
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef Babananana het volgende:

[..]

Er gaat ook een bus naar Den Bosch vanaf het busstation in Waalwijk, was dat niet sneller geweest? Dan had je de trein naar Breda (30 min) kunnen pakken

Edit: is 7 minuten langer. Maar wel veel betrouwbaarder, want streekbus en intercity ipv 2 buurtbusjes
Daar heb ik ook over gedacht ja, maar ik zou het busje naar Waalwijk Busstation net niet halen ivm de ophaaltijden van rit 1, en het busje de andere kant op net wel. Anders zou ik dus sowieso eerst 3 kwartier moeten wachten. En ik had ook al via streetview gezien dat die halte in Almkerk een busstation was, en dat die busjes wel op elkaar zouden wachten.

Sowieso een beetje 'avontuur' opzoeken!
pi_135609857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef Ordinateur het volgende:
Sowieso een beetje 'avontuur' opzoeken!
Dat is zeker waar! Ik doe soms ook wel eens aan 'file omzeilen' terwijl er helemaal geen file is maar ik het snelwegrijden gewoon even beu ben :P Als je op de goede plaatsen de doorsteekjes pakt ben je vaak even snel van A naar B maar dan wel met een glimlach :s) *)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:47:16 #261
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135610245
Maandag
Amersfoort - Utrecht -Amersfoort
Amersfoort (ander adres) - Rotterdam
Poortugaal - Vianen

A3, 508, up en Auris
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:49:00 #262
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135610289
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef zazzel het volgende:
Maandag
Amersfoort - Utrecht -Amersfoort
Amersfoort (ander adres) - Rotterdam
Poortugaal - Vianen

A3, 508, up en Auris
Is die Auris zo'n station? Mooie auto vind ik dat wel. Normale Auris vind ik dan weer ouwe lullen bak :p
pi_135610681
@AR-planning: Als ik beloof niet meer aan jullie koffie te zitten, krijg ik dan ritjes voor morgen? Please? O-) :Y
pi_135610845
Ik had m'n beschikbaarheid nog open staan, had ze ineens op de voicemail staan. Maar eventjes terug gebeld dat dat een foutje was...

Loon hier ook eindelijk binnen, wel iets te weinig :+
pi_135611160
Maandag tentamen, wed dat ze dan precies gaan bellen voor dinsdag. Zal maar weer bij opmerkingen neerschrijven dat ze me gewoon ritten kunnen geven zonder te bellen.

Seat Exeo station is best wel mooie bak overigens, maar heb zo'n gevoel dat de 1.2 benzine in de Skoda gistern krachtiger was dan de 1.8 benzine van vandaag
Nee, toch niet
pi_135611351
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:21 schreef Solidberg het volgende:
Maandag tentamen, wed dat ze dan precies gaan bellen voor dinsdag. Zal maar weer bij opmerkingen neerschrijven dat ze me gewoon ritten kunnen geven zonder te bellen.

Seat Exeo station is best wel mooie bak overigens, maar heb zo'n gevoel dat de 1.2 benzine in de Skoda gistern krachtiger was dan de 1.8 benzine van vandaag
Was die 1.2 een TSI en die 1.8 atmosferisch? Dan kan het wel ja.
Heb wel eens een Ibiza ST gereden, dat zijn echt wel nette auto's. Zou ik zo zelf kopen als ik een auto nodig had en het geld
pi_135611838
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef zazzel het volgende:
Holy shit, morgen 08:30 Opel Combo ophalen in Meerkerk... Dat was nou ook niet helemaal de bedoeling. Kan helaas niet later. Dus wordt heel vroeg. 06:45 vertrekken :')

Maandag 4 ritten
Screwed :')

Maar 6:45 valt nog wel mee.

Ik vraag altijd wat voor rit ze hebben voor ik hem accepteer. Als ze Waalwijk of Meerkerk noemen als vertrekpunt krijg ik serieus argwaan. Vanmorgen ook al weer idioot vroeg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Almkerk, daar moest laatst een auto afleveren :')

Volgens mij had ik in dat onmogelijke gat serieus niet eens telefoon bereik. Hoopte echt dat die gast (privé adres) mij even weg zou brengen naar de bewoonde wereld, maar nadat hij me succes had gewenst omdat 'het openbaar vervoer hier ruk is', ging hij naar binnen want 'hij had net koffie gezet'. Hoopte even op een bakkie, maar toen sloeg de deur al dicht. Klaphark.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dat is zeker waar! Ik doe soms ook wel eens aan 'file omzeilen' terwijl er helemaal geen file is maar ik het snelwegrijden gewoon even beu ben :P Als je op de goede plaatsen de doorsteekjes pakt ben je vaak even snel van A naar B maar dan wel met een glimlach :s) *)
Dat doe ik ook wel eens ja. Navigatie aan en dan snelwegen omzeilen. Als het in kilometers niet veel uitmaakt doe ik dat liever. Gezeur om uren vul ik wel wat extra pauze minuten voor in, dat interesseert me niet zo.

[ Bericht 24% gewijzigd door BlackLining op 17-01-2014 18:47:32 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135612167
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef Babananana het volgende:

[..]

Was die 1.2 een TSI en die 1.8 atmosferisch? Dan kan het wel ja.
Heb wel eens een Ibiza ST gereden, dat zijn echt wel nette auto's. Zou ik zo zelf kopen als ik een auto nodig had en het geld
Beide TSI, die Skoda kwam wel uit 2013 met 6000km terwijl deze uit 2010 kwam met 100k km.
Atmosferisch, betekent dat gewoon zonder turbo of compressor oid?
Nee, toch niet
pi_135612235
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij had ik in dat onmogelijke gat serieus niet eens telefoon bereik. Hoopte echt dat die gast (privé adres) mij even weg zou brengen naar de bewoonde wereld, maar nadat hij me succes had gewenst omdat 'het openbaar vervoer hier ruk is', ging hij naar binnen want 'hij had net koffie gezet'. Hoopte even op een bakkie, maar toen sloeg de deur al dicht. Klaphark.
Haha, dat is wel heel zuur. Lompe hork.

Zo moest ik laatst een auto afleveren in Harlingen, op het industrieterrein bij de haven. Was zo'n 20 minuten lopen vanaf het afleveradres naar het station Harlingen Haven, en geen bus die daar naar toe ging. Dus ik, als Fries, hoopte op de gastvrijheid en vriendelijkheid die men doorgaans van een Fries kan verwachten, en verwachtte eigenlijk al een beetje een lift naar het station. Ik kwam daar, had 'm afgeleverd, zegt ie: bedankt voor het brengen van de auto, waar moet je nu naartoe? Ik zei: naar het station op de haven, en dan met het OV terug naar Joure. Zegt ie: Oke, goede reis terug! o|O

Vervolgens ben ik zo'n 5 minuten aan het lopen, zie ik hem in de auto die ik net had afgeleverd voorbij rijden richting de haven, het station dus. :( o|O
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135612365
Het is dat je het niet mag vragen, en ik begrijp ook prima waarom niet, maar ik vind het niet meer dan normaal dat je iemand die jou een nieuwe auto komt brengen, eventjes afzet bij een bushalte of station. Zeker als je dondersgoed weet dat je in een onbereikbaar gat woont.

Fatsoen noemt men dat volgens mij. Is iets van vroeger denk ik :{w
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135612568
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef BlackLining het volgende:
Het is dat je het niet mag vragen, en ik begrijp ook prima waarom niet, maar ik vind het niet meer dan normaal dat je iemand die jou een nieuwe auto komt brengen, eventjes afzet bij een bushalte of station. Zeker als je dondersgoed weet dat je in een onbereikbaar gat woont.

Fatsoen noemt men dat volgens mij. Is iets van vroeger denk ik :{w
Precies.

Zo begin ik 8/10 keer in Wieuwerd, ook zo'n onbereikbaar gat in Friesland. Maar als je dan met de trein naar station Mantgum gaat (tussen Sneek - Leeuwarden) mag je hun bellen en komen ze je ophalen! Staat zelfs in de ritinformatie dat je ze daarvoor mag bellen! ^O^

Prima lui daar, heel relaxed. Krijg inmiddels zelfs koffie aangeboden als het 's ochtends vroeg is, aangezien ik daar met enige regelmaat een auto kom ophalen! c_/ ^O^
pi_135612611
Mij maakt het allemaal niet zo uit, als ik maar weet waar ik aan toe ben. Als ik van tevoren al weet dat me een wandeling van een half uur te wachten staat, vind ik het veel minder erg. En met een eventuele lift kan het dan alleen nog maar meevallen :9

Waar ik dan wel een grafhekel aan heb zijn bussen die niet op komen dagen en grotere bedrijven waar al het personeel de woorden 'goedemiddag' en 'dankjewel' helemaal niet kennen. Dat beetje erkenning van mijn inzet heb ik gewoon nodig.

Voorbeelden: een groot verhuurdepot bij Schiphol met rode letters en dat terrein op de Logistiekweg in Oosterhout.
pi_135612716
Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Nee, toch niet
pi_135612724
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:00 schreef Babananana het volgende:
Waar ik dan wel een grafhekel aan heb zijn bussen die niet op komen dagen en grotere bedrijven waar al het personeel de woorden 'goedemiddag' en 'dankjewel' helemaal niet kennen. Dat beetje erkenning van mijn inzet heb ik gewoon nodig.

Voorbeelden: een groot verhuurdepot bij Schiphol met rode letters en dat terrein op de Logistiekweg in Oosterhout.
Bij de grote in Amersfoort zit ook zo iemand, verschrikkelijk. Als ik hem zie zitten denk ik al: oke, gewoon je spullen droppen en weer weggaan. Een vriendelijk praatje gaat hem niet worden.
pi_135612813
Oh ja die gasten bij Schiphol, met die rode letters. Als je je auto niet wilt neem ik hem wel mee terug hoor :{w :r

Werkelijk niemand die op of om kijkt als je daar het kantoor inloopt. Met een beetje geluk iemand die je schuin aankijkt en snauwt om kenteken en kilometerstand. Ik vind het ook geen succes daar, asociaal volk. Van de andere kant kun je makkelijk naar Schiphol, ff een rondje maken door Plaza en vanaf daar ben je met de trein zo thuis :)
pi_135612967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickie :@
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:11:23 #277
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135613045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:49 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Is die Auris zo'n station? Mooie auto vind ik dat wel. Normale Auris vind ik dan weer ouwe lullen bak :p
Nee het is een Hatchback uit 2010. Van de Toyota/Lexus LM uit Vianen. Daar zit ook altijd echt een eerste klas sufkut achter de balie :P

Voor morgen toch m'n pa z'n auto maar even geregeld. Scheelt een uur reistijd, vanaf het gat waar m'n ouders wonen is amper OV. Zal EW ook wel niet zo blij mee zijn. Nog 2 weken en dan verhuis ik weer terug naar Breda ^O^

Combo van morgen is een 1,6 diesel (90pk) 2013
Wat dan wel weer relaxt is, is wanneer je bij de snelweg locatie een auto ophaalt. Je geen transportformulieren hoeft in te vullen. Scheelt weer alles overpennen in 3 voud.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:15:19 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135613192
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef trolley het volgende:

[..]

Die ben ik een keer tegen gekomen op Facebook vriend-suggestie :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135613244
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die ben ik een keer tegen gekomen op Facebook vriend-suggestie :')
Haha, bruuutt! :7
pi_135613271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Heh?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:17:17 #281
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135613272
Is dat die van de verhuur in Amsterdam?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:17:43 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135613287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Haha, bruuutt! :7
Ben der naam kwijt. En de naam van dat bedrijf :')

Bizarre ook. Gast van zo'n leasebedrijf in Groningen had mij toegevoegd op Facebook. Toen ik dat accepteerde kwam zij tevoorschijn :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135613321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef trolley het volgende:

[..]

Deze idd, is zeker zo'n S&M meesteres
Nee, toch niet
pi_135613385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:
Is dat die van de verhuur in Amsterdam?
Komen jullie wel eens bij die trieste zooi op Schiphol (die XXL low budget verhuurmaatschappij)?

Ik stond daar met de auto voor de poort, bel een keer of 3 aan, maar de heren hadden pauze ofzoiets. We waren daar met 3 AR (2 senioren en ik), en je moet ook weer door die slagboom naar buiten. Ze lieten zelfs die oude mevrouw helemaal onder die slagboom doorkruipen. Stelletje teringlijers daar. :')
pi_135613596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ben der naam kwijt. En de naam van dat bedrijf :')

Bizarre ook. Gast van zo'n leasebedrijf in Groningen had mij toegevoegd op Facebook. Toen ik dat accepteerde kwam zij tevoorschijn :')
Haha, dat is best wel awkward inderdaad. :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:26:43 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135613601
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik stond daar met de auto voor de poort,
Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.
#26 || Luciano da Silva
pi_135613621
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.
Hahahaha _O- _O_
pi_135613714
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

:')14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 19:32:10 ]
pi_135613840
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Goedzo, je hapt ook niet altijd meer! ^O^
pi_135613858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:32 schreef trolley het volgende:

[..]

Goedzo, je hapt ook niet altijd meer! ^O^
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
pi_135613878
Shit. :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:36:02 #292
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135614016
Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
pi_135614060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende:
Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturen
Nee, toch niet
pi_135614095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende:
Het schijnt van wel ja. Ik hoop al een tijdje op een rit naar Breda, even langs het HQ om een mapje te scoren. Maar goed, vanuit het noorden is die kans niet heel groot.
pi_135614153
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturen
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus. :'(
pi_135614197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef trolley het volgende:

[..]

Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus. :'(
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost? :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:40:27 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135614233
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Service verlenen behoort niks te kosten :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135614287
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

En ik geloof niet dat ze 500 mailtjes van hikers hebben gehad.
pi_135614342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zeg dat tegen PostNL, DHL enzo. :')
pi_135614363
Op naar de volgende!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')