Het is je vergeven. Met die smakelijke topictitel van je.quote:
Ik doe ook Couchto5k, vond de eerste lessen al lastig genoeg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef minilot het volgende:
O, en vanavond weer hardlopentraaghobbelen. Nog één lesje en dan is het tijd voor het eerste intervalloopje waar wel drie hele minuten achter elkaar bij gehold moet worden. O jee, o jee.![]()
Myraela, waar ben je? Jij bent toch ook aan iets Evy-achtigs begonnen? (Ik doe CouchTo5km, dat bouwt in het begin zelfs nog iets trager op)
Roomijs doet dat trouwens ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht altijd dat mensen het als excuus gebruikte om te snoepen als ze ziek waren. Maar dropjes verzachten mijn keel echt enorm.
Ik heb van mijn moeder altijd geleerd om geen zuivel te eten. Omdat je dan meer slijm zou aanmaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Roomijs doet dat trouwens ook.
Ligt eraan wat je keel probleem is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder altijd geleerd om geen zuivel te eten. Omdat je dan meer slijm zou aanmaken.
Ik heb daar nooit last van gehad, bij wat voor keelproblemen dan ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder altijd geleerd om geen zuivel te eten. Omdat je dan meer slijm zou aanmaken.
Nooit last van gehad. IJskoude melkquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
koud en sneeuw, maar sneeuw en kou kwamen tegelijkertijd, dus de kwaliteit van het ijs schijnt nog niet zo goed te zijn. En er schijnt meer sneeuw te komen. Voor het beste weerbericht, kijk op yr.no.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit! sorry
Eet smakelijk en rode pepers zijn lekker!
Jeager? Hoe is het weer en wat zijn de vooruitzichten?
/schaatskriebels bij lief
Thanks babe!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
koud en sneeuw, maar sneeuw en kou kwamen tegelijkertijd, dus de kwaliteit van het ijs schijnt nog niet zo goed te zijn. En er schijnt meer sneeuw te komen. Voor het beste weerbericht, kijk op yr.no.
Wanneer kom je deze kant op?
3% maar. Wat een dikke teleurstellingquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen officieel vastleggen wat mijn nieuwe rol wordt met de chips + beoordelingsgesprek + loonsverhoging van een magere 3%/DH
Tevens beetje moe, dus bedtijd
Ruhsessiequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
3% maar. Wat een dikke teleurstelling
chips.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen officieel vastleggen wat mijn nieuwe rol wordt met de chips + beoordelingsgesprek + loonsverhoging van een magere 3%/DH
Tevens beetje moe, dus bedtijd
Koop je een iets kleinere MacBook?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ruhsessie![]()
Zo kan ik natuurlijk niet meer op vakantie gaan nadat ik mijn nieuwe Macbook ga kopen.![]()
Ik zat idd naar 13" weer te neigen, nadat ik er zeker van was dat ik de 15" wildequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koop je een iets kleinere MacBook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |