abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135529036
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Geen probleem. Kwijt is kwijt.

Maar dat is bij EW de policy toch, achteruit inparkeren altijd en nooit anders?
Zal best.

Ik doe het vaak omdat ik achteruit makkelijker vind dan vooruit. Maar als het niet gaat zonder al teveel gesodemieter gaat ie lekker vooruit hoor.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135529047
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snapte die lijntjes op het scherm niet helemaal. :')
Zo lastig is dat nou ook weer niet :P

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Dat had de V40 die ik gisteren reed ook. Heel fijn, want ik moest 'm bij een klant in een ontzettend krappe parkeergarage afleveren. Ik parkeer 'm dan wel altijd braaf achteruit in, maar eigenlijk is dat in sommige parkeergarages ook te gek voor woorden.
Laatst moest ik ergens uit krijgen en dat was ook echt niet te doen ontzettend krap en weinig zicht in de wagen waar ik in reed. Toen miste ik die camera wel echt :P
Uiteindelijk gewoon aan een paar medewerkers die stonden te roken gevraagd me te helpen werkt ook prima ^O^
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_135529076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef Sarasi het volgende:
Ik parkeer dus echt nooit achteruit. Is me ook nog nooit gevraagd trouwens.
Als je bij dat verhuurbedrijf met het vogeltje in het logo locatiewerk doet, moet het wel. Is klantvriendelijker vinden ze (ben ik wel met ze eens)
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135529113
Ik heb wel eens dat ik een (krappe) plek zie, denk 'dat moet wel lukken', de auto erin zet en dan tot de conclusie kom dat ik niet genoeg ruimte meer heb om uit te stappen _O-
pi_135529287
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit is werkelijk innovatief, rijden zonder vloeibare brandstof. Wat zat erin? Elektromotor of toch een LPG installatie? :D
LPG is ook vloeibaar. ;)
Lpg staat voor Liquefied Petroleum Gas
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135529292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Babananana het volgende:

[..]

Als je bij dat verhuurbedrijf met het vogeltje in het logo locatiewerk doet, moet het wel. Is klantvriendelijker vinden ze (ben ik wel met ze eens)
Ja klopt. Moet daar ook altijd in de rij 'm achteruit erin zetten.
pi_135529356
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

LPG is ook vloeibaar. ;)
Lpg staat voor Liquefied Petroleum Gas
:o

weer wat geleerd. :P
pi_135529467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel, maar ik heb nog nooit in een garage oid hoeven parkeren ook, en bij de LM in Groningen rijdt je er echt soepel schuin vooruit in, hebben ze nog nooit een opmerking over gemaakt, ondanks dat ik weleens aanbood 'm de volgende keer er anders in te zetten. En geen idee over welk verhuurbedrijf je het hebt. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_135529488
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel, maar ik heb nog nooit in een garage oid hoeven parkeren ook, en bij de LM in Groningen rijdt je er echt soepel schuin vooruit in, hebben ze nog nooit een opmerking over gemaakt, ondanks dat ik weleens aanbood 'm de volgende keer er anders in te zetten. En geen idee over welk verhuurbedrijf je het hebt. :P
Die in DM :)
pi_135529525
Nog steeds geen idee, nooit van gehoord. :')
pi_135529586
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens dat ik een (krappe) plek zie, denk 'dat moet wel lukken', de auto erin zet en dan tot de conclusie kom dat ik niet genoeg ruimte meer heb om uit te stappen _O-
Herkenbaar! En ik heb op die manier wel eens gedacht van 'dat uitstappen moet wel lukken', en dat lukte ook. Kom ik terug na het boodschappen doen, zie ik de bestuurder van de auto die ernaast stond geparkeerd van de andere kant over de versnelingspook kruipen en wegrijden :D

Ik ben toen even een stukje omgelopen tot hij weg was :P

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef Sarasi het volgende:
Nog steeds geen idee, nooit van gehoord. :')
Heb er al vaak voor gereden, en ben ook bij >10 vestigingen door het hele land geweest. Kan me niet voorstellen dat jij nog nooit voor ze gereden hebt?
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135529659
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef Babananana het volgende:

[..]

Herkenbaar! En ik heb op die manier wel eens gedacht van 'dat uitstappen moet wel lukken', en dat lukte ook. Kom ik terug na het boodschappen doen, zie ik de bestuurder van de auto die ernaast stond geparkeerd van de andere kant over de versnelingspook kruipen en wegrijden :D

Ik ben toen even een stukje omgelopen tot hij weg was :P
Je auto daarnaa ook gecheckt op schades? Ik weet dat het niet netjes is, maar in zulke situaties heb ik nogal de neiging om even wat minder voorzichtig met de deur e.d. te zijn.
pi_135529675
Maar ik was vandaag bij die BMW dealer in Eindhoven. Man. Ineens was wachten een plezier. :9 ^O^
pi_135529798
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik was vandaag bij die BMW dealer in Eindhoven. Man. Ineens was wachten een plezier. :9 ^O^
De koffie die ze schenken bij TB is ook goddelijk. Heb een keer drie kwartier moeten wachten tot ze de sleutel van een ex-leaser hadden gevonden, en mocht zelf koffie tappen. Man, ik kreeg er geen genoeg van!
pi_135529835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef Babananana het volgende:

[..]

De koffie die ze schenken bij TB is ook goddelijk. Heb een keer drie kwartier moeten wachten tot ze de sleutel van een ex-leaser hadden gevonden, en mocht zelf koffie tappen. Man, ik kreeg er geen genoeg van!
Ik had geluk denk ik, er was niks beschadigd gelukkig.

Edit: sorry voor de dubbelpost :@
pi_135529872
TB zegt me even geen flikker man.

Als ik bij de vogel aan het werk ben zit ik altijd van die chocolademelk uit de automaat te peuren na iedere rit. 6-7 bakkies op 'n dag. Lekker _O_
pi_135529913
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Amoeba het volgende:
TB zegt me even geen flikker man.

Als ik bij de vogel aan het werk ben zit ik altijd van die chocolademelk uit de automaat te peuren na iedere rit. 6-7 bakkies op 'n dag. Lekker _O_
Chocolademelk :')

Ik bedoel de VW dealer.
pi_135529960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Babananana het volgende:

[..]

Chocolademelk :')

Ik bedoel de VW dealer.
Koffie _O_

Maar niet door de dag heen man. Die zooi geeft zo'n gore aanslag op je tanden. -O-
pi_135529977
Overigens bij de grote C VW willen ze nu altijd een naam als CP, dus niet receptie/verkoop oid. Ook wel mooi, had gister als klant dat groot accounting bedrijf met 4 letters, honderden werknemers dus, en CP was receptie :')
Nee, toch niet
pi_135530054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Solidberg het volgende:
Overigens bij de grote C VW willen ze nu altijd een naam als CP, dus niet receptie/verkoop oid. Ook wel mooi, had gister als klant dat groot accounting bedrijf met 4 letters, honderden werknemers dus, en CP was receptie :')
Voor ons veel makkelijker. Scheelt intern geneuzel. Hier met die sleutel, ik kom terug voor m'n krabbel, houdoe.

Alhoewel gesprekje met de bestuurder ook altijd wel aardig is.
pi_135530098
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Voor ons veel makkelijker. Scheelt intern geneuzel. Hier met die sleutel, ik kom terug voor m'n krabbel, houdoe.

Alhoewel gesprekje met de bestuurder ook altijd wel aardig is.
Maar de receptie wist natuurlijk van niks, dat is juist het mooie.
Nee, toch niet
pi_135530139
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Maar de receptie wist natuurlijk van niks, dat is juist het mooie.
Dan wil er nog wel eens wat misgaan ja.
pi_135530216
Trouwens, EW heeft de salarissen nog niet gestort .. :(

Even een constatering tussen de SC door :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135530353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef Babananana het volgende:

[..]

Heb er al vaak voor gereden, en ben ook bij >10 vestigingen door het hele land geweest. Kan me niet voorstellen dat jij nog nooit voor ze gereden hebt?
Zelfs nog nooit van gehoord. Maar ik rijd eigenlijk alleen voor de LM in Groningen, heel soms daarna nog een ritje voor die in Breukelen of Almere. Maar ik zal het onthouden. :) Volgende blok lekker twee dagen per week vrij, dus dan kan ik eindelijk lekker gaan verdienen.
pi_135530379
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef trolley het volgende:

Is tegenwoordig meestal de 16e
pi_135530419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef trolley het volgende:

Balen joh.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zelfs nog nooit van gehoord. Maar ik rijd eigenlijk alleen voor de LM in Groningen, heel soms daarna nog een ritje voor die in Breukelen of Almere. Maar ik zal het onthouden. :) Volgende blok lekker twee dagen per week vrij, dus dan kan ik eindelijk lekker gaan verdienen.
Die ene keer dat ik naar Groningen mocht; Audi A6

Laat maar doorkomen hoor. :P
pi_135530495
quote:

[..]

Dat is toch geen studie :( Ik moet spijbelen, ze gooien bij mij wel elke dag wel een hoorcollege neer oid. Ga ook HC volgen, heb dan nog minder tijd :'(
Nee, toch niet
pi_135530642
quote:

[..]

Hier hetzelfde! De docenten hebben zichzelf veel nakijktijd toegeëigend dus even een flink gat met heulemaal niks te doen :D Alleen voor morgen niet gebeld :(

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:07 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat is toch geen studie :( Ik moet spijbelen, ze gooien bij mij wel elke dag wel een hoorcollege neer oid. Ga ook HC volgen, heb dan nog minder tijd :'(
De afgelopen 5 weken heb ik zo'n 50/60 uur per week in mijn studie gestoken, dus nu mag het wel ff.

Bij overheidsgebouwen gaat het wel altijd helemaal fout als de CP 'receptie' is. Al een paar keer gehad, duurt minimaal een half uur voor de goede persoon gevonden is.
pi_135530713
quote:

[..]

Ik kijk nu naar mijn rooster voor volgend kwartiel: 0 dagen vrij. Echt zo zwaar klote dit. Wel wat middagen en ochtenden, maar anders niks helaas.
pi_135530812
Hahahahah

Blokhuis gaat Lineaire Algebra 2 geven. Viezze, ken je die vent? 100% geniaal _O_
pi_135530922
quote:

[..]

Ik ga ook HC doen, maar da's 's avonds dus daar houd ik geen rekening mee. En ik plan gewoon al mijn practica op dezelfde dagen, dan heb ik al één dag vrij, en als we onze docent zo ver krijgen om mentorgroep te verplaatsen, wordt dat twee. En wie weet skip ik ook wel wat hoorcollege's. Is geen ramp als ik alleen statistiek mis, ontwikkelingspsychologie kan ik nog niet inschatten.
pi_135531000
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Plezier om de auto's of plezier om dat verschrikkelijk lekkere wijf wat daar werkt? In dat laatste geval, _O_ Ik was er vorige week, goed vrouwtje :@

En nee, Blokhuis ken ik niet. Zit hier pas vanaf september dus de bachelor docenten ken ik allemaal niet.
pi_135531008
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ga ook HC doen, maar da's 's avonds dus daar houd ik geen rekening mee. En ik plan gewoon al mijn practica op dezelfde dagen, dan heb ik al één dag vrij, en als we onze docent zo ver krijgen om mentorgroep te verplaatsen, wordt dat twee. En wie weet skip ik ook wel wat hoorcollege's. Is geen ramp als ik alleen statistiek mis, ontwikkelingspsychologie kan ik nog niet inschatten.
Kan jij je practica's zelf inplannen?
Nee, toch niet
pi_135531077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef Viezze het volgende:

[..]

Plezier om de auto's of plezier om dat verschrikkelijk lekkere wijf wat daar werkt? In dat laatste geval, _O_ Ik was er vorige week, goed vrouwtje :@

En nee, Blokhuis ken ik niet. Zit hier pas vanaf september dus de bachelor docenten ken ik allemaal niet.
Je bedoelt dat blondje? En dan ook gewoon beetje goed moeten kleden? Toen ze even naar de die balie daarachter liep ook even dat kontje bewonderd. _O_
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:18:25 #185
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135531135
Over krappe parkeergarages gesproken; A in Dordrecht wat een drama. Was daar met een Octavia station. Vanaf de 3e verdieping. Hoe je ook aan kwam rijden je kon never in 1x naar beneden rijden.
Was zo jaloers op de gene achter me met een UP.

TB is inderdaad relaxt, begin daar eigelijk altijd. Toen ik nog in Breda woonde. Relaxte lui, chille showroom, goddelijke koffie en prima parkeerplek voor m'n eigen auto.
pi_135531161
Is dat er eentje in de categorie die ook in Almere rondloopt? Want dan haak ik af.
pi_135531168
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je bedoelt dat blondje? En dan ook gewoon beetje goed moeten kleden? Toen ze even naar de die balie daarachter liep ook even dat kontje bewonderd. _O_
Ja O+

quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat er eentje in de categorie die ook in Almere rondloopt? Want dan haak ik af.
Nee, maar volgens mij is joppie de enige die op haar geilt :')
pi_135531228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja O+

[..]

Nee, maar volgens mij is joppie de enige die op haar geilt :')
Nee, ok, dan is het goed. Want dat vond/vind ik niet zo'n knappe mevrouw.
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:22:21 #189
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135531370
Ik parkeer altijd achteruit in, met praktisch elke auto. Is een soort automatisme geworden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135531427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Kan jij je practica's zelf inplannen?
Deels ja.
pi_135531445
Maar goed, ik ben nu thuis dus dit was het plaatje dat ik vanmiddag mobiel probeerde te plaatsen :D

Mijn OV-opties van huis naar de Rotterdamse haven morgen, voor de auto die om 13.00 pas klaar is om opgehaald te worden en om 16.00 in Amersfoort moet zijn.
pi_135531447
Tevens ik wil m'n bak verkopen man. Die Tigra eruit en een Rover 600 serie erin.

http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)618&previousPage=VIP

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 19:26:21 ]
pi_135531497
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar goed, ik ben nu thuis dus dit was het plaatje dat ik vanmiddag mobiel probeerde te plaatsen :D

Mijn OV-opties van huis naar de Rotterdamse haven morgen, voor de auto die om 13.00 pas klaar is om opgehaald te worden en om 16.00 in Amersfoort moet zijn.
[ link | afbeelding ]
_O_
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:29:07 #194
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135531839
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[ link | afbeelding ]
Hoe kan dat nou weer? Reisadvies +8 uur :')
pi_135531997
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef Amoeba het volgende:
Tevens ik wil m'n bak verkopen man. Die Tigra eruit en een Rover 600 serie erin.

http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)618&previousPage=VIP
beter neem je dan die 75.
pi_135532268
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef zazzel het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou weer? Reisadvies +8 uur :')
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:37:42 #197
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135532372
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha wtf!
pi_135532384
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En nog 70 minuten lopen ook. :r
pi_135532459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:31 schreef Marco001 het volgende:

[..]

beter neem je dan die 75.
Vind het wel een mooie bak ja. Alleen nu even geen 3000 voor beschikbaar. Ofja, dat heb ik wel, maar niet voor een auto.
pi_135533215
Mooie bak maar ik zou me er niet aan wagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')