En volgens ProRail is het een Sneltrein die naast de rails gelopen was!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind die laatste foto erg raar. "HIER NIET HET SPOOR OP LOPEN!! I.v.m. calamiteit. (Volgende week mag het gewoon weer hoor)"
Dat is maar een doel he. Een "streven". Mocht nou onverhoopt stomtoevallig blijken dat dat niks met de werkelijkheid te maken heeft, dan, tsja... Dan nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Mansveld: werk aan spoor geen excuus vertraging
Wat een goed idee zegquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk huren ze gewoon treinkoppers in zodat ze wekelijks een reden hebben om de reizigers te pesten met vertragingen en uitvallende treinen.
Klopt ja. Dat heette zo toen Prorail nog de reisinformatie mocht doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En volgens ProRail is het een Sneltrein die naast de rails gelopen was!
Langer dan 48 uur van te voren schrappen telt niet voor de punctualiteit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Mansveld: werk aan spoor geen excuus vertraging
schrappen telt sowieso niet voor de punctualiteit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Langer dan 48 uur van te voren schrappen telt niet voor de punctualiteit.
Wel interne KPI.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schrappen telt sowieso niet voor de punctualiteit.
Omdat de overheid extra veel geld vraagt voor ritten over de HSL en NS dit mag doorberekenen met een toeslag van 20 tot 30 %. Die case is alleen niet sluitend voor NS.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef bloodysunday het volgende:
Wat ik nou niet snap he. Waarom betaal je nu alleen toeslag voor de exFyra tussen schiphol - Rotterdam? Omdat dat stuk spoorlijn de HSL zit? Hoe lang blijft NSH of de overheid nog aanklooien?
Het is toch veel verstandiger om een nieuwe aanbesteding uit te schrijven?
Hadden we vorig jaar toch een keer? Springer bij Nunspeet ofzo, anderhalf uur later reden de eerste treinen weer en dook er gelijk weer iemand voor. Alsof ze nummertjes hadden getrokken...quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een goed idee zeg
"Geachte treinkopper. Iemand anders was u voor, u bent nog niet aan de beurt."
twitter:Damien46Thorn twitterde op donderdag 16-01-2014 om 15:45:09Reparatie in volle gang. #ns #Hilversum. http://t.co/9nGQ057rRg reageer retweet
In de bouw stoppen ze al rond half vier hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt er wel doorgewerkt na 17:00? Of waarom anders staat de prognose nog STEEDS op 20 januari?
hier in het centrum waren ze doodleuk om 20:00 nog in een pand aan het klussen hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef b2py het volgende:
[..]
In de bouw stoppen ze al rond half vier hoor
Nee Borne is lekker urgent gebied jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat het in Borne evensnel ging met kilometers spoor en nu kan het niet. Niet urgent genoeg blijkbaar?
Iets met appels en peren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat het in Borne evensnel ging met kilometers spoor en nu kan het niet. Niet urgent genoeg blijkbaar?
Leg jij het dan eens uit als je het zo goed weet. Waarom kost hier 250 meter rechtdoorgaand dubbelspoor meer tijd dan daar 4 km?quote:
Omdat het in Borne vier kilometer recht spoor betrof wat je makkelijk met een ombouwtrein kan doen. Het loont nauwelijks, voor zover dit al loont, om 200 meter dubbelspoor te vervangen. Als je de vorderingen zo ziet durf ik wel te zeggen dat zaterdag de Pimpel gewoon over Amersfoort naar Duitsland gaat trouwens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg jij het dan eens uit als je het zo goed weet. Waarom kost hier 250 meter rechtdoorgaand dubbelspoor meer tijd dan daar 4 km?
In Breda beginnen ze 's ochtends rond 7:30 en stoppen ze zo rond 19:30 een keertje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hier in het centrum waren ze doodleuk om 20:00 nog in een pand aan het klussen hoor
Of op Breukelen als er weer eens wat blik dwars op de weg staatquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:19 schreef DriekOplopers het volgende:
De dienstregeling tussen Utrecht en Amsterdam is ruim genoeg om die stops te kunnen doen: ook bij geplande werkzaamheden gebeurt dat.
MVBOV is dan ook een Reizigersbelangenbehartigingsorganisatie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Niet eens zo'n slecht idee. Toch triest dat zoiets vanuit MVBOV moet komen ipv NS zelf.
Nee, in Borne is geen wisselconplex gesloopt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh geweldigdus eigenlijk duurt het langer omdat er TE WEINIG kapotgereden is
![]()
Da's wel komisch natuurlijk
Die houden wel wijselijk hun mond.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al eens iets van ROVER gehoord trouwens?
Ach, het geeft ons de kans om ook eens iets wél goed te doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Niet eens zo'n slecht idee. Toch triest dat zoiets vanuit MVBOV moet komen ipv NS zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |