Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Baan is rond, dinsdag eerste werkdag
Maandag even EW opzeggen, toch een droevig moment gaat dat worden
Dank je!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dat je zo snel ergens aan de slag kon zeg. Zeker in deze tijd.
Alleen maar fijn toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dank je!!
Verbaast mij eigenlijk ook wel, gisteren een gesprek, vandaag een aanbieding en dinsdag beginnen
Shit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Op de AR site staat dat het deze keer maandag pas wordt overgemaakt.
En mijn telefoon staat met smart te wachten op een belletje voor maandag![]()
Blijkbaar hebben ze het drukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dank je!!
Verbaast mij eigenlijk ook wel, gisteren een gesprek, vandaag een aanbieding en dinsdag beginnen
Ja, ze hadden op hele korte termijn iemand nodig. Was een tijdje geleden iemand weg gegaan, nog steeds geen vervanger gevonden en nu ging dat met een mannetje minder wel heel veel werk worden om de jaarrekening te makenquote:
Ik heb vandaag deze reis bijna precies andersom gemaakt, van Waalwijk naar Geertruidenberg ipv Breda. Lekker met de buurtbus over de veerpont, en vervolgens naar een buurtbus-busstation midden in een woonwijk in Almkerk, zo kom je nog is ergens!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:32 schreef zazzel het volgende:
Is er al wat verandert aan die dienst regeling. Ik moest toen echt een achterlijke trip maken met die busjes. Breda-Raamsdonksveer, RDV-Almkerk(?), Almkerk - Waalwijk.
Overstappen bij die buurtbusjes gaat geheid mis.
Er gaat ook een bus naar Den Bosch vanaf het busstation in Waalwijk, was dat niet sneller geweest? Dan had je de trein naar Breda (30 min) kunnen pakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze reis bijna precies andersom gemaakt, van Waalwijk naar Geertruidenberg ipv Breda. Lekker met de buurtbus over de veerpont, en vervolgens naar een buurtbus-busstation midden in een woonwijk in Almkerk, zo kom je nog is ergens!
Daar heb ik ook over gedacht ja, maar ik zou het busje naar Waalwijk Busstation net niet halen ivm de ophaaltijden van rit 1, en het busje de andere kant op net wel. Anders zou ik dus sowieso eerst 3 kwartier moeten wachten. En ik had ook al via streetview gezien dat die halte in Almkerk een busstation was, en dat die busjes wel op elkaar zouden wachten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef Babananana het volgende:
[..]
Er gaat ook een bus naar Den Bosch vanaf het busstation in Waalwijk, was dat niet sneller geweest? Dan had je de trein naar Breda (30 min) kunnen pakken
Edit: is 7 minuten langer. Maar wel veel betrouwbaarder, want streekbus en intercity ipv 2 buurtbusjes
Dat is zeker waar! Ik doe soms ook wel eens aan 'file omzeilen' terwijl er helemaal geen file is maar ik het snelwegrijden gewoon even beu benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef Ordinateur het volgende:
Sowieso een beetje 'avontuur' opzoeken!
Is die Auris zo'n station? Mooie auto vind ik dat wel. Normale Auris vind ik dan weer ouwe lullen bak :pquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef zazzel het volgende:
Maandag
Amersfoort - Utrecht -Amersfoort
Amersfoort (ander adres) - Rotterdam
Poortugaal - Vianen
A3, 508, up en Auris
Was die 1.2 een TSI en die 1.8 atmosferisch? Dan kan het wel ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:21 schreef Solidberg het volgende:
Maandag tentamen, wed dat ze dan precies gaan bellen voor dinsdag. Zal maar weer bij opmerkingen neerschrijven dat ze me gewoon ritten kunnen geven zonder te bellen.
Seat Exeo station is best wel mooie bak overigens, maar heb zo'n gevoel dat de 1.2 benzine in de Skoda gistern krachtiger was dan de 1.8 benzine van vandaag
Screwedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef zazzel het volgende:
Holy shit, morgen 08:30 Opel Combo ophalen in Meerkerk... Dat was nou ook niet helemaal de bedoeling. Kan helaas niet later. Dus wordt heel vroeg. 06:45 vertrekken
Maandag 4 ritten
Almkerk, daar moest laatst een auto afleverenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze reis bijna precies andersom gemaakt, van Waalwijk naar Geertruidenberg ipv Breda. Lekker met de buurtbus over de veerpont, en vervolgens naar een buurtbus-busstation midden in een woonwijk in Almkerk, zo kom je nog is ergens!
Dat doe ik ook wel eens ja. Navigatie aan en dan snelwegen omzeilen. Als het in kilometers niet veel uitmaakt doe ik dat liever. Gezeur om uren vul ik wel wat extra pauze minuten voor in, dat interesseert me niet zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef Babananana het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Ik doe soms ook wel eens aan 'file omzeilen' terwijl er helemaal geen file is maar ik het snelwegrijden gewoon even beu benAls je op de goede plaatsen de doorsteekjes pakt ben je vaak even snel van A naar B maar dan wel met een glimlach
![]()
Beide TSI, die Skoda kwam wel uit 2013 met 6000km terwijl deze uit 2010 kwam met 100k km.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef Babananana het volgende:
[..]
Was die 1.2 een TSI en die 1.8 atmosferisch? Dan kan het wel ja.
Heb wel eens een Ibiza ST gereden, dat zijn echt wel nette auto's. Zou ik zo zelf kopen als ik een auto nodig had en het geld
Haha, dat is wel heel zuur. Lompe hork.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij had ik in dat onmogelijke gat serieus niet eens telefoon bereik. Hoopte echt dat die gast (privé adres) mij even weg zou brengen naar de bewoonde wereld, maar nadat hij me succes had gewenst omdat 'het openbaar vervoer hier ruk is', ging hij naar binnen want 'hij had net koffie gezet'. Hoopte even op een bakkie, maar toen sloeg de deur al dicht. Klaphark.
Precies.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef BlackLining het volgende:
Het is dat je het niet mag vragen, en ik begrijp ook prima waarom niet, maar ik vind het niet meer dan normaal dat je iemand die jou een nieuwe auto komt brengen, eventjes afzet bij een bushalte of station. Zeker als je dondersgoed weet dat je in een onbereikbaar gat woont.
Fatsoen noemt men dat volgens mij. Is iets van vroeger denk ik
Bij de grote in Amersfoort zit ook zo iemand, verschrikkelijk. Als ik hem zie zitten denk ik al: oke, gewoon je spullen droppen en weer weggaan. Een vriendelijk praatje gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:00 schreef Babananana het volgende:
Waar ik dan wel een grafhekel aan heb zijn bussen die niet op komen dagen en grotere bedrijven waar al het personeel de woorden 'goedemiddag' en 'dankjewel' helemaal niet kennen. Dat beetje erkenning van mijn inzet heb ik gewoon nodig.
Voorbeelden: een groot verhuurdepot bij Schiphol met rode letters en dat terrein op de Logistiekweg in Oosterhout.
Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Nee het is een Hatchback uit 2010. Van de Toyota/Lexus LM uit Vianen. Daar zit ook altijd echt een eerste klas sufkut achter de baliequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:49 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Is die Auris zo'n station? Mooie auto vind ik dat wel. Normale Auris vind ik dan weer ouwe lullen bak :p
Die ben ik een keer tegen gekomen op Facebook vriend-suggestiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef trolley het volgende:
[..]
Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickie
Haha, bruuutt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die ben ik een keer tegen gekomen op Facebook vriend-suggestie
Heh?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Ben der naam kwijt. En de naam van dat bedrijfquote:
Deze idd, is zeker zo'n S&M meesteresquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef trolley het volgende:
[..]
Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickie
Komen jullie wel eens bij die trieste zooi op Schiphol (die XXL low budget verhuurmaatschappij)?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:
Is dat die van de verhuur in Amsterdam?
Haha, dat is best wel awkward inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben der naam kwijt. En de naam van dat bedrijf
Bizarre ook. Gast van zo'n leasebedrijf in Groningen had mij toegevoegd op Facebook. Toen ik dat accepteerde kwam zij tevoorschijn
Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik stond daar met de auto voor de poort,
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.
Goedzo, je hapt ook niet altijd meer!quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Goedzo, je hapt ook niet altijd meer!
quote:
Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende:
Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Het schijnt van wel ja. Ik hoop al een tijdje op een rit naar Breda, even langs het HQ om een mapje te scoren. Maar goed, vanuit het noorden is die kans niet heel groot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende:
Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturen
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef trolley het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus.
Service verlenen behoort niks te kostenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost?
En ik geloof niet dat ze 500 mailtjes van hikers hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Service verlenen behoort niks te kosten
Zeg dat tegen PostNL, DHL enzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Service verlenen behoort niks te kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |