Het is je vergeven. Met die smakelijke topictitel van je.quote:
Ik doe ook Couchto5k, vond de eerste lessen al lastig genoeg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef minilot het volgende:
O, en vanavond weer hardlopentraaghobbelen. Nog één lesje en dan is het tijd voor het eerste intervalloopje waar wel drie hele minuten achter elkaar bij gehold moet worden. O jee, o jee.![]()
Myraela, waar ben je? Jij bent toch ook aan iets Evy-achtigs begonnen? (Ik doe CouchTo5km, dat bouwt in het begin zelfs nog iets trager op)
Roomijs doet dat trouwens ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht altijd dat mensen het als excuus gebruikte om te snoepen als ze ziek waren. Maar dropjes verzachten mijn keel echt enorm.
Ik heb van mijn moeder altijd geleerd om geen zuivel te eten. Omdat je dan meer slijm zou aanmaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Roomijs doet dat trouwens ook.
Ligt eraan wat je keel probleem is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder altijd geleerd om geen zuivel te eten. Omdat je dan meer slijm zou aanmaken.
Ik heb daar nooit last van gehad, bij wat voor keelproblemen dan ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder altijd geleerd om geen zuivel te eten. Omdat je dan meer slijm zou aanmaken.
Nooit last van gehad. IJskoude melkquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
koud en sneeuw, maar sneeuw en kou kwamen tegelijkertijd, dus de kwaliteit van het ijs schijnt nog niet zo goed te zijn. En er schijnt meer sneeuw te komen. Voor het beste weerbericht, kijk op yr.no.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit! sorry
Eet smakelijk en rode pepers zijn lekker!
Jeager? Hoe is het weer en wat zijn de vooruitzichten?
/schaatskriebels bij lief
Thanks babe!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
koud en sneeuw, maar sneeuw en kou kwamen tegelijkertijd, dus de kwaliteit van het ijs schijnt nog niet zo goed te zijn. En er schijnt meer sneeuw te komen. Voor het beste weerbericht, kijk op yr.no.
Wanneer kom je deze kant op?
3% maar. Wat een dikke teleurstellingquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen officieel vastleggen wat mijn nieuwe rol wordt met de chips + beoordelingsgesprek + loonsverhoging van een magere 3%/DH
Tevens beetje moe, dus bedtijd
Ruhsessiequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
3% maar. Wat een dikke teleurstelling
chips.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen officieel vastleggen wat mijn nieuwe rol wordt met de chips + beoordelingsgesprek + loonsverhoging van een magere 3%/DH
Tevens beetje moe, dus bedtijd
Koop je een iets kleinere MacBook?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ruhsessie![]()
Zo kan ik natuurlijk niet meer op vakantie gaan nadat ik mijn nieuwe Macbook ga kopen.![]()
Ik zat idd naar 13" weer te neigen, nadat ik er zeker van was dat ik de 15" wildequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koop je een iets kleinere MacBook?
Ik vind ze voornamelijk te groot en te warmquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:52 schreef Vork het volgende:
Ik vind chips eigenlijk steeds minder lekker worden. De meeste zijn veel te zout.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:52 schreef Vork het volgende:
Ik vind chips eigenlijk steeds minder lekker worden. Er zit steeds minder zout op.
Spannend hoor! -x-quote:
Sterkte voor vriendje!quote:
Dat is inderdaad wel een uitzonderlijk lelijk gebouw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie hier alleen een heel raar gedrocht als ik uit het raam kijk
#ING zuidas
Sun, hoe is het op het werk gegaan? En met de arbo-meneer?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind hem wel geinig.. soort strijkijzer![]()
mogge btw
Ja wel ok. Uitbreiden naar een halve dag en over een maand hoort hij wel of dat al gelukt is..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sun, hoe is het op het werk gegaan? En met de arbo-meneer?
Okquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja wel ok. Uitbreiden naar een halve dag en over een maand hoort hij wel of dat al gelukt is..
quote:Met een vork zeg je eigenlijk: ik doe ertoe.
Flinke voorraad pillen tegen napijn meegekregen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Zo, dat was het. Heftige, bloederige situatie, maar rechts is alles eruit, boven en onder.
Het is hem mee gevallen, dus dat is goed.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:56 schreef Vork het volgende:
http://www.speld.nl/2014/01/16/vork-onder-vuur-in-de-randstad/
Nou zeg
Vanochtend vroeg al, die aai heeft ie gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe laat moet 'ie? Aai 'm maar over de bol als 'ie terug is
Nee, helemaal niks. Ze hebben 5 kiezen getrokken en hij heeft een uur of wat geleden 2 paracetamolletjes naar binnen gewerkt en dat gaat prima.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Flinke voorraad pillen tegen napijn meegekregen?
Ik heb één kat die niets liever eet dan vlees. Biefstuk maakt hem wild, kip van het bot en vis natuurlijk ook. De ander laat biefstuk rechts liggen om pindakaas te eten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:23 schreef borisz het volgende:
Portie vette vis voor deze week ook weer binnen. Haring.
Poes heeft ook een stukje gehad trouwens.
Er is iets met katten en vis. Beesten veranderen plots in monsters.
Wat ga je der mee maken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef Lonaa het volgende:
Oh, trouwens, ik kocht ook vis voor vanavond.
Poes houdt ook wel van vlees en melk etc. Maar alleen bij vis komt ze naar beneden gestormd om een stukje te krijgen/jatten. Haar ogen gaan dan ook anders staan en er komt een ander *miauw* uit dan andersquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb één kat die niets liever eet dan vlees. Biefstuk maakt hem wild, kip van het bot en vis natuurlijk ook. De ander laat biefstuk rechts liggen om pindakaas te eten.
Ik eet soep met brood en ik kocht een heerlijk palingfiletje voor op m'n broodje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ga je der mee maken?
Ik heb pesto gemaakt voor bij de pasta van vanavond. Vriendje met een stukje zalm erbij. Ik houd niet zo van zalm.
die sla ik even op. Heb net maar een stuk scharrelspek uit de vriezer gehaald en daar bak ik het straks mee. Met een uitje en zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:12 schreef AnneX het volgende:
Deze ?!
http://www.kayotic.nl/blog/brussels-sprouts-go-kayotic
Dan kan je mooi deze variant maken met de spekjes erbij:quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef Duderinnetje het volgende:
die sla ik even op. Heb net maar een stuk scharrelspek uit de vriezer gehaald en daar bak ik het straks mee. Met een uitje en zo.
Roerbakken, lekker knapperig houden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag allemaal, even binnenvallen.
Wie weet er iets simpels met spruitjes? Zodat het net even anders is dan simpelweg gekookt?
Man wees eens blij dat je überhaupt loonstijging hebt. Ik krijg al jaren alleen maar minderquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens vandaag maar 2% loonstijging gekregen, ondanks bovengemiddelde beoordeling
/DH
Zoals Herman Finkers zegt: geld maakt niet gelukkig. Daarom heeft hij ook een jacht, een Plasma TV...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Het hebben van geld maakt hebberig, Sun
Hoeveel heb je gedekt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus![]()
Kreeg net de rekening van de psyh, dure grap zeg
Ik zou zo'n fooi erbij niet accepteren en gewoon doorgeven aan mensen zonder loon of met een uitkering.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens vandaag maar 2% loonstijging gekregen, ondanks bovengemiddelde beoordeling
/DH
Wordt niet vergoed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gedekt?
Ik ben bij de Ergotherapeut en de Acupuncturist geweest. Dat wordt volledig gedekt door mijn basis/aanvullend...
Ha, kut met peren.quote:
Mijn vriend is ook altijd bezig met loonsverhoging krijgen. Ik snap het wel, want hij zou ook wel meer moeten krijgen. Maar hell, ik zou er een moord voor doen.quote:
Nope. Wordt gewoon niet vergoed. Punt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, kut met peren.
Kun je wel een aanvullende verzekering nemen voor 2014 waarbij het wel vergoed wordt?
Ik heb net een sollicitatie achter de rug. Ik weet over anderhalve week pas meer, maar een ik heb een goede kans. Helaas is het ook geen goed betaalde baan (in tegendeel), niet fulltime en slechts tijdelijk, maar ik vind op dit moment zelfs minimumloon al een vooruitgang. Een voordeel, het is in elk geval stukken beter dan iets aan wat voor lopende band of in welk magazijn dan ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend is ook altijd bezig met loonsverhoging krijgen. Ik snap het wel, want hij zou ook wel meer moeten krijgen. Maar hell, ik zou er een moord voor doen.![]()
Ik heb over een poosje waarschijnlijk weer een baan die me dood ongelukkig maakt voor een of ander hongerloontje. En dan kan ik als nog mijn baas zijn reet kussen omdat ik tenminste een baan heb.
Ik word er soms een beetje moe van.
Hm, da's kut.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope. Wordt gewoon niet vergoed. Punt.
Jup. Daar gaan we zeker naar toe. En ik kan het wel betalen gelukkig, maar je zult maar tot de minima behoren en werkgerelateerde problemen krijgen. Dan kan je het wel vergeten als je niet een hele lieve werkgever hebt die wat bij springt. Ga ik overigens nog wel achteraan of er zo iets geregeld is voor ons (vrij kansloos natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, da's kut.
Lijkt me meer mensen in je situatie zitten, jammer dat het door de verzekeraars niet meer wordt vergoed. Was zeker te duur. Gaan we misschien langzaam naar zo'n maatschappij toe dat iedereen gedwongen wordt tegen het randje aan te werken, en als we eroverheen gaan, zoek het dan maar uit.
Vriend van mij zegt dat je gelukkig voelen een eerste afgeleide is van hoe gelukkig je bent (net als snelheid een eerste afgeleide is van plaats). Maw gaat het steeds beter, dan word je gelukkig. Maar gaat het een tijdje hetzelfde, dan ga je weer terug naar een 'normaal' gevoel, ook al gaat het in absolute termen echt heel goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook altijd bezig met loonsverhoging krijgen. Ik snap het wel, want hij zou ook wel meer moeten krijgen. Maar hell, ik zou er een moord voor doen.![]()
Ik heb over een poosje waarschijnlijk weer een baan die me dood ongelukkig maakt voor een of ander hongerloontje. En dan kan ik als nog mijn baas zijn reet kussen omdat ik tenminste een baan heb.
Ik word er soms een beetje moe van.
Niet meer voor alle psychische problemen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:24 schreef golfer het volgende:
Psychische behandeling (na verwijzing door huisarts) valt toch gewoon in elk basispakket?
Nope. Niet als het werkgerelateerd/burn out e.d. is (en er zijn nog een paar meer die er niet meer bij horen).quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:24 schreef golfer het volgende:
Psychische behandeling (na verwijzing door huisarts) valt toch gewoon in elk basispakket?
Da's waarquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja zo werkt het ook gewoon hoor Steer. Anders zouden we hier in NL sowieso nooit meer klagen he..
Ik wens je heel veel succesquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's waar
Ben nu druk aan het (internet)daten. Voor mij een signaal dat ik m'n leven een beetje op de rit heb gekregen, als de grootste issue is een vrouwelijk accessoire uit te zoeken is
Dus dat is ook al verder uitgekleed?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Niet meer voor alle psychische problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |