abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137274265
Denk niet dat et egt een spel voor mij is ben pas net uit het begin.
pi_137278589
quote:
_O- _O- _O-
Waz met jou!
  zondag 9 maart 2014 @ 13:38:06 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137542524
Ik ben skyrim weer opnieuw aan het installeren.

Welke gameplay overhaul adviseren jullie mij?

Skyrim Redone?

Maar ik wil tegelijkertijd wel gebruik maken van Steam en haar achievements :@ En dat lukt niet met een mod als skyrim redone want dan heb je weer een script extender nodig en dat werkt dan weer niet met Steam :')

[ Bericht 37% gewijzigd door Rickocum op 09-03-2014 13:56:27 ]
pi_137578845
quote:
4s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:

Skyrim Redone?

Maar ik wil tegelijkertijd wel gebruik maken van Steam en haar achievements :@ En dat lukt niet met een mod als skyrim redone want dan heb je weer een script extender nodig en dat werkt dan weer niet met Steam :')
Dat lijkt me vreemd, aangezien ik zelf ook Redone gebruik en Steam gewoon netjes de achievements laat zien. Heb je SKSE wel goed geinstalleerd? Want Steam moet gewoon werken met SKSE.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:19:35 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137581305
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat lijkt me vreemd, aangezien ik zelf ook Redone gebruik en Steam gewoon netjes de achievements laat zien. Heb je SKSE wel goed geinstalleerd? Want Steam moet gewoon werken met SKSE.
Goed om te weten!

Heb t nog niet geïnstalleerd hoor.

Vraagje: weet jij of ik een nieuw spel moet beginnen als ik skyrim redone dr op wil zetten?

(Wordt dan denk ik ook de zevende keer de intro bekijken ondat ik er telkens mods bij plaats :') )
  maandag 10 maart 2014 @ 14:22:52 #209
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137581400
quote:
4s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:

Skyrim Redone?

Achievements :') faaaaaaaaag
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:40:37 #210
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137581951
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Achievements :') faaaaaaaaag
Ik weet wel dat je jealous bent G, kom haten brah. Je haat vult mijn gaten met liefde.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:48:15 #211
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137582118
quote:
9s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je jealous bent G, kom haten brah. Je haat vult mijn gaten met liefde.
Ik vul je gaten met liefde ja :@ :@
no homo
pi_137583232
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:19 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Goed om te weten!

Heb t nog niet geïnstalleerd hoor.

Vraagje: weet jij of ik een nieuw spel moet beginnen als ik skyrim redone dr op wil zetten?

(Wordt dan denk ik ook de zevende keer de intro bekijken ondat ik er telkens mods bij plaats :') )
Download dan meteen deze mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9557/? Dan hoef je niet elke keer die domme tutorial te doen. 1 of 2 keer is het leuk, maar daarna verveelt het gewoon heel erg.

Volgens mij hoeft het niet, maar meestal doe ik het wel. Het is vaak wel beter om gewoon met een nieuw character te beginnen.

Als je het echt wil installeren, dan kan ik je wel deze video aanraden: Het lijkt makkelijk, maar je moet toch nog wat dingen na het installeren doen om het echt goed te laten werken. Daarbij heb je ook nog wat extra dingen nodig.

Bedenk wel goed of je het echt wil hoor :+ Het spel wordt echt wel heel wat moeilijker. Het kan soms zelfs frustrerend zijn als je steeds al met 1 pijl dood gaat -O-
pi_137584494
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Vreemd ja, als ik de SKSE launcher gebruik komt de Steam overlay er bij mij vanzelf bij.
Ik heb totaal niet de verkeerde persoon gequote.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:01:11 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137592371
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:30 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Download dan meteen deze mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9557/? Dan hoef je niet elke keer die domme tutorial te doen. 1 of 2 keer is het leuk, maar daarna verveelt het gewoon heel erg.

Volgens mij hoeft het niet, maar meestal doe ik het wel. Het is vaak wel beter om gewoon met een nieuw character te beginnen.

Als je het echt wil installeren, dan kan ik je wel deze video aanraden: Het lijkt makkelijk, maar je moet toch nog wat dingen na het installeren doen om het echt goed te laten werken. Daarbij heb je ook nog wat extra dingen nodig.

Bedenk wel goed of je het echt wil hoor :+ Het spel wordt echt wel heel wat moeilijker. Het kan soms zelfs frustrerend zijn als je steeds al met 1 pijl dood gaat -O-
Had blijkbaar de vorige keer ook SKyRe gespeeld. Tot level 36 gekomen en toen waarsschijnlijk de verveling toegeslagen. Nu nog een keer weer doen :)
Ik weet dat het lastig is maar het houdt je wel langer spelen. De steam interface gaat inderdaad gewoon eroverheen. Ik zal de vorige keer wle een verkeerde versie hebben gedownload van SKSE ofzo.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:41:08 #215
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137621502
Van al die mods heb ik dus weer voor de miljardste keer iets niet goed gedaan.

De wood axe ( :') ) is het machtigste wapen wat ik heb. En ik had al een steel axe e.d.

Ik ga maar even wrye bash installeren. Word knettergek van telkens alles uitpluizen voordat alle mods normaal werken.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:46:47 #216
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137621713
Misschien dat ik het weer eens probeer, misschien.
Maar dan wel een paladin. Ketters doden, alles wat niet menselijk is verbranden, de heks aan het kruis nagelen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:27:58 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137622980
BESTE MENSON!

Ik heb een probleempj0n.

In mijn MOD zoek woede heb ik dus allemaal mods erbij geplempt. De load order zit kris kras door elkaar heen.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Hoe zorg ik dat ik de juiste load order krijg?

Ik wil denk ik toch maar weer een compleet nieuwe installatie doen, maar wel met deze mods erin.
pi_137623637
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef RickoKun het volgende:
BESTE MENSON!

Ik heb een probleempj0n.

In mijn MOD zoek woede heb ik dus allemaal mods erbij geplempt. De load order zit kris kras door elkaar heen.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Hoe zorg ik dat ik de juiste load order krijg?

[ afbeelding ]

Ik wil denk ik toch maar weer een compleet nieuwe installatie doen, maar wel met deze mods erin.
Niet lullig bedoelt, maar heb je die video bekeken en heb je je ook ingelezen?

Mensen denken echt vaak te makkelijk over modden, maar je moet wel de juiste stappen volgen wil je het goed werkend krijgen. Het is niet zo dat je hoppa zomaar mods kan installeren en dan denkt dat alles wel goed gaat werken.

Heb je ook de reproccer gebruikt voor SkyRe? Heb je BOSS? Dat is voor je loadorder.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:24:35 #219
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137624689
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt, maar heb je die video bekeken en heb je je ook ingelezen?

Mensen denken echt vaak te makkelijk over modden, maar je moet wel de juiste stappen volgen wil je het goed werkend krijgen. Het is niet zo dat je hoppa zomaar mods kan installeren en dan denkt dat alles wel goed gaat werken.

Heb je ook de reproccer gebruikt voor SkyRe? Heb je BOSS? Dat is voor je loadorder.
Heb de reproccer niet gebruikt want ik ben een domme hond.
Zag hem er nog wel tussen staan.
Heb nu BOSS gebruikt (ook bij dat lijstje).

Echter heb ik met de skyrim nexus mod manager dus de nodige mods geïnstalleerd die weleens het nodige wilden overschrijven. Dus ik denk dat -ook al deactiveer ik die mod- dat ik al fucked ben.

Wil deze mods allemaal gaan gebruiken.
Maar ik zal me inderdaad moeten inlezen en alles misschien op een kladblaadje zetten welke mod waar hoort.

Hoewel alles wel goed loopt ben ik bang ergens tegenaan te lopen als ik level 40 ben Ofzo. Was bij level 5 vandaag al lvl 40 bij light weapons :')

Die wood axe klapte overal doorheen als boter.
pi_137625958
Simpel vraagje: waarom kan ik sommige mods in de Nexus Mod Manager niet helemaal naar boven verplaatsen? Ik heb bijv. de unofficial patch maar deze kan niet hoger dan ClimatesofTamriel. Dus nu doe ik het in de skyrim loader zelf (alles werkt nog, vroeg me dit gewoon af)
pi_137626290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef Nezhi het volgende:
Simpel vraagje: waarom kan ik sommige mods in de Nexus Mod Manager niet helemaal naar boven verplaatsen? Ik heb bijv. de unofficial patch maar deze kan niet hoger dan ClimatesofTamriel. Dus nu doe ik het in de skyrim loader zelf (alles werkt nog, vroeg me dit gewoon af)
Omdat die Unoffical Patch een ESP is en ClimatesofTamriel een ESM is. Tenminste als ik me het nog goed kan herinneren. ESM's komen altijd boven ESP's
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:44:36 #222
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137628150
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Omdat die Unoffical Patch een ESP is en ClimatesofTamriel een ESM is. Tenminste als ik me het nog goed kan herinneren. ESM's komen altijd boven ESP's
Heb het filmpje inmiddels doorgespit.

Zie dat t dus niet zoveel uitmaakt dat ik die andere mods heb.
Snap inmiddels wel EEN BEETJE hoe de load order zit. Echter heb ik inderdaad niet de recapper gebruikt en daar ligt het hem.

Ik moet even nadenken. Ik denk dat ik toch alles eraf moet flikkeren. Aangezien er nu dingen corrupt zijn en overschreven zijn.
Maar waar begin ik. Uiteraard gewoon skyrim uninstallen en alles wegvegen.
Maar hoop wel dat de mods die ik met de nexus mod manager heb gedownload nog ergens staan.

Ben nu al drie dagen dr mee bezig :')
Maar moet en wil het nu helemaal goed doen, want ik heb alles wat ik wil hebben. (Incl dragonborn, heb geen zin in dawnguard).
pi_137628788
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heb het filmpje inmiddels doorgespit.

Zie dat t dus niet zoveel uitmaakt dat ik die andere mods heb.
Snap inmiddels wel EEN BEETJE hoe de load order zit. Echter heb ik inderdaad niet de recapper gebruikt en daar ligt het hem.

Ik moet even nadenken. Ik denk dat ik toch alles eraf moet flikkeren. Aangezien er nu dingen corrupt zijn en overschreven zijn.
Maar waar begin ik. Uiteraard gewoon skyrim uninstallen en alles wegvegen.
Maar hoop wel dat de mods die ik met de nexus mod manager heb gedownload nog ergens staan.

Ben nu al drie dagen dr mee bezig :')
Maar moet en wil het nu helemaal goed doen, want ik heb alles wat ik wil hebben. (Incl dragonborn, heb geen zin in dawnguard).
_O- _O- _O-

Welkom in de mod wereld :+ Je gaat echt nog wel dagen bezig zijn tot je uiteindelijk alles wel snapt. Ik had dat in het begin ook, maar nu gaat het gewoon allemaal automatisch.

Zou gewoon eerst Skyrim herinstalleren, en dan SKSE installeren, en dan alle patches via NMM downloaden en installeren. Dan heb je de basis al en dan vanuit daar 1 voor 1 de mods installeren.

Kijk ook goed naar de description van elke mod! Want bijvoorbeeld met SMIM (zag die in je loadorder staan) moet je ook bepaalde texture mods van te voren installeren.

Je gedownloade mods blijven idd staan op je pc. Ligt er wel aan waar je de mods heb staan, maar dat zal standaard wel C:/Games zijn. Dat doet NMM automatisch als je geen instellingen heb verandert.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:39:10 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137662525
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Welkom in de mod wereld :+ Je gaat echt nog wel dagen bezig zijn tot je uiteindelijk alles wel snapt. Ik had dat in het begin ook, maar nu gaat het gewoon allemaal automatisch.

Zou gewoon eerst Skyrim herinstalleren, en dan SKSE installeren, en dan alle patches via NMM downloaden en installeren. Dan heb je de basis al en dan vanuit daar 1 voor 1 de mods installeren.

Kijk ook goed naar de description van elke mod! Want bijvoorbeeld met SMIM (zag die in je loadorder staan) moet je ook bepaalde texture mods van te voren installeren.

Je gedownloade mods blijven idd staan op je pc. Ligt er wel aan waar je de mods heb staan, maar dat zal standaard wel C:/Games zijn. Dat doet NMM automatisch als je geen instellingen heb verandert.
Thanks bro! Uiteindelijk alles keurig netjes geïnstalleerd volgens de beschrijvingen.
Het ziet er nu daadwerkelijk mooi uit en SkyRe werkt ook helemaal naar behoren.
Nu is mijn FPS wel ietwat naar beneden, maar het is nog wel do-able. Het ziet er allemaal grafisch tiptop uit! Misschien later als er veel characters in beeld komen dat het zal haperen, maar tot nu toe zie ik dat nog niet gebeuren.
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:53:51 #225
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_137684188
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:

QFT
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_137721960
Als iemand een code wilt voor de gesloten beta van dit weekend: FYLN59DEC3LRCPGXCL3W

Op deze pagina redeemen: https://account.elderscro(...)/account-information

Iedereen die interesse heeft, je kunt er eentje halen bij Raptr.
pi_138022695
Zo toch maar een keer Oblivion GOTY gekocht. Zat een paar dagen de soundtrack te beluisteren en werd toch wel erg benieuwd hoe de wereld zou zijn.

Dus binnenkort eens gaan spelen.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:01:46 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138023947
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo toch maar een keer Oblivion GOTY gekocht. Zat een paar dagen de soundtrack te beluisteren en werd toch wel erg benieuwd hoe de wereld zou zijn.

Vergeet de mods niet :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_138027898
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef Vault-Boy het volgende:

Goede keuze.

Oblivion > Skyrim
pi_138030972
Ik wil die ook nog wel een keer kopen, Oblivion.

ESO laat ik aan mij voorbij gaan, ik heb niks met die MMO's, ben niet zo'n onlime/multiplayer fan.
The Elder Scrolls 6 daarentegen zal ik blind kopen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138031395
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Vergeet de mods niet :P
Er zullen uiteraard wat grafische mods gedownload worden :P . Alleen een beetje kijken of Oblivion ook makkelijk te modden is net als Skyrim.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 09:20:30 #232
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138031531
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:04 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Er zullen uiteraard wat grafische mods gedownload worden :P . Alleen een beetje kijken of Oblivion ook makkelijk te modden is net als Skyrim.
Vind het persoonlijk een stuk makkelijker te modden.
En de hele wereld van oblivion is gewoon _O_ tenmisnte niet zo leeg als skyrim
pi_138031612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:20 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Vind het persoonlijk een stuk makkelijker te modden.
En de hele wereld van oblivion is gewoon _O_ tenmisnte niet zo leeg als skyrim
Ah dat is mooi om te horen. Ja ik hoor dat wel vaker over Skyrim.

Misschien vanavond eens proberen. Moet zo eerst werken :O
pi_138044406
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 07:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil die ook nog wel een keer kopen, Oblivion.

ESO laat ik aan mij voorbij gaan, ik heb niks met die MMO's, ben niet zo'n onlime/multiplayer fan.
The Elder Scrolls 6 daarentegen zal ik blind kopen :Y
Ik laat die idd ook gaan. The Elder Scrolls 6 koop ik denk ik ook meteen. maar Fallout 4 daarentegen. Daar twijfel ik geen seconde aan *)

De Fallout games blijf ik toffer vinden, maar The Elder Scroll games hebben gewoon iets speciaals waardoor ik die toch wil spelen.
pi_138059768
Probeerde vandaag weer eens Oblivion te spelen op mijn XBOX, helaas is de disc kapot of zo want de map doet het niet. (Kan dus niet fast travellen en plekken bekijken). Kan dus de game maar half op de XBOX spelen, en ik kan ook geen oplossing vinden. (Heb al nieuwe file geprobeerd en disc helemaal schoongemaakt). :'(
Maar het blijft er toch mooi uitzien, de wereld van Oblivion, met de graphics is ook niks mis. En natuurlijk alle Quests, wat zijn die toch geweldig. En al die guilds enzo. _O_ Misschien ga ik hem nog eens downloaden/kopen voor de PC, want ik zou hem toch weer eens graag helemaal spelen. Blijft een van de beste games ooit gemaakt vind ik. :Y
pi_138175034
WOW Oblivion alleen al met een ENB. Damn man wat een prachtige wereld is dat dan. Ben gewoon meteen al verliefd op de wereld van Oblivion :@

Die soundtrack ook. Echt mooi ;(

Voor de mensen die mods gebruiken. Welke mods raden jullie mij aan?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:16:07 #237
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138177908
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Vault-Boy het volgende:
WOW Oblivion alleen al met een ENB. Damn man wat een prachtige wereld is dat dan. Ben gewoon meteen al verliefd op de wereld van Oblivion :@

Die soundtrack ook. Echt mooi ;(

Voor de mensen die mods gebruiken. Welke mods raden jullie mij aan?
Dit is wat ik standaard bij elke oblivion installatie heb
Oblivion mod Manager
Oblivion Script Extender
Unofficial Oblivion patch en de unofficial shivering isles patch
Darnified voor je hud of Dark DarN
Wil je leveling scaling?
Marts Monster Mod _O_
Better Cities
Elsweyr

en nog een hele shitload aan armor mods en graphics mods :P

Dit kun je ook nog evt gebruiken en natuurlijk de top rated mods op de nexus :P

http://www.somethingfornobody.com/wiki/index.php?title=Oblivion
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138179257
Ik heb een mod perongelijk verwijderd een hele tijd terug, die mod zorgde voor een decrease in stats bij bijvoorbeeld onderkoeling. Maar nu blijven die stats rood. :') :'(

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Desnoods via de console.
  woensdag 26 maart 2014 @ 02:09:09 #239
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138181449
Ik krijg ook weer eens zin een TES game te spelen, alleen belachelijk hoeveel er nog voor Oblivion gevraagd wordt op steam.

Vraag: als ik skyrim opnieuw wil installeren en in die map zitten nog enb's en mods e.d., is gewoon die hele map verwijderen dan gewoon goed om een fresh install te doen? :@

[ Bericht 28% gewijzigd door Quotidien op 26-03-2014 02:50:01 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 26 maart 2014 @ 08:52:34 #240
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138183096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:09 schreef Quotidien het volgende:
Ik krijg ook weer eens zin een TES game te spelen, alleen belachelijk hoeveel er nog voor Oblivion gevraagd wordt op steam.

Vraag: als ik skyrim opnieuw wil installeren en in die map zitten nog enb's en mods e.d., is gewoon die hele map verwijderen dan gewoon goed om een fresh install te doen? :@
Eerst via steam verwijderen, vervolgens in de skyrim map kijken of daar nog mappen staan die allemaal verwijderen.
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:38:59 #241
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138183870
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een mod perongelijk verwijderd een hele tijd terug, die mod zorgde voor een decrease in stats bij bijvoorbeeld onderkoeling. Maar nu blijven die stats rood. :') :'(

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Desnoods via de console.
quote:
IncPCS <AVskill> Increase the players skill points by one point IncPCS marksman
Denk niet dat je dan de onderkoeling effect zelf weg kan halen, denk dat je die gewoon weer opnieuw moet installeren.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:43:01 #242
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_138185418
Ik snap al die haat voor Skyrim niet heur.

Vind die wereld juist fantastisch _O_ _O_ _O_
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:45:01 #243
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138185454
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:43 schreef JaqenHghar het volgende:

Wereld is leuk, diepgang is er niet.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:46:29 #244
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_138185481
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Klopt, maar daar heb je mods voor.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:48:25 #245
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138185522
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:46 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Klopt, maar daar heb je mods voor.
Mwa, ook niet voor alles. Quests en Guilds zijn ook niet goed uitgewerkt. Archmage worden van Mages Guild zonder ook maar 1 spreuk te gebruiken :') Of wanneer je bij de Companions erachter komt dat het weerwolven zijn dat je dan niet kan zeggen 'Jullie zijn onrein, ik voeg mij bij de paladins toe'. Dat mis ik gewoon. ROLE-playing game.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:50:30 #246
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_138185572
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mwa, ook niet voor alles. Quests en Guilds zijn ook niet goed uitgewerkt. Archmage worden van Mages Guild zonder ook maar 1 spreuk te gebruiken :') Of wanneer je bij de Companions erachter komt dat het weerwolven zijn dat je dan niet kan zeggen 'Jullie zijn onrein, ik voeg mij bij de paladins toe'. Dat mis ik gewoon. ROLE-playing game.
Correct, correct. Gelukkig zijn ze al een eindje met de Skywind! _O_ _O_

http://tesrenewal.com/for(...)rsion-to-skyrim/2606
pi_138185641
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Denk niet dat je dan de onderkoeling effect zelf weg kan halen, denk dat je die gewoon weer opnieuw moet installeren.
Al geprobeerd een hele tijd terug en heeft ook geen effect. Was toentertijd gestopt door deze fout. ;(

Even zoeken of het mogelijk is je skills gewoon weer op 0 te krijgen, dan schrijf ik even op waar ze op dit moment op staan.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Als ik dat wil start ik Dark Souls (2) wel op. :+

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 11:38:12 ]
pi_138189997
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dit is wat ik standaard bij elke oblivion installatie heb
Oblivion mod Manager
Oblivion Script Extender
Unofficial Oblivion patch en de unofficial shivering isles patch
Darnified voor je hud of Dark DarN
Wil je leveling scaling?
Marts Monster Mod _O_
Better Cities
Elsweyr

en nog een hele shitload aan armor mods en graphics mods :P

Dit kun je ook nog evt gebruiken en natuurlijk de top rated mods op de nexus :P

http://www.somethingfornobody.com/wiki/index.php?title=Oblivion
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah thanks.

Moet wel zeggen dat het weer wennen is. Toch zijn er veel mods die je met OBMM moet installeren. Heb liever al mijn mods via NMM. Ben nu zo gewend aan NMM die ik voor Fallout 3, Fallout New Vegas en Skyrim gebruikt.

Maar alleen al met een ENB en Qarl Texture Pack ziet het spel er nog prachtig uit. Ken je nagaan dat het spel van 2006 is. Wat dat betreft zijn mods echt een super pluspunt voor de pc als je het tenminste kan draaien.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:43 schreef JaqenHghar het volgende:

Er zit misschien niet veel diepgang in, maar ik blijf de wereld van Skyrim nog steeds super vinden. Gewoon die muziek en sfeer als je in die wereld rondloopt. Echt super.

En ja zeker met mods kan je nog het een en ander sterk verbeteren. Neem een ENB en wat texturepacks. Damn die wereld wordt echt super mooi dan. Je zou het haast niet zeggen van Skyrim, maar met al die mods wordt dit spel meteen 1 van de mooiste spellen op de PC.

Daarom kan ik ook niet wachten op Fallout 4. Stel die game voor met alle prachtige grafische mods _O_
pi_138192052
Morrowind ook gekocht :@ :') Was maar een 10tje op G2Play.

Pfff waar ga ik de tijd vandaan halen om al die games te gaan spelen :Z

Best kut als RPG je favoriete game genre is :+
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:58:55 #250
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_138194460
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Morrowind ook gekocht :@ :') Was maar een 10tje op G2Play.

Pfff waar ga ik de tijd vandaan halen om al die games te gaan spelen :Z

Best kut als RPG je favoriete game genre is :+
Correct.
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:52:09 #251
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138200073
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:32 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ah thanks.

Moet wel zeggen dat het weer wennen is. Toch zijn er veel mods die je met OBMM moet installeren. Heb liever al mijn mods via NMM. Ben nu zo gewend aan NMM die ik voor Fallout 3, Fallout New Vegas en Skyrim gebruikt.
Vind NMM zelf echt helemaal niks, komt mede omdat je weinig kan costumizen en ik nog uit de tijd kom dat je aparte mod managers hebt :P

Gebruik daarom voor Oblivion OBMM, voor skyrim Mod manager en voor de FO games FOMM

In combinatie met BOSS en soms Wrye bash
  zondag 30 maart 2014 @ 14:43:54 #252
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138326716
Hoe spelen jullie battlemage? One-handed weapon en in de andere hand destruction ofzo?

E: Ik lees dat magic vrij underpowered is in Skyrim en lategame helemaal zwak, hoe ervaren de magespelers dit?

[ Bericht 41% gewijzigd door Quotidien op 30-03-2014 15:49:31 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_138327293
Ik ga vanavond weer eens spelen. Moet alleen nog even beslissen of dat in Oblivion is of in Skyrim.

Oblivion nog niet op de pc gespeeld en ook nog niet aangeschaft.
pi_138327876
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
Oblivion nog niet op de pc gespeeld en ook nog niet aangeschaft.
Doen.
pi_138327931
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef Drankster het volgende:

[..]

Doen.
'Probleem' is dat ik Skyrim ook nog lang niet uitgespeeld heb op de PC. DLC heb ik nog niet af. Maar door een foutje van mijn kant is mijn savegame verneukt. :+
pi_138328744
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

'Probleem' is dat ik Skyrim ook nog lang niet uitgespeeld heb op de PC. DLC heb ik nog niet af. Maar door een foutje van mijn kant is mijn savegame verneukt. :+
Ach ik heb het met Fallout 3, Fallout New Vegas, Morrowind, Oblivion en Skyrim.

_O- _O- _O-

5 RPG open wereld games die je op je gemak wil spelen. Helaas is dat niet altijd mogelijk in verband met tijd :P Maar kan het je idd ook aanraden hoor om Oblivion te kopen.
pi_138328853
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:51 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

5 RPG open wereld games die je op je gemak wil spelen. Helaas is dat niet altijd mogelijk in verband met tijd :P Maar kan het je idd ook aanraden hoor om Oblivion te kopen.
Tijd is idd de grootste vijand van een (open wereld) RPG liefhebber :'(
A murky, forgotten land.
pi_138328886
quote:

[..]

_O- _O- _O-

Toentertijd op de 360 kapot gespeeld, alles gezien behalve de fighters guild (geen zin om bloemetjes te plukken) en de DLC.
pi_138328904
Oblivion moet je gewoon een keer gespeeld hebben. Zo goed.
pi_138362525
Ik heb mijn skills even overgenomen en ga wel gewoon een nieuwe game beginnen en even mijn skills toevoegen aan mijn nieuwe character. :+

Iemand nog aanraders qua mods? Ik heb op dit moment vooral mods die de game mooier en beter maken, niet echt mods die meer content geven. Op Falskaar na, die heb ik al eens gespeeld.
pi_138366543
quote:

[..]

_O- _O- _O-

Herkenbaar :)

Nadeel is dat ik vaak na een uurtje of 100 stop om tijdelijk een andere game te doen. Vorig jaar Oblivion gespeeld, Thieves guild en Mages guild uitgespeeld. Had er bijna 100 uur op zitten (geen fast travel) en toen maar weer een keertje Skyrim gespeeld, Fallout, KOAR, etc.

En als ik nu weer verder wil gaan met m'n Oblivion savegame ben ik kwijt waar ik mee bezig was en begin ik vaak overnieuw. Daarom heb ik deze spellen eigenlijk nooit uitgespeeld (behalve Fallout New Vegas, daar ben je in 150-300 uur wel doorheen)
pi_138368014
Mensen hier die TES Online gaan spelen?

Hoor er vrij weinig over.
  maandag 31 maart 2014 @ 17:34:55 #263
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_138369118
Yay, Morrowind binnen voor de xbox :D. Na Oblivion (xbox/pc) en Skyrim (pc) wil ik die ook wel graag eens gaan spelen.
pi_138369214
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef Azorius het volgende:
Yay, Morrowind binnen voor de xbox :D. Na Oblivion (xbox/pc) en Skyrim (pc) wil ik die ook wel graag eens gaan spelen.
Waarom die dan niet voor de pc? :P
  maandag 31 maart 2014 @ 17:54:14 #265
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_138369705
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:38 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Waarom die dan niet voor de pc? :P
Gebruik ik de xbox ook nog eens.
pi_138371420
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:

Ik niet iig. Wel aan die beta mee gedaan, om het een kans te geven, maar nee dat gaat hem niet worden voor mij.
Maar dat wist ik stiekem eigenlijk al wel aangezien ik niet van dat multiplayer en MMO gebeuren hou.

TES 6 koop ik wel, blind, als ie komt :Y
A murky, forgotten land.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:00:26 #267
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_138371679
Ik ga TES Online zelf ook niet spelen. Speel heel af en toe nog wel eens RuneScape, maar daar blijft het ook bij wat betreft het MMO genre.

Vermaak me zelf ook nog te goed met Skyrim, MW3 en Dawn of War :7 .
  maandag 31 maart 2014 @ 19:13:36 #268
422258 Geitenkaas
Bow ties are cool
pi_138372233
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:

Toevallig is die hier net klaar met downloaden en kan ik beginnen :D

Kan alleen niet kiezen tussen een high elf of wood elf :(
pi_138373031
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Geitenkaas het volgende:

[..]

Toevallig is die hier net klaar met downloaden en kan ik beginnen :D

Kan alleen niet kiezen tussen een high elf of wood elf :(
Dark Elf natuurlijk.

Ik twijfel nog. Voorlopig houd ik het maar even op de eerdere TES-games denk ik.
  maandag 31 maart 2014 @ 21:06:55 #270
422258 Geitenkaas
Bow ties are cool
pi_138377191
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dark Elf natuurlijk.

Ik twijfel nog. Voorlopig houd ik het maar even op de eerdere TES-games denk ik.
Ben voor een Bosmer gegaan ^^
pi_138390059
Speel zelf wel ESO en vermaak me er optimaal mee! Inmiddels alweer 12.5 uur op zitten en ik ben nu level 13. Schitterend spel en de opties zijn eindeloos. :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 april 2014 @ 18:19:02 #272
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138404794
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dark Elf natuurlijk.

Dunmer _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_138439872
The Elder Scrolls Online proberen?
Hierbij 3x Early Access Code's voor de fokkers:

9NYEFX46LJR4C4RHJY9L
APF9LWAKTWP7G5WHPJKN
XJDN6P6376KPJWYK77KM
Pro Gaming Equipment and Uncut Games!
pi_138440126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef pro-gamer.nl het volgende:

9NYEFX46LJR4C4RHJY9L

^O^
pi_138467659
Ik heb ook zo'n early acces code gehad van een maatje. Ik kan nu alle rassen kiezen in combinatie met alle 3 de factions? :o Qua lore is dat niet echt zoals het hoort volgens mij.

Of je moet er zelf een verhaaltje bij verzinnen dat je een verbannen Dark Elf bent die eerherstel zoekt bij een andere faction, of iets in die trant. :')

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 12:47:13 ]
pi_138468476
game lijkt me echt super! Ben benieuwd hoe de install base eruit gaat zien van de game
pi_138469607
Get it and Bet it
  donderdag 3 april 2014 @ 15:21:27 #278
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_138471823
quote:
Is niet eens aan het scrollen man. :{w
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_138502465
Ik kan gewoon spelen terwijl ik de game niet heb gekocht?
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:15:15 #280
369251 Geralt
of Rivia
pi_138502940
Hoever is dinges al. Die van die gasten van Nehrim waar ik steeds de naam van vergeet? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_138507870
Heb al een beetje kunnen spelen, ze hebben nog aardig wat dingen veranderd sinds de laatste beta die ik speelde.. vooral goede dingen. Speelt lekker weg, soms beetje lag :D
pi_138509590
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef Geralt het volgende:
Hoever is dinges al. Die van die gasten van Nehrim waar ik steeds de naam van vergeet? :@
Ah, ja nu weet ik precies waar het over gaat.

Bedoel je Skywind toevallig?
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:58:32 #283
369251 Geralt
of Rivia
pi_138509612
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah, ja nu weet ik precies waar het over gaat.

Bedoel je Skywind toevallig?
Nee ik bedoelde Enderal :)
pi_138509649
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde Enderal :)
:o

Ziet dat er effe donders vet uit.

Ik vind het nog steeds jammer dat dat Game of Thrones-mod groepje niet verder is gegaan.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:01:04 #285
369251 Geralt
of Rivia
pi_138509686
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

:o

Ziet dat er effe donders vet uit.

Ik vind het nog steeds jammer dat dat Game of Thrones-mod groepje niet verder is gegaan.
Nehrim is ook nog altijd goed te doen. Dat was hun vorige game op de Oblivion engine.

Helaas wel alleen in het Duits gesproken (wel engelse ondertitels), maar dat was voor mij geen probleem. Ik durf gerust te stellen dat Nehrim was wat Oblivion had moeten zijn en ik heb dan ook hoge verwachtingen van Enderal :Y
pi_138509763
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nehrim is ook nog altijd goed te doen. Dat was hun vorige game op de Oblivion engine.

Helaas wel alleen in het Duits gesproken (wel engelse ondertitels), maar dat was voor mij geen probleem. Ik durf gerust te stellen dat Nehrim was wat Oblivion had moeten zijn en ik heb dan ook hoge verwachtingen van Enderal :Y
Ja, als ik weer even klaar ben met Skyrim Oblivion maar eens op Steam aanschaffen. Heb Oblivion alleen op de 360 gespeeld.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:04:41 #287
369251 Geralt
of Rivia
pi_138509781
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, als ik weer even klaar ben met Skyrim Oblivion maar eens op Steam aanschaffen. Heb Oblivion alleen op de 360 gespeeld.
Ik geloof dat je inderdaad Oblivion geinstalleerd moet hebben om Nehrim te spelen dacht ik :@
pi_138509799
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik geloof dat je inderdaad Oblivion geinstalleerd moet hebben om Nehrim te spelen dacht ik :@
Lijkt mij logisch, anders is Bethesda er niet zo blij mee.

Al heb ik niet zo'n zin om heel de tijd Duits aan te horen. :+
pi_138511653
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef pro-gamer.nl het volgende:

9NYEFX46LJR4C4RHJY9L
APF9LWAKTWP7G5WHPJKN
XJDN6P6376KPJWYK77KM
ohhh straks thuis eens kijken of 1 van de codes nog werkt O+
pi_138511937
Voor Fallout en TES fans wel gaaf om te zien.

Video's over de lore van deze games _O_

https://www.youtube.com/user/ShoddyCast/featured

Volgen mensen hier weleens een Lets Play op Youtube van deze games?
pi_138514729
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:22 schreef Vault-Boy het volgende:

Ik volg gixG17 zo nu en dan :)

https://www.youtube.com/playlist?list=PL39BEE06DBD7CB763
https://www.youtube.com/playlist?list=PLC745B2E8DDC80D28
https://www.youtube.com/playlist?list=PL2B186F59D30D4FC3
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:11:14 #292
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138518745
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:22 schreef Vault-Boy het volgende:

Shoddy _O_

Kijk het voornamelijk alleen vanwege de Fallout lore
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:17:25 #293
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_138534095
Iemand die ESO speelt? Vind het wel duur dus daarom nog niet aangeschaft
pi_138534272
Ja, ik vind het helemaal goed. Ben alleen nog wel level 7...
pi_138561616
Is er eigenlijk een trial beschikbaar?wil het weleens proberen
Built for Speed
pi_138595205
ik vind het echt leuk ben lvl 12
pi_138595317
Wat een verschrikking dat forum van ESO. _O-
pi_138595891
Kunnen mensen inloggen?
pi_138596018
Geweldig spel! :D Mijn eerste Elder Scrolls ervaring ook
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 7 april 2014 @ 00:17:40 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_138597539
Ben nog niet overtuigd , ziet er allemaal wel mooi uit , maar ik weet het niet.
Ben ook pas lvl 7 , voorlopig kan ik niet inloggen omdat volgens het spel m;n wachtwoord niet klopt |:(
Ik ben inmiddels overleden
pi_138598146
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef Enchanter het volgende:
Ben nog niet overtuigd , ziet er allemaal wel mooi uit , maar ik weet het niet.
Ben ook pas lvl 7 , voorlopig kan ik niet inloggen omdat volgens het spel m;n wachtwoord niet klopt |:(
Ah kijk, ik ben dus niet de enige die niet in kan loggen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')