quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat hij gewoon nog netjes staat inderdaad.
Mij maakt het echt geen moer uit. Ik vind het allemaal prima, en ik ga met de flow mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, rondjevrienden die zich aangemeld hebben voor zaterdag. Ik heb even wat alternatieven uitgezocht voor als de Pimpel ook zaterdag nog niet langs Hilversum kan.
Variant 1:
Gewoon overal meteen doorrijden bij de eerste gelegenheid (wat Socios en PSM van plan waren). Dit loopt een uur vertraging op, we zijn niet eerder dan 17:37 in Groningen.
Variant 2:
Doorrijden in Osnabrück, 2 en een half uur stadsbezoek in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen
Variant 3:
Anderhalf uur stadsbezoek in Osnabrück en anderhalf uur in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen
Variant 4:
2 en een half uur stadsbezoek in Osnabrück en doorrijden in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen.
In alle gevallen zullen we de tickets voor ICE 1028 moeten laten omzetten naar een andere trein tussen Osnabrück en Bremen.
Zeg het maar
Variant 2 en 3 lijken me nooit op dezelfde tijd te eindigen toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, rondjevrienden die zich aangemeld hebben voor zaterdag. Ik heb even wat alternatieven uitgezocht voor als de Pimpel ook zaterdag nog niet langs Hilversum kan.
Variant 1:
Gewoon overal meteen doorrijden bij de eerste gelegenheid (wat Socios en PSM van plan waren). Dit loopt een uur vertraging op, we zijn niet eerder dan 17:37 in Groningen.
Variant 2:
Doorrijden in Osnabrück, 2 en een half uur stadsbezoek in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen
Variant 3:
Anderhalf uur stadsbezoek in Osnabrück en anderhalf uur in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen
Variant 4:
2 en een half uur stadsbezoek in Osnabrück en doorrijden in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen.
In alle gevallen zullen we de tickets voor ICE 1028 moeten laten omzetten naar een andere trein tussen Osnabrück en Bremen.
Zeg het maar
Je kunt in Bremen en in Osnabrück kiezen tussen een half, anderhalf en twee en een half uur. Alleen de Arrivaboemel gaat maar 1 keer in de 2 uur op die tijd, vandaar. Er is dus de keuze uit 1 of 3 uur (voor OS en HB samen), en bij die 3 uur kun je wat schuiven met welk deel ervan je waar doorbrengtquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Variant 2 en 3 lijken me nooit op dezelfde tijd te eindigen toch?
Ik ben akkoord met alles, maar liever niet optie 1. Zonde om nergens uit te stappen voor een shnitzel/bier/bratwurst.
Maar even serieus... waarschijnlijk ben je van mening dat Hilversum voorzien zou zijn van een EBS-beveiliging. In het vrijgavetraject van EBS (ergens jaren '80) heeft Hilversum inderdaad een EBS gehad, dit was een SIMIS-B die (volgens mij) via een omschakelinrichting aangesloten was. Op deze manier was het mogelijk om terug te schakelen naar de B-relais. Later is deze installatie weer verwijderd, bleven alleen de B-relais over en is de eerste vrijgegeven EBS in Rotterdam geplaatst (SIMIS-C). Enkele jaren geleden (toen ook de EBO is verwijderd), is er een nieuwe VPI-installatie geplaatst.quote:
Ohja echt? Ik was echt in de veronderstelling dat ze EBS had laten zitten bij de verbouwing aantal jaar terug. Thanks!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:58 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Maar even serieus... waarschijnlijk ben je van mening dat Hilversum voorzien zou zijn van een EBS-beveiliging. In het vrijgavetraject van EBS (ergens jaren '80) heeft Hilversum inderdaad een EBS gehad, dit was een SIMIS-B die (volgens mij) via een omschakelinrichting aangesloten was. Op deze manier was het mogelijk om terug te schakelen naar de B-relais. Later is deze installatie weer verwijderd, bleven alleen de B-relais over en is de eerste vrijgegeven EBS in Rotterdam geplaatst (SIMIS-C). Enkele jaren geleden (toen ook de EBO is verwijderd), is er een nieuwe VPI-installatie geplaatst.
De EBS was al ver voor de verbouwing weggehaald. Dat had te maken met de hardware van de SIMIS-B die kennelijk niet geschikt genoeg geacht werd en ook niet ge-upgrade kon worden naar SIMIS-C. Bovendien bleek Hilversum eigenlijk veel te klein voor een EBS-emplacement.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Ohja echt? Ik was echt in de veronderstelling dat ze EBS had laten zitten bij de verbouwing aantal jaar terug. Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |