Ik schrok al van de tijd van Loprais...nu consolideren tot de duinen en dan het verschil maken!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
HIj heeft alweer wat goedgemaakt
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Als dit blijft gaan zoals het gaat, kan Kamaz dan plz plz plz ook even compacte gezinsautootjes gaan bouwen? Dan mogen vrouwen ook weer de straat op en zo
Okee daar gaan we 200 mee door de duinen schrobbelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De OKA (VAZ-1111) wordt door Kamaz gebouwd.
Die zitten via een T-mobile buitenlandbundel ook trackingdakar te F5en...quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
Zouden ze van elkaar ook de tussentijden weten?
Keiharde Roaming-charges trekken jwzquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zitten via een T-mobile buitenlandbundel ook trackingdakar te F5en...
Er mag geen contact zijn tussen het teammanagement en de deelnemers op de proef heb ik begrepen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
Zouden ze van elkaar ook de tussentijden weten?
Maar als in Dakar iets niet mag... Euh.. Tsjaquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er mag geen contact zijn tussen het teammanagement en de deelnemers op de proef heb ik begrepen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zitten via een T-mobile buitenlandbundel ook trackingdakar te F5en...
Jan kan gewoon over de radio gaan roepenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar als in Dakar iets niet mag... Euh.. Tsja
Toch niemand die 'm verstaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jan kan gewoon over de radio gaan roepen
Beetje lappen. Of naar Frankrijk verhuizen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar als in Dakar iets niet mag... Euh.. Tsja
Jan kan roepen wat ie wil. Daarmee is er nog geen sprake van zinnige informatie-overdrachtquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jan kan gewoon over de radio gaan roepen
Wordt leuk als ze een verkeerd kanaal selecteren. Heeft'ie bijvoorbeeld ineens het kanaal van Sainz te pakken, en voor je het weet heb je een ongeluk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toch niemand die 'm verstaat.
Als je een beetje Brabants kent is Jan best te verstaan, ik heb die ophef nooit begrepenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toch niemand die 'm verstaat.
Ja, wilde ik net zeggen. Loprais inmiddels juist teruggevallen naar +10!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef M.Melandri het volgende:
De Rooy ook op de aanval nu denk ik, lopen behoorlijk uit op Nikolaev en Loprais.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wordt leuk als ze een verkeerd kanaal selecteren. Heeft'ie bijvoorbeeld ineens het kanaal van Sainz te pakken, en voor het weet heb je een ongeluk.
Oh wacht.
Z'n verstand. Nou ja, dat was al wel kapot, maar dat is dus niet tijdens deze rally gebeurd..quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vroeg me trouwens af, is er iets wat Gordon dit jaar NIET kapot heeft gehad? Zal niet veel zijn lijkt me...
Boeit niet, zorgt er wel voor dat het een van de geweldigste deelnemers is. Sws, al die Ami's zijn een beetje, euh, anders...quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Z'n verstand. Nou ja, dat was al wel kapot, maar dat is dus niet tijdens deze rally gebeurd..
Zeg ik ergens dat ik 't geen toffe vent vind dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Boeit niet, zorgt er wel voor dat het een van de geweldigste deelnemers is. Sws, al die Ami's zijn een beetje, euh, anders...
Hij moet nu wel mee nu ze nagenoeg gelijk staan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is precies wat Kamaz zoekt, de Rooy flink opnaaien zodat hij zich van de weg afrijdt. Het verlies hebben ze, winnen kunnen ze nog. Niks te verliezen.
Ik ben benieuwd of Gerard de druk van 3 Kamazzen in zijn nek kan weerstaan.
Z'n huwelijk misschien? Weet ik veelquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vroeg me trouwens af, is er iets wat Gordon dit jaar NIET kapot heeft gehad? Zal niet veel zijn lijkt me...
het ligt niet aan zijn Brabants, maar aan zijn gebrek aan voortanden, op zijn 16e met zn snufferd op t stuur van zn brommer gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je een beetje Brabants kent is Jan best te verstaan, ik heb die ophef nooit begrepen
Daarom, hij heeft geen keuze. Karginov kamikaze -> de rooy kamikaze.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij moet nu wel mee nu ze nagenoeg gelijk staan.
Dat snap ik, maar van dat gebrabbel is best een taaltje te maken, het wordt pas moeilijk omdat hij geen ABN spreekt lijkt me. Ik heb namelijk geen moeite om hem te verstaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ligt niet aan zijn Brabants, maar aan zijn gebrek aan voortanden, op zijn 16e met zn snufferd op t stuur van zn brommer gekomen.
Nee, maar ik meende zon ondertoontje waar te nemen. Sorrysorryquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik 't geen toffe vent vind dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel "sportief" van hem om gewoon te gaan zitten wachten totdat kargipik die 37 minuten eerst dichtgereden heeftquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daarom, hij heeft geen keuze. Karginov kamikaze -> de rooy kamikaze.
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgend jaar moeten we een poultje maken over wie er uit valt
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgend jaar moeten we een poultje maken over wie er uit valt
Maar het werkt goed zoals het is, en daar gaat het om. Never change a winning team eh.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:05 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Ik heb wel het idee dat de Kamaz zo ongeveer totaal uitontwikkeld is.
De Nederlanders hebben ieder jaar zo ongeveer wat nieuws, die Kamaz is al zo ongeveer sinds Stalin hetzelfde.
Als je dan ziet dat er cabinesteunen afbreken en dergelijke, dat gebeurt bij zo'n Kamaz echt niet meer, want dat is jaren terug al geconstateert en aangepast (Lees,nog lomper gemaakt uit dikker staal).
Qua rijden zal een Iveco echt wel comfortabeler en dergelijke zijn, als je de finish niet haalt heb je daar ook niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |