die heeft iedereen toch al?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Naakt picca's van TL in het 500ste topic
Alleen als jij jou bierbuikje even showt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Naakt picca's van TL in het 500ste topic
dat is zo "be like"quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd jou overal in de gaten dushi.
Dat is zo geregeldquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als jij jou bierbuikje even showt.
Is prima, heb tot 1 februari veel tijdquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet, binnenkort even hapje doen?
Veel tijd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is prima, heb tot 1 februari veel tijdLaat maar weten wanneer
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef Cliffy het volgende:
Maar goed, lijstje coop mogelijkheden dus:
- Gears Judgment
- Ghost Recon: FS
- OF: Red River
- Left 4 Dead 2
- Payday 2
- Bulletstorm (horde mode)
Piet, Teun, Roheezy?
Volgende week wat mij betreft zal zo even rooster checken brahquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is prima, heb tot 1 februari veel tijdLaat maar weten wanneer
Neger alsjeblieft, Roheezy mah Deezy, zoek eerst maar eens wat uitquote:
Tatta alsjeblieft, de game maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft, Roheezy mah Deezy, zoek eerst maar eens wat uit
Cool brah no problem brahquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week wat mij betreft zal zo even rooster checken brah
rapelay?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tatta alsjeblieft, de game maakt mij niet uit.
Mij toch ook niet, heb net Bioshock 1 en 2 gehaald om mezelf bezig te houdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tatta alsjeblieft, de game maakt mij niet uit.
Yeah brah I respect you Brah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool brah no problem brah
[ afbeelding ]
Saaannggquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mij toch ook niet, heb net Bioshock 1 en 2 gehaald om mezelf bezig te houden
Tatta's moeten bezig blijven, de hele dag de kat de kamer op en neer gooien gaat ook vervelenquote:
Op de block staan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tatta's moeten bezig blijven, de hele dag de kat de kamer op en neer gooien gaat ook vervelen
Heb geen gold meer, en ga geen spellen meer kopen aangezien ik wacht op de ps4.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
He titty, waarom xbox je niet moar?
Moeilijke tijden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb geen gold meer, en ga geen spellen meer kopen aangezien ik wacht op de ps4.
Preciesquote:
Pff jij ook alquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie pm. Dan help ik je ook meteen uit de moeilijke tijden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies![]()
Zullen we nummertje 500 met z'n tweetjes vieren mister Grey.
Jij hebt dus tenminste een kat op de kamer!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tatta's moeten bezig blijven, de hele dag de kat de kamer op en neer gooien gaat ook vervelen
Haha echt hequote:
Mag niet bij jou?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:21 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jij hebt dus tenminste een kat op de kamer!
Stuur dan verdomme!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie pm. Dan help ik je ook meteen uit de moeilijke tijden.
Mercedes-Benz 190, voor als je het echt goed wil doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha echt heMoet je alleen nog zo'n oud model Ibiza hebben, denken ze meteen dat je een mocro bent
T, waarom ben je nooit meer hierquote:
230CE uit 1983 knul, die heb ik nog gehad zelfsquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mercedes-Benz 190, voor als je het echt goed wil doen.
Je voelt je meteen thuis in Casablanca.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
230CE uit 1983 knul, die heb ik nog gehad zelfs![]()
[ afbeelding ]
Kan het zo snel niet vinden, maar vrij zeker van dat het niet mag. Zou ik eigenlijk ook niet willen, als ik zie hoe hier soms met bepaalde dingen wordt omgegaan en ik dat beestje in alleen mijn kamer moet houden danquote:
Mooi apparaat, helaas moest er na 4 maanden al teveel aan gelast worden om het rijdend te houdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je voelt je meteen thuis in Casablanca.
Ja dat werkt ook niet inderdaad, is ook lullig voor dat beestquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden, maar vrij zeker van dat het niet mag. Zou ik eigenlijk ook niet willen, als ik zie hoe hier soms met bepaalde dingen wordt omgegaan en ik dat beestje in alleen mijn kamer moet houden dan
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi apparaat, helaas moest er na 4 maanden al teveel aan gelast worden om het rijdend te houden
Nee, lijkt me wel een keer vet! Waar is dat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar het Mercedes-Benz museum geweest?
Ossquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, lijkt me wel een keer vet! Waar is dat?
Stuttgart. Heel vet. Ben ook naar die van BMW geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, lijkt me wel een keer vet! Waar is dat?
Ja prima hoor. Werd gelijk de eerste nacht getrakteerd op de prachtige oergeluiden enes copulerend stel. Verder is de gemeenschappelijke kamer/keuken het dichts bij mij een bende, maar die zou morgen opgeruimd moeten worden. Morgen even boodschappen doen en wat andere kleine spulletjes halen die ik nog niet heb, en dan zou het echt "af" moeten zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook niet inderdaad, is ook lullig voor dat beestHoe bevalt je nieuwe stek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, nog niet zo erg als sommige studentenplekken, en het kekengedeelte is iig schoon.
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Werd gelijk de eerste nacht getrakteerd op de prachtige oergeluiden enes copulerend stel. Verder is de gemeenschappelijke kamer/keuken het dichts bij mij een bende, maar die zou morgen opgeruimd moeten worden. Morgen even boodschappen doen en wat andere kleine spulletjes halen die ik nog niet heb, en dan zou het echt "af" moeten zijn.
[ afbeelding ]
Maar ja, nog niet zo erg als sommige studentenplekken, en het kekengedeelte is iig schoon.
Ok, goed om te weten. Is het wel een keer waard om heen te gaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stuttgart. Heel vet. Ben ook naar die van BMW geweest.
Belangrijker is dat ik de regels van de nederlandse genitief zojuist heb geleerd in het opzoeken wat de verbuiging van "een" moet zijn bij stel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan noem jij jezelf Sasha?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies![]()
Zullen we nummertje 500 met z'n tweetjes vieren mister Grey.
Maak er over 2 weken van en dan ben ik er denk ik wel bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week wat mij betreft zal zo even rooster checken brah
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]Schultenbrau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, nog niet zo erg als sommige studentenplekken, en het kekengedeelte is iig schoon.![]()
Immer lauw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Schultenbrau. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Belangrijker is dat ik de regels van de nederlandse genitief zojuist heb geleerd in het opzoeken wat de verbuiging van "een" moet zijn bij stel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genitief, brings back the Latin daysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Schulten en peuken, meer heeft een mens niet nodigquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Schultenbrau. [ afbeelding ]
kip he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schulten en peuken, meer heeft een mens niet nodig
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Enkelbandjes krijgen ook wel flink tikje.quote:
Brickleberryquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef badboynova het volgende:
wat is deze!!!!!!!!!
paar uurtjes weg ouwe vrouwtje thuis in de warmte gehosselt (Denzel style)
[ afbeelding ]
En die topic hier daar overal is much hard gegaan.
Die kans is wel aanwezig denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enkelbandjes krijgen ook wel flink tikje.
Zou wel kut zijn voor Brazilië als hij het WK niet haalt mocht het ernstig zijn
Wtfquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef badboynova het volgende:
I got a dog from hell and she cant be killed (i'm fucked)
220 helpt ook al niet
[ afbeelding ]
Neymarquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig denk ik![]()
Wie is het?
Koelkast en een verlengsnoer, warm bierquote:
Ah, zou me niks verbazen als ie vanalles afgescheurd heeft.. Was het meer z'n knie of z'n enkel? Is niet echt duidelijk te zien op de foto.quote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205349quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah, zou me niks verbazen als ie vanalles afgescheurd heeft.. Was het meer z'n knie of z'n enkel? Is niet echt duidelijk te zien op de foto.
Oh dan.. tapeje erom en ff wat coolspray en gaan!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205349
Enkel verstuikt zeggen ze
Als hij hier voor de rest niets heeft gescheurd dan is hij echt een machinequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Oh dan.. tapeje erom en ff wat coolspray en gaan!
Zou kunnen dat ie alleen een paar banden stevig verrekt heeft, zou ie er goed mee weg komenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij hier voor de rest niets heeft gescheurd dan is hij echt een machine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |