Sommige *mensen* zijn gewoon beter in de "praktijk". *ik dus*quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is al een dag niet online geweest! sinds hij voor de 6e x zijn theorie-examen heeft gefaald.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sommige *mensen* zijn gewoon beter in de "praktijk". *ik dus*
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
FOK! Celebrity![]()
![]()
Spuug nog steeds m'n eten uit als ik dat weer lees.
2NutZ be like "is dat nog te eten?"quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij als het verrotte stoofpotje dat te lang in de koelkast heeft gestaan.
Heb je werkelijk voor alles een stappenplan nodig? Vieze vuile rasautistquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe doe je dat opstaan erna? Ik slaap dan tot de ochtend door
Hij zei dat hij een fok celebrity was ofzoquote:
Hahahahahha godverquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ be like "is dat nog te eten?"
Veer be like "ik geef het aan m'n pa"
Hahaha gvd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha ben zo lui, ik lijk wel een negerquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Heb je werkelijk voor alles een stappenplan nodig? Vieze vuile rasautist.
Ja verschilt, ene keer ben ik nog suffer dan eerst idd, andere keer weer wakkerder.
quote:
Hoezo narcistischquote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.
Ga vooral door, want je wilt niet weten hoe vaak ik hier om moet lachen, heerlijk dat zo`n simpel persoon als ik gewoon is uitgegroeid tot "Fok Celebrity" als het ware.
Ga zo door, echt waar. Ga zo door.
En nee, naar meets ga ik niet, want ik heb niet echt de behoefte om te zien wie er nou achter de username zit
toch niet kenki Ramen noodles?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man... Net gegeten en nu alweer honger. Klote noodles ook altijd vult voor geen meter
Ook dat verschilt, vandaag toevallig niet. Toen ik wakker werd wel het gevoel dat het al donderdagochtend wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ben zo lui, ik lijk wel een neger
Zet je ook echt een wekker?
Kk.quote:
Yum yum noodles... Met gebakken uitjes erover en gebakken courgette en garnalen naast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
toch niet kenki Ramen noodles?
hahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook dat verschilt, vandaag toevallig niet. Toen ik wakker werd wel het gevoel dat het al donderdagochtend was.
Precies die reactie had ik ook ongeveer toen ik dat lasquote:
Dat zijn ramen noodles ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yum yum noodles... Met gebakken uitjes erover en gebakken courgette en garnalen naast.
Ik wil dat ook worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies die reactie had ik ook ongeveer toen ik dat las![]()
Klopt ik eet ze meestal ook gewoon 's avonds tussendoor. Maar ik had geen zin om veel werk te doen. En met gebakken courgette en garnalen is het toch een prima avondmaaltje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zijn ramen noodles ja.
Nigguh dat is toch geen avondmaalDie noodles zijn echt antivoedsel.
Desalniettemin heb ik er altijd wel wat in huis, maar never als avondmaal
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaik zie me al naar de klok kijken (9 uur ofz) en para naar werk gaan
quote:
Nee, jij bent nog steeds mad op mij dus vertrouw jou niet.quote:
Gebakken koeienhart, das pas een avondmaal. Niet een pakje processed food met alleen maar zout.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ik eet ze meestal ook gewoon 's avonds tussendoor. Maar ik had geen zin om veel werk te doen. En met gebakken courgette en garnalen is het toch een prima avondmaaltje?
Deze noodleconnaisseurquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zijn ramen noodles ja.
Nigguh dat is toch geen avondmaalDie noodles zijn echt antivoedsel.
Desalniettemin heb ik er altijd wel wat in huis, maar never als avondmaal
AT ER TOCH COURGETTE EN GARNALEN BIJ JONGE LEES EENS OFSO JIJquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gebakken koeienhart, das pas een avondmaal. Niet een pakje processed food met alleen maar zout.
Tijd lukt wel, maar dagen.. On mn vakantie ook een paar keer para gedaan omdat ik dacht dat ik naar werk moestquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Van die verhalen idd van mensen die enkele uren te vroeg opstaan en zich klaarmaken en shit, ik ben sowieso een snoozer in hart en nieren dus de tijd hou ik driedubbel in de gaten
![]()
.
[..]Haha tering.
Daar verdwijnt de hoeveelheid zout niet door.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AT ER TOCH COURGETTE EN GARNALEN BIJ JONGE LEES EENS OFSO JIJ
Daarom juist. FOK!celebrity worden is meestal niet vanwege positieve dingen. Maar als je foto's maakt van je beeldige naakte lichaam kan ik wel helpen ze te verspreiden zodat je op een positieve manier bekend wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog steeds mad op mij dus vertrouw jou niet.
Oké wacht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom juist. FOK!celebrity worden is meestal niet vanwege positieve dingen. Maar als je foto's maakt van je beeldige naakte lichaam kan ik wel helpen ze te verspreiden zodat je op een positieve manier bekend wordt.
Idh had d'r toch nierstenen van gekregenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar verdwijnt de hoeveelheid zout niet door.
Oh niet? Oh goh dat dacht ik joh hihi wat stom zeg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar verdwijnt de hoeveelheid zout niet door.
Flikker zelf opquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha flikker op manDie Braddie
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Mijn Need for Speed world bak.
[ afbeelding ]
ben tog ginne pedo ;squote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Chai het volgende:
Wie wil Chloromeis.rar hebben?Chloro heeft dubieze foto's van zichzelf gemaakt toen ze nog een Chlorootje van 15 jaar oud was.
Hahaha wtf, duurde even tot ik een wieltje in de hak zagquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rock daar deze schoenen bij.
hoe regelmatig eet/at je ze?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze noodleconnaisseur.
Vind noodles echt niet meer te eten man, terwijl ik d'r vroeger echt goed op ging.
Daardoor is het magically gezond ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AT ER TOCH COURGETTE EN GARNALEN BIJ JONGE LEES EENS OFSO JIJ
Is zo'n pakje noodles erger dan bijv een bord aardappelen dan? Is toch allemaal soort van hetzelfde? Noodels/rijst/aardappelen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe regelmatig eet/at je ze?
Sinds ik van de zomer zo ben aangekomen probeer ik die dingen niet meer aan te raken
Hadden het verdomme toch niet over gezond/ongezond maar over avondmaal of geen avondmaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daardoor is het magically gezond ja.
Are you being fucking serious right now?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is zo'n pakje noodles erger dan bijv een bord aardappelen dan? Is toch allemaal soort van hetzelfde? Noodels/rijst/aardappelen?
Heb het over calorieën. Maar nvm. Zal wel weer de meest oerdomme vraag ever zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Are you being fucking serious right now?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |