Een complot van de media, overduidelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:54 schreef Krisp het volgende:
En de NOS is oorverdovend stil. Remember: bij de NVM kwam er nog een pushbericht.
quote:Het Kadaster registreert de verkoop op het moment dat bij de notaris de overdracht plaatsvindt. Dit in tegenstelling tot de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM), die uitgaat van het moment dat de ontbindende voorwaarden in de koopakte verlopen, wat een paar maanden eerder is.
Dat verklaart waarom de NVM vorige week concludeerde dat er in 2013 juist meer woningen zijn verkocht dan in 2012.
Wat ik wel weet is dat je nooit een huis moet kopen in Brabantquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij weet niet beter, net als die HD9
De meesters zullen voor een appel en een ei de slaven wel even ontdoen van hun 'welvaart'. Mogen ze straks dubbel zo hard werken voor hun avondeten en hun plekje tussen het stro.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jaahaha echt vet knįllen met die huizenmarkt! Door het dak! met die gedwongen verkopen
Wat ben je toch ook een in- en intriest figuur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De meesters zullen voor een appel en een ei de slaven wel even ontdoen van hun 'welvaart'. Mogen ze straks dubbel zo hard werken voor hun avondeten en hun plekje tussen het stro.
2014 wordt in ieder geval een topjaar voor de voedselbank.
Oude koeien... ik heb mijn leergeld betaald. Maar aangezien ik mijn investering niet geheel verloren wil laten gaan voorzie ik iedereen van gratis advies. Blijft uit de buurt van banksters, verzekeraars en financieel adviseurs!!! je kan nog beter advies aannemen van een kaartlegger.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar jij bij hoorde, want jij hebt toch ook je krabbel ergens onder gezet of niet. Dus je hebt 't over jezelf.
Maar nog steeds een waarheid als een koe. Nogal hypocriet om dan zo min te doen over die groep mensen, als je zelf geen haar beter bent.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Oude koeien... ik heb mijn leergeld betaald. Maar aangezien ik mijn investering niet geheel verloren wil laten gaan voorzie ik iedereen van gratis advies. Blijft uit de buurt van banksters, verzekeraars en financieel adviseurs!!! je kan nog beter advies aannemen van een kaartlegger.
Zo.... dat zijn nog eens superslaven, hard werken voor weinig en niet eens proberen te ontsnappen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef hpeopjes het volgende:
Die werken de komende 5 jaar 80 uur/week voor de schuldsanering, in plaats van voor hun eigen bankrekening.
Zo jij bent ook weer ontwaakt ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zo.... dat zijn nog eens superslaven, hard werken voor weinig en niet eens proberen te ontsnappen.
Jeweetztoch.... fok zit vol autisten die een bovengemiddeld inkomen hebben en vervolgens denken dat de hele wereld zo werktquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef hpeopjes het volgende:
Dus profiteer er nu nog maar even van en zet je huis gauw in de verkoop! Voordat het echt te laat is...
Volgens mij nog lang niet getuige je posts.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Oude koeien... ik heb mijn leergeld betaald.
Precies. De realiteit is anders. Mensen die op Fok zitten die bijvoorbeeld een woekerpolisje hebben afgesloten, of een ander financieel wanproduct, waarbij ze dachten slapend rijk te worden om vervolgens na een paar jaar erachter te komen dat ze zichzelf voor schut hebben laten zetten enzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Jeweetztoch.... fok zit vol autisten die een bovengemiddeld inkomen hebben en vervolgens denken dat de hele wereld zo werkt
Welnee, niet de hele wereld werkt zo, want als dat zo was dan zat o.a. jij niet al jaren in dit topic de frustie uit te hangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Jeweetztoch.... fok zit vol autisten die een bovengemiddeld inkomen hebben en vervolgens denken dat de hele wereld zo werkt
Tegenwoordig laten werkgevers je gerust iedere dag van Groningen naar Maastricht rijden als er daar werk te vinden is. Ik ken diverse mensen in de bouw die 60 uur per week van huis zijn voor 40 betaalde uren werk. Triest, vermoeiend (en dus eigenlijk een gevaar op de weg) en op de langere termijn resulteert dat in een burn out. Wat een economie mensen.... wat een welvaart.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
En dan ook nog in de steigerbouw![]()
Een van de zwaardere beroepen.
Er zijn maar weinig bouwplaatsen die 's avonds doorgaan.
En wat is 'leven' precies dan, volgens jou?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Tegenwoordig laten werkgevers je gerust iedere dag van Groningen naar Maastricht rijden als er daar werk te vinden is. Ik ken diverse mensen in de bouw die 60 uur per week van huis zijn voor 40 betaalde uren werk. Triest, vermoeiend (en dus eigenlijk een gevaar op de weg) en op de langere termijn resulteert dat in een burn out. Wat een economie mensen.... wat een welvaart.
Mijn advies? Down size.... ga consuminderen... geniet van je vrijheid, geniet van je mogelijkheden om niet met de rat race to the bottom mee te hoeven doen, ga eens leven i.p.v. je te onderwerpen aan een systeem dat geregeerd wordt door geldpushers en omhooggevallen narcisten.
Hoe weet je dat? Je bent zelf al jaren werkloos.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Tegenwoordig laten werkgevers je gerust iedere dag van Groningen naar Maastricht rijden als er daar werk te vinden is.
Zijn dat dezelfde mensen die in de makelaarsbranche zaten, in de huizenmarkt actief waren, ook financiėle producten hadden gekocht net zoals jij, mensen die onder water staan en al die andere mensen die jij zogenaamd 'zou kennen' ? Want dan weet ik gelijk hoe ik dit verhaal weer op waarde moet schatten.quote:Ik ken diverse mensen in de bouw die 60 uur per week van huis zijn voor 40 betaalde uren werk. Triest, vermoeiend (en dus eigenlijk een gevaar op de weg) en op de langere termijn resulteert dat in een burn out. Wat een economie mensen.... wat een welvaart.
Liever niet.quote:Mijn advies?
Zoals jij doet met je huurflatje met achterstallig onderhoud, enkele ramen, geen CV en een uitkering waarvan je net aan de vaste lasten mee kan voldoen? Klinkt als een goed advies, ahum.quote:Down size.... ga consuminderen... geniet van je vrijheid, geniet van je mogelijkheden om niet met de rat race to the bottom mee te hoeven doen, ga eens leven i.p.v. je te onderwerpen aan een systeem dat geregeerd wordt door geldpushers en omhooggevallen narcisten.
900 eurotjes per maand opstrijken van de overheid.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wat is 'leven' precies dan, volgens jou?
Nou je maakt het nu wel heel contrastrijk CG!!! Iedereen is onderdeel van hetzelfde systeem en er zitten vele gradaties in wat mensen wel of niet hebben en wat ze nodig hebben. Een taak van de overheid zou moeten zijn dat iedereen op zijn minst een bepaald aantal basisbehoeften ter beschikking moeten hebben. Dat probeert men ook wel maar het beleid word meer en meer gebruikt om macht over te hevelen van de onderste naar de bovenste laag. Dat lijkt mij in strijd met het democratische principe. Kennelijk werkt de verdeel en heers strategie op dit moment nog uitstekend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:52 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is nou eenmaal het verschil tussen de have's en de have-not's. De situatie zal nou eenmaal nooit ideaal zijn voor iedereen, en de mensen die onderaan wat dan ook staan zijn het eerste de dupe.
Dat gebeurt al.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nou je maakt het nu wel heel contrastrijk CG!!! Iedereen is onderdeel van hetzelfde systeem en er zitten vele gradaties in wat mensen wel of niet hebben en wat ze nodig hebben. Een taak van de overheid zou moeten zijn dat iedereen op zijn minst een bepaald aantal basisbehoeften ter beschikking moeten hebben.
Dan ben ik benieuwd naar je definitie van democratie.quote:Dat probeert men ook wel maar het beleid word meer en meer gebruikt om macht over te hevelen van de onderste naar de bovenste laag. Dat lijkt mij in strijd met het democratische principe.
Die strategie bestaat alleen bij mensen die niet mee kunnen komen.quote:Kennelijk werkt de verdeel en heers strategie op dit moment nog uitstekend.
Geen idee over welke revolutie je het hebt. Zolang obesitas nog steeds volksziekte nummer 1 dreigt te worden loopt het wel los met 'revolutie'.quote:De vraag is wie gaat ons verenigen in de komende revolutie waarbij de elite word onthoofd?
Ik gok zo`n 99.9%.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
De vraag is dus.... welke 'haves' hebben straks nog een hoofd
En die basisbehoeften heb je toch? Je hebt een dak boven je hoofd en beschikking over water en voedsel. Wil je meer dan dat dan hoeft de overheid daar niet voor te zorgen, dat mag je gewoon zelf doen. Als je dat doet, prima, e als je dat niet doet,ook prima. Maar het zijn altijd de mensen die dat niet doen die vooral heel veel klagen, jij bijvoorbeeld, en roepen dat anderen verantwoordelijk zijn voor hun situatie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nou je maakt het nu wel heel contrastrijk CG!!! Iedereen is onderdeel van hetzelfde systeem en er zitten vele gradaties in wat mensen wel of niet hebben en wat ze nodig hebben. Een taak van de overheid zou moeten zijn dat iedereen op zijn minst een bepaald aantal basisbehoeften ter beschikking moeten hebben. Dat probeert men ook wel maar het beleid word meer en meer gebruikt om macht over te hevelen van de onderste naar de bovenste laag. Dat lijkt mij in strijd met het democratische principe. Kennelijk werkt de verdeel en heers strategie op dit moment nog uitstekend.
De vraag is wie gaat ons verenigen in de komende revolutie waarbij de elite word onthoofd?
Onthoofd.... hihi.... natuurlijk niet letterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |