Waarom vraag je het danquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef LizzyAdam het volgende:
post dan jou type eens (en dit keer niet Bette, dat weten we allemaal wel)
Ja, eerlijk gezegd kijk ik niet zo op die manier naar vrouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Vanyel het volgende:
Is er maar één vrouw die jij aantrekkelijk vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
Zie bovenquote:
best jammer...... Ik ben toch echt blij dat ik wel vrolijk wordt van meer vrouwen dan alleen mn numalige ex en Bette.....quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Vanyel het volgende:
Is er maar één vrouw die jij aantrekkelijk vindt?
Wat is daar jammer aan? Ik heb geen probleem, en jij blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
best jammer...... Ik ben toch echt blij dat ik wel vrolijk wordt van meer vrouwen dan alleen mn numalige ex en Bette.....
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:48 schreef LizzyAdam het volgende:
das idd wel lekkah. ik krijg dat echt niet, no matter hoe veel ik train
Wij moeten maar eens daten denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:33 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel leuk om te zien, de rest niet zo.
Ik vind ze allemaal zo jong, dat zal het wel zijn![]()
En ik val niet op jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik moet, doe mij de vierde dan maar. Niet voor de heb, ook niet om aan te zitten, maar ze ziet er wel grappig uit![]()
ow tuulk, ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Wat is daar jammer aan? Ik heb geen probleem, en jij blijkbaar ook niet
die is inderdaad BHloos.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Dat zeg ik! Leuk gezichtje.
Die tweede foto trouwens, rechts met dat bloesje, dat vind ik toch zo onsexy, zo bhloos. Want das toch geen gewoon decolleté waar je toevallig net de stof niet ziet?
Ik weet niet of het een kwestie van durf is (denk het niet, eigenlijk) maar ik vind het ook fijn om om me heen te kijken naar vrouwelijk schoon. yum yum.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow tuulk, ieder zijn eigen ding.
Ik ben blij in elk geval dat ik heerlijk om me heen durf te kijken
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Dat zeg ik! Leuk gezichtje.
Die tweede foto trouwens, rechts met dat bloesje, dat vind ik toch zo onsexy, zo bhloos.
Heeft niks met durven te maken hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow tuulk, ieder zijn eigen ding.
Ik ben blij in elk geval dat ik heerlijk om me heen durf te kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef Xeor het volgende:
[..]Mager? Die is juist gespierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze![]()
![]()
Maar als je bedoeld dat ze niet veel vet heeft om vast te pakken dan snap ik wel, haha. Al vind ik dit wel heel mooi![]()
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, heb liever wat houvastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:00 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Mager? Die is juist gespierd![]()
![]()
Maar als je bedoeld dat ze niet veel vet heeft om vast te pakken dan snap ik wel, haha. Al vind ik dit wel heel mooi
Ik ben Bakkes en ik doe ook dingen op de UvA.quote:
Maaaaybe, hou je van musicals? Zo ja, ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben Bakkes en ik doe ook dingen op de UvA.
Gaan we nu trouwen?
Nou, dan staat de toekomst al vast héquote:Op zondag 23 februari 2014 11:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Natuurlijk hou ik van musicals, dat je het durft te vragen.
Gelukkig heb ik nog een paar verhuisdozen staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou, dan staat de toekomst al vast hé![]()
Ik wil wel eerst een date hoor, daarna kunnen we gaan u-haulen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een paar verhuisdozen staan.
Okay deal, maar niet langer dan 10 minuten hoor! Zo slecht voor de sfeer. Oh, en mijn familie/vrienden huren de tafels naast ons af, maar dat vind je vast niet erg hé? Kunnen ze je alvast goedkeurenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Is goed. Neem ik wel mijn kookwekkertje mee zodat we ieder even lang over onze exen kunnen klagen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:35 schreef wonderer het volgende:
Wow, er staat niet eens een foto van mijn hawk in mijn fobo, ik moet echt updaten
*fixed*
wel een beetje een helmet hawk though.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:35 schreef wonderer het volgende:
Wow, er staat niet eens een foto van mijn hawk in mijn fobo, ik moet echt updaten
*fixed*
Hij is zo'n 20 cm lang, dat gaat niet overeindquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
wel een beetje een helmet hawk though.
Daar heb ik wel meer filmpjes van gezien ja, van mensen die zo hun kind opvoedenquote:
Is waarschijnlijk de manier waarop het gefilmd is, het is 'raar' voor een jongen om er zo bij te lopen dus natuurlijk gaan ze daar op focussen i.p.v. op het feit dat hij ook 'mannelijke' dingen doet. Is een beetje misleidend en als ouders zou ik daar ook wel wat van gezegd hebben. De comments eronder zijn trouwens misselijkmakend.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik vind dat bij deze reportage (of bij de ouders?) júist een nadruk ligt op het vrouwelijke. hij lijkt hier meer meisje-meisje dingen te krijgen dan het gemiddelde meisje. of dat aan de opvoeding of aan de reportage en hoe die geknipt is weet ik niet. Of misschien is dat alleen omdat het mij het meeste opvalt. I don't know.
wel mooi dat hij alles aangeboden krijgt dat hij wil, zonder daar een oordeel over te hebben.
Romantisch!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:15 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
zal ik ook een faux hawk doen? En dezelfde kleur? Dan matchen we!
Ik ben altijd heel romantischquote:
euh.... je weet dat je dan iets fout doet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:08 schreef LizzyAdam het volgende:
I hear wedding bells!!
Ik heb een nieuwe baan sins vandaag en ik vind het nu al kut. Hoera.
Moet maar he, Lizzy nodigt zichzelf anders toch wel uitquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:42 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel romantisch![]()
Zeg, zullen we de overige dames van Fok! uitnodigen als getuigen?
Zullen we haar dan ook maar uitnodigen op de date voordat ze via het wc raampje naar binnen klimt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moet maar he, Lizzy nodigt zichzelf anders toch wel uit
Dan bombardeer ik je nu alvast tot getuigequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:34 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zet onuitgenodigd m'n handtekening onder jullie contract.
Misschien is ie vrouw gewordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik had een vriendengroepje van 4 jongens en ik als kind. 2 zijn er inmiddels met elkaar getrouwd. Van 1 heb ik het sterke vermoeden dat 'ie hommo is, maar we hebben geen contact meer en ik kan m niet vinden op the interwebz.
Want ze kan niet via de deur?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Zullen we haar dan ook maar uitnodigen op de date voordat ze via het wc raampje naar binnen klimt?
Ik vond via het wc raampje wat meer spectaculairquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Bij mij niemand. Alle tuinbroekpower heeft zich verzameld in het lesbisch epicentrum dat Bakfiets heet.
[..]
Want ze kan niet via de deur?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Misschien, maar niet echt praktisch tenzij de date zich ook daadwerkelijk op de wc afspeelt. Lekker knus.
Hmm okay speciaal voor jou niet op de wc dan.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef Bakfiets. het volgende:
Een hele vieze a la pompstation ook nog, dat je gezellig op een gebruikt condoom zit ofzo. Rete-romantisch.
Haha wat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is een gevaarlijke uitspraak
Blijkbaar was de opleving van korte duurquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is een gevaarlijke uitspraak
quote:
worstelen. en van chrome. Het lijkt voor alsnog gelukt. Hij gaf aan dat m'n profiel te nieuw was.quote:
ow? Chrome vindt jou te jong dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
worstelen. en van chrome. Het lijkt voor alsnog gelukt. Hij gaf aan dat m'n profiel te nieuw was.
mooi zoquote:Op zondag 2 maart 2014 19:25 schreef LizzyAdam het volgende:
ja, of zichzelf te oud. Een van de twee. of een combi van all of the above. Maar opgelost. heuy!
hmm, ik heb een hemelbedpolkatrauma dus ik doe niet meer aan karnevla.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:50 schreef jajablahblah het volgende:
Dit was nieuw voor mij.
Ik hoorde het vandaag.
Vasteloavend zondag![]()
Godzijdank niet neequote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef Vanyel het volgende:
In Limburg draaien ze die onzin niet hoor.
Deze bijvoorbeeldquote:
het woord kernafval ging het om..quote:
Ohquote:
dat hebben we eerder gehad...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Best erg dat dit nog steeds t bevaltopic is. Hij is al bijna 7 weken.
In Groningen nog minderquote:Op maandag 3 maart 2014 22:48 schreef SSJKliko het volgende:
in Arnhem doen ze er überhaupt geen zak aan
Ik ben blij dat ze dat hier ook niet doen, het was vroeger een weekend waarin ik zo veel mogelijk binnen bleef, dat hoeft hier niet meerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:48 schreef SSJKliko het volgende:
in Arnhem doen ze er überhaupt geen zak aan
Enquote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Best erg dat dit nog steeds t bevaltopic is. Hij is al bijna 7 weken.
Ik vind het best leuk, maar dan wel in Den Bosch of zo. Niet hierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:38 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze dat hier ook niet doen, het was vroeger een weekend waarin ik zo veel mogelijk binnen bleef, dat hoeft hier niet meer.
Niet met een topic waarin mijn kind geboren werd.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:38 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze dat hier ook niet doen, het was vroeger een weekend waarin ik zo veel mogelijk binnen bleef, dat hoeft hier niet meer.
Das waar, toen waren we hier aardig op dreefquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet met een topic waarin mijn kind geboren werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef jajablahblah het volgende:
Remember de draak?OoooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja zo deed ik hier ook. Ik was pislink. Nog wel eigenlijk.quote:
Nee, maar ik kan me voorstellen dat je als ouder het (in het begin) niet (wil) geloven. Of accepteren. Ik weet in ieder geval dat mijn vader er behoorlijk moeite mee had in het begin. (Ok, niet het lesbische deel bij mij, maar tochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef jajablahblah het volgende:
Het is toch geen kwestie van geloven? Als iemand uit de kast komt dan doet ie dat niet voor niks lijkt me. Vinnik hoor
dat sowiesoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wees maar lekker de kekke tante voo em
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef LizzyAdam het volgende:
Vandaag belde ik op mijn werk een particuliere klant, verheet daarbij te veagen of ik gelegen bel. en het volgende gebeurt echt:
Lizzy; kan ik u verder nog met iets helpen?
Klant: nou ik vroeg me af *lastige vraag*
Lizzy; dat weet ik niet, moment ik vraag het even aan mijn collega
*zet (vrouwelijke) klant op mute*
Klant, nog op mijn earset: niet likken!
Ik denk, ze heeft een hond
Klant: schatje, ik ben aan de telefoon met *bedrijf* blijf nou eens even van me af! *andere vrouw lacht*
Oh the things you hear wanneer mensen denken dat jij ze niet kan horen
waarom hoor ik altijd andere gesprekken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef LizzyAdam het volgende:
Vandaag belde ik op mijn werk een particuliere klant, verheet daarbij te veagen of ik gelegen bel. en het volgende gebeurt echt:
Lizzy; kan ik u verder nog met iets helpen?
Klant: nou ik vroeg me af *lastige vraag*
Lizzy; dat weet ik niet, moment ik vraag het even aan mijn collega
*zet (vrouwelijke) klant op mute*
Klant, nog op mijn earset: niet likken!
Ik denk, ze heeft een hond
Klant: schatje, ik ben aan de telefoon met *bedrijf* blijf nou eens even van me af! *andere vrouw lacht*
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef LizzyAdam het volgende:
als je een wachtmuziekje hoort kun je best praten. Maar een dode lijn betekend dat de medewerker alleen zijn/haar mic uit heeft staan... en idd die hoort je nog welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:09 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus altijd uiterst braaf als ik naar een bedrijf bel en in de wacht sta
Tenzij die koffie is halenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een wachtmuziekje hoort kun je best praten. Maar een dode lijn betekend dat de medewerker alleen zijn/haar mic uit heeft staan... en idd die hoort je nog wel
mwa aangezien bijna elke belmiep zich aan bepaalde cijfertjes moet houden zal dat niet vaak voor komen.quote:
Daar heb ik wel eens andere verhalen over gehoordquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een wachtmuziekje hoort kun je best praten. Maar een dode lijn betekend dat de medewerker alleen zijn/haar mic uit heeft staan... en idd die hoort je nog wel
Meerdere callcenters doorlopen voor mijn werk en heb ze overal in dezelfde systemen gezien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:42 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens andere verhalen over gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |