jij welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hoi!
Ik kwam hier toevallig omdat hier over EP gesproken werd, haha.
Ik ben technisch gezien bi, maar een ~5 op de Kinsey scale voor de vrouwen so![]()
Mag ik hier dan wel af en toe lurken?
ik ook niet. En ik houd van wat arroganter, niet zo zogenaamd kinderlijk liefelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:33 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel leuk om te zien, de rest niet zo.
Ik vind ze allemaal zo jong, dat zal het wel zijn![]()
En ik val niet op jong
Dat weet jij heul niet!quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:29 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
27, Amsterdam, relatie en ik kan m lekker beter nadoen.
ben jij toevallig lid van ASV GAY?
Die 2e van onder lijkt een beetje op dat meisje uit Imagine Me&You
Oh halloquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef SSJKliko het volgende:
[..]ik ben 25, studeer Theater aan de UvA, ben idd single en ik kan Woody Woodpecker prima na doen maar dat hoor je nu niet
jij?
Waarom vraag je het danquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef LizzyAdam het volgende:
post dan jou type eens (en dit keer niet Bette, dat weten we allemaal wel)
Ja, eerlijk gezegd kijk ik niet zo op die manier naar vrouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Vanyel het volgende:
Is er maar één vrouw die jij aantrekkelijk vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
Zie bovenquote:
best jammer...... Ik ben toch echt blij dat ik wel vrolijk wordt van meer vrouwen dan alleen mn numalige ex en Bette.....quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Vanyel het volgende:
Is er maar één vrouw die jij aantrekkelijk vindt?
Wat is daar jammer aan? Ik heb geen probleem, en jij blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
best jammer...... Ik ben toch echt blij dat ik wel vrolijk wordt van meer vrouwen dan alleen mn numalige ex en Bette.....
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:48 schreef LizzyAdam het volgende:
das idd wel lekkah. ik krijg dat echt niet, no matter hoe veel ik train
Wij moeten maar eens daten denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:33 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel leuk om te zien, de rest niet zo.
Ik vind ze allemaal zo jong, dat zal het wel zijn![]()
En ik val niet op jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik moet, doe mij de vierde dan maar. Niet voor de heb, ook niet om aan te zitten, maar ze ziet er wel grappig uit![]()
ow tuulk, ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Wat is daar jammer aan? Ik heb geen probleem, en jij blijkbaar ook niet
die is inderdaad BHloos.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Dat zeg ik! Leuk gezichtje.
Die tweede foto trouwens, rechts met dat bloesje, dat vind ik toch zo onsexy, zo bhloos. Want das toch geen gewoon decolleté waar je toevallig net de stof niet ziet?
Ik weet niet of het een kwestie van durf is (denk het niet, eigenlijk) maar ik vind het ook fijn om om me heen te kijken naar vrouwelijk schoon. yum yum.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow tuulk, ieder zijn eigen ding.
Ik ben blij in elk geval dat ik heerlijk om me heen durf te kijken
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Dat zeg ik! Leuk gezichtje.
Die tweede foto trouwens, rechts met dat bloesje, dat vind ik toch zo onsexy, zo bhloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |