Programma's wel toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:51 schreef Rezania het volgende:
Illegaal downloaden bestaat helemaal niet in Nederland, joh.
Ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een voorbereiding weer
Downloaden is niet illegaal.
We helpen je. Het is niet illegaal, het delen is illegaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef AfterShaveStreet het volgende:
Willen jullie gewoon de vragen beantwoorden anders heb ik er niks aan.
Dit jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We helpen je. Het is niet illegaal, het delen is illegaal.
Wil je even met goede vragen komen en niet met vragen die totaal niet kloppen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef AfterShaveStreet het volgende:
Wil jij gewoon even goed onderzoek doen, anders heb je natuurlijk niks aan je werkstuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef AfterShaveStreet het volgende:
Als er een beveiliging op zit die je omzeilt, ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Programma's wel toch?
Alleen audio en video niet
Nee, downloaden is legaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Programma's wel toch?
Alleen audio en video niet
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef AfterShaveStreet het volgende:
de armequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat we de TS nu op z'n tere zieltje hebben getrapt
Deze manquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
• Wat denkt u over illegaal downloaden? Voor het eerst dat ik hier iets over hoor, derhalve nog geen mening gevormd.
• Maakt u er gebruik van? Zo ja, wat is voor u de voornaamste reden om gebruik te maken van illegaal downloaden? Nee, zie antwoord bij vraag 1.
• Maakt u gebruik van anti virus programma’s? Ja.
• Vindt u dat illegaal downloaden legaal moet worden?
Zoek maar een docent Nederlandse taal op i.p.v hulp met je sectorwerkstuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:51 schreef AfterShaveStreet het volgende:
Hallo!
Ik ben zo vrij om deze topic te posten, omdat ik hulp zoek m.b.t. deelvragen voor mijn sectorwerkstuk..
Gewoon zorgen dat de lokale dorpshoer bij de docent onder de tafel kruipt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''sectorwerkstuk'' ?
Dat is toch voor VMBO bb/kb?
Volgens mij krijg je dan een voldoende als je je naam er goed gespeld op zet
Wat is illegaal downloaden dan? In Nederland is downloaden legaal, behalve van closed softwarequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:01 schreef AfterShaveStreet het volgende:
Beste mensen, ik vroeg alleen om een paar vragen te beantwoorden? Niet om grappig te doen, ik ben hier serieus bezig. Als je niks te zeggen heb, reageer dan a.u.b. niet.
Ben je fucking achterlijk ofzo? Downloaden in nederland is niet illegaal en dus slaan je achterlijke vragen hele fucking maal nergens op. Ga lekker in de zandbak spelen ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:01 schreef AfterShaveStreet het volgende:
Beste mensen, ik vroeg alleen om een paar vragen te beantwoorden? Niet om grappig te doen, ik ben hier serieus bezig. Als je niks te zeggen heb, reageer dan a.u.b. niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |