abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:33:32 #1
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135528714

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:02:29 #2
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135530114
quote:
[..]

Hoeveel max strict pull ups kan je? Doe je ook aan kipling pull ups?
Laatst nog gekeken naar de uitleg van mijn crossfit trainsters en het aller belangrijkste is de hoekgrip. Je moet je polsen in een speciale manier houden waardoor het makkelijker is. Dit is een goede video http://www.dumpert.nl/med(...)r_wordt_gymnast.html
vanaf 4:30
Strict pull ups geeft een indicatie van de kracht (en krachtsuithoudingsvermogen). Voor de muscle up is naast kracht vooral de explosiviteit van belang samen met de techniek. Meeste mensen voeren een pull up te traag uit om de muscle up te kunnen. Zullen dus eerst zo explosief mogelijk een pull up moeten aanleren. Voor de rest geeft de video van Scott Herman die Yuri gepost heeft een goede uitleg. Zo leg ik hem zelf ook uit met als eerste stap explosieve pull ups schuin naar achteren+leg swing.

Bij ringen is het inderdaad zo dat de grip belangrijk is. De grip die je hiervoor gebruikt is een 'valse' grip waarbij je meer op de pols steunt. De hoekgrip houdt in dat de duim onder de index en middelvinger zit wat dus niet juist is voor een muscle up, maar wel voor oly lifts.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_135530383
quote:
Let op! Lees eerst de OP (OpeningPost) voor je hier vragen gaat stellen. (Klik op de spoilers) De meeste antwoorden zul je daar al vinden. Mocht je het in de OP echt niet vinden voel je dan vrij om te vragen. We hebben ook een fitness topic, SPT / [Fitness] (#27) - Bodybuilding is Beter mietje! misschien dat je vraag daar thuis hoort.
Deze tegenstrijdigheid :D
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:52:13 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135536842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Deze tegenstrijdigheid :D
Jah, telkens als ik het zie denk ik dat ik die TT aan moet passen, en dan vergeet ik het gelijk weer. :')
pi_135537176
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ken het SL schema voor beginners niet, maar BOR lijkt me een assist waarbij je geen 1RM hoeft te weten. Maar ik kan het mis hebben.

Waarom niet een beginners programma van Starting Strenght? Dan squat je 3x per week. http://startingstrength.w(...)ce/Beginner_Programs
Ja geen idee eigenlijk. Mijn oog viel op deze en wat ik er van heb gelezen maakte mensen aardig progressie met dit schema.

Net 1 rm bepaald voor squatten. 110 ging met gemak en 130 lukte me net niet. Dus 120 ga ik mee aan de slag :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:14:14 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135538197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja geen idee eigenlijk. Mijn oog viel op deze en wat ik er van heb gelezen maakte mensen aardig progressie met dit schema.

Net 1 rm bepaald voor squatten. 110 ging met gemak en 130 lukte me net niet. Dus 120 ga ik mee aan de slag :)
Ga je diep genoeg met de squat? Als je echt een beginner bent dan lijken die gewichten me wat te hoog.
pi_135538472
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ga je diep genoeg met de squat? Als je echt een beginner bent dan lijken die gewichten me wat te hoog.
vaak is dit het geval idd

120 voor een beginner is vrij hoog als je diep genoeg gaat..
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:22:02 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135538651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben sowieso niet zo'n fan van zo beginnen. Eerst de form goed krijgen, dan gewicht stacken.
pi_135538744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet zo'n fan van zo beginnen. Eerst de form goed krijgen, dan gewicht stacken.
klopt

ik ben ook met lege stang begonnen, op zulke hoge gewichten beginnen wilt niemand denk ik... zo leer je snel foute vorm aan... en foute vorm leer je heel moeilijk af.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:27:53 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539038
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

klopt

ik ben ook met lege stang begonnen, op zulke hoge gewichten beginnen wilt niemand denk ik... zo leer je snel foute vorm aan... en foute vorm leer je heel moeilijk af.
Dat laatste kan je duur komen te staan als je echt zwaar gaat.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:29:15 #11
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539350
quote:
hij eet denk ik grizzlys
pi_135539392
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ben ook geen beginner. Train al 4 jaar. Waarvan een hoop gekloot, je kent het wel. ;)
Ging volgens mij wel diep genoeg, althans ik hoorde van mijn spotter dat ik wel diep ging. Ga minstens tot parallel altijd.

Hoop deze week de 200 kg deadlift aan te tikken. 4 weken geleden lukte 190 me. :D
pi_135539489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat geeft het pijltje aan? :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:37:36 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ben ook geen beginner. Train al 4 jaar. Waarvan een hoop gekloot, je kent het wel. ;)
Ging volgens mij wel diep genoeg, althans ik hoorde van mijn spotter dat ik wel diep ging. Ga minstens tot parallel altijd.

Hoop deze week de 200 kg deadlift aan te tikken. 4 weken geleden lukte 190 me. :D
Ah, op die manier. Zou je dan niet wat verder kijken naar trainings methodes? Je moet het natuurlijk zelf weten maar na 4 jaar kan je wel een meer gevorderde training pakken zoals 321, of Cube, of BBB. Genoeg te vinden.

Maar hoe dan ook, succes. Laat de progress weten ajb, altijd leuk om te volgen.
pi_135539625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Wat geeft het pijltje aan? :)
okok wist niet dat je al een lifting verleden had!

het pijltje geeft aan dat de bovenste heuprand beneden de knieen moet komen voor een legitieme diepte die op een powerlift meet goedgekeurd zou worden.

Mensen denken vaak dat parrallel ...dus 90 graden genoeg is, het moet eigenlijk dus nog ietsje dieper. Maar parrallel vind ik persoonlijk bij mensen er al goed uitzien in mijn gym, aangezien ik de meeste met een 1/4e rom zie squatten.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:42:34 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135539978
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat leeswerk voor je. :P

http://www.lift.net/workout-routines/cube-method/
http://www.t-nation.com/f(...)_build_pure_strength
http://www.jimwendler.com/2011/09/531-for-a-beginner/

Als je al 4 jaar aan het werk bent denk ik dat bovenstaande beter aansluit bij waar je nu zou moeten zijn.
Thanks. Was al wat aan het lezen over the cube schema. Klinkt wel goed.
pi_135540169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Thanks. Was al wat aan het lezen over the cube schema. Klinkt wel goed.
cube schijnt echt top te zijn
pi_135540225
Ha fokkers! Big Cat en ik zijn van plan een seminar te organiseren omtrent AAS (waarschijnlijk als locatie Utrecht, dit is nog niet zeker). Wie zou hier evt. geinteresseerd in zijn? De seminar zal circa 4 uur duren en de kosten die we momenteel op het oog hebben zijn 49,95 eu pp. Er is tijdens de seminar kans om vragen te stellen i.v.m. de relatief kleine groep die we op het oog hebben (<38). Tevens zal ik ook als 'gast' spreker optreden (als onderwerp hCG).

Voor degenen die Big Cat niet kennen: biochemist met circa 15 jaar ervaring in bodybuilding en ook met het begeleiden van atleten. De welbekende "steroid profiles" die overal op internet rondzwerven zijn van zijn hand, is jarenlang auteur geweest op bodybuilding.com en schrijft momenteel stukken voor MASS. Naar mijn mening is hij hands down de meest knowledgeable persoon op het gebied van AAS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Diabox op 15-01-2014 22:00:06 ]
pi_135540754
Die link van jou werkt niet, deze wel: http://www.bodybuilding.com/fun/bigcat.htm

Hij was er vroeg bij op bb.com zeg.
If not now, then when.
pi_135540905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die link van jou werkt niet, deze wel: http://www.bodybuilding.com/fun/bigcat.htm

Hij was er vroeg bij op bb.com zeg.
Thanks, en ja. Door hem is bb.com pretty much groot geworden, hij was er vanaf het begin bij toen DeLuca met bb.com startte. Hij schreef de stukjes die mensen trokken, en hij was degene met kennis op het forum wat ook mensen trok. Hij runde de hele mikmak. Kreeg zeer matig betaalt voor de artikelen, en uiteindelijk werd hij afgesnauwd en is ie daar gekapt.
pi_135541040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Diabox het volgende:

[..]

Thanks, en ja. Door hem is bb.com pretty much groot geworden, hij was er vanaf het begin bij toen DeLuca met bb.com startte. Hij schreef de stukjes die mensen trokken, en hij was degene met kennis op het forum wat ook mensen trok. Hij runde de hele mikmak. Kreeg zeer matig betaalt voor de artikelen, en uiteindelijk werd hij afgesnauwd en is ie daar gekapt.
deluca is dan ook wel een flinke geldwolf ja :P

wel koel man, wist ik niet!
pi_135541052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik volg DeLuca op fb ja. Hij is goed bezig en erg inspirerend. Hij heeft dus ook geen contact meer met hem als ik het goed begrijp?

BigCat lijkt ook iets van 24 lol. Goede genetics. :P
If not now, then when.
pi_135541229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik volg DeLuca op fb ja. Hij is goed bezig en erg inspirerend. Hij heeft dus ook geen contact meer met hem als ik het goed begrijp?

BigCat lijkt ook iets van 24 lol. Goede genetics. :P
Niet dat ik weet, kwam er 'n beetje op neer dat DeLuca hem liet stikken toen ie wat in de put zat zo rond 2004-2005 zal dat zijn geweest, terwijl iedereen rond die tijd dacht dat bb.com van hem was. Simpelweg omdat hij al die shit schreef en zo actief was op het forum en daar ook de meest knowledgeable guy was. Layne Norton stelde toen geen ruk voor en was niet op de radar, DeLuca's "voetveegje" zogezegd, maar toen Big Cat vertrok werd hij spontaan de hemel ingeprezen en mocht ie naar de O etc. Waarschijnlijk omdat Norton zich wel in de VS bevond en hij niet, maar toch...

Op die foto's was ie ook rond die leeftijd ja, hij begon op z'n 20ste ofzo met schrijven voor bb.com.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')