SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Wij hadden er ook 1000 over (vorige week maar liefst 50 verkocht).quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef mujentas het volgende:
Ik zag toevallig vanmorgen dat we nog ruim 1000 blikjes Red Bull op voorraad hadden
Ondanks dat het misschien niet helemaal de bedoeling is heeft gisteren iemand onze 2 displays en 1 kar vol gekochtquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef SausDip het volgende:
[..]
Wij hadden er ook 1000 over (vorige week maar liefst 50 verkocht).
En nog eens 700 zakjes Perla pads regular..
Verder wel alle acties leegverkocht.
Landelijk ivm tegenvallende verkopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:13 schreef bigbass het volgende:
De red bull staat hier nu 1+1 gratis. Is dat landelijk of lokaal?
Waarom heb je niet gevraagd wat de reden is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
Misschien een hele kromme theorie, maar kan het niet zijn dat die ah basic energy er maar tijdelijk uit is bij die franchiser in een poging om de redbull eerder weg te krijgen?
Ik heb het op hun fb pagina gedeeld. Daar wacht ik nog op reactie..quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gevraagd wat de reden is?
Pas vanaf maandag stond erquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:19 schreef Halldor het volgende:
[..]
Landelijk ivm tegenvallende verkopen.
In het uitvalsnieuws van vrijdag werd het al vermeldt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, door de verkeerde prognose van initiele actie voor die cola hadden wij direct al genoeg voor de rest van de week.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef mujentas het volgende:
Die cola wordt al sinds maandag niet meer uitgeleverd, wat een grafactie weer
Maandag hadden er ook nog iets over 1000, nu zitten we tegen de 850 aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef mujentas het volgende:
Ik zag toevallig vanmorgen dat we nog ruim 1000 blikjes Red Bull op voorraad hadden
Dat is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
Misschien een hele kromme theorie, maar kan het niet zijn dat die ah basic energy er maar tijdelijk uit is bij die franchiser in een poging om de redbull eerder weg te krijgen?
Hehe, ninja-edit.quote:
Wel zo netjes, maar met wat google werk vind je zijn achternaam alsnog denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:47 schreef OudeBok het volgende:
En zometeen weer aan de bak. In 11 dagen, 10 dagen werken, is best chill als je niet echt wat te doen hebt. Hoef op het moment even letterlijk bijna niks uit te voeren voor de studie
.
[..]
Hehe, ninja-edit.
Geaccepteerd natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:49 schreef Loll het volgende:
[..]
Geaccepteerd natuurlijk
Nah, die heet geen RickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Facebook, LinkedIn, het eerste zoekresultaat op Google is al bingo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel zo netjes, maar met wat google werk vind je zijn achternaam alsnog denk ik
Zijn ze sowieso niet, die formule alleen alquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:53 schreef d4v1d het volgende:
Blijkt maar weer dat ze niet heel slim zijn bij de Jumbo
is BHV nou gewoon een synoniem voor FHV of is het echt iets anders?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef einschtein het volgende:
BHV cursus gepland trouwens. In principe had ik eentje voor 15 maart (zaterdag) in Groningen, maar ik keek de cursusdata en locaties na en zag dat er begin februari eentje in omgeving Rotterdam is.
Nou, dat komt me beter uit.
Officieel is het BHV. Zo staat het ook in e-learning, maar in de winkel wordt het vaak FHV genoemd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:16 schreef d4v1d het volgende:
W
[..]
is BHV nou gewoon een synoniem voor FHV of is het echt iets anders?
Nog irritanter als het in het chinees isquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:33 schreef einschtein het volgende:
Hm, dit gevoel komt mij bekend voor
[ afbeelding ]
quote:Coca-Cola 6x losse flessen 1,5L ook in actie
Door de extreem hard lopende actie van Coca-Cola 6 pack 1,5L Zero, Light of Regular van 10.38 voor 6 euro, raken winkels snel door hun voorraad 6-packs heen. Om onze klanten niet teleur te stellen, hebben we daarom besloten om naast de 6-packs Coca-Cola, ook losse 1,5L flessen mee te laten lopen in de actie.
Gaaf! Zit alleen op iPad dus kan niet checken want flash.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef UncleSam het volgende:
Deze link al bekend: http://albertheijnerfgoed.courant.nu/
Kan je hele oude informatie mee opzoeken, met alleen al een filiaalnummer bijvoorbeeld.
De zoek werkt nog beter dan die van Plaza.
Ik vind eigenlijk die hele kop bagger.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik er nou niet bepaald netjes uitzien, vooral de 4e rij van boven
Gisteren bij ons ook (DC zaandam) Vandaag wij wel alles gehad + 20 colli extra.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.
Als je eenmaal DNAH gewend bent, is elke 'oude' AH bagger is mijn ervaring.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk die hele kop bagger.
Losse flessen lopen vanaf nu ook mee in de actie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.
Nice! Alleen de Aha's staan er niet opquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef UncleSam het volgende:
Deze link al bekend: http://albertheijnerfgoed.courant.nu/
Kan je hele oude informatie mee opzoeken, met alleen al een filiaalnummer bijvoorbeeld.
De zoek werkt nog beter dan die van Plaza.
Ja, ik zag het, meteen maar even een paar dolly's besteld voor morgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Losse flessen lopen vanaf nu ook mee in de actie.
Wij hebben ook altijd een kop over. Komen we van de verlengde acties af. Ik noem een Berberana en koffiepads voor deze week.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:14 schreef SausDip het volgende:
[..]
Als je eenmaal DNAH gewend bent, is elke 'oude' AH bagger is mijn ervaring.
Deze kop is wel erg vol ja! Apart ook dat deze winkel een kop over heeft in een hamsterweek..
Hier in de buurt heeft een filiaal een kop half eruit gesloopt en nu staat er mooi een PAD op die plek...quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben ook altijd een kop over. Komen we van de verlengde acties af. Ik noem een Berberana en koffiepads voor deze week.
Dat is bij ons al zo sinds we zo'n ding hebben volgens mij. zo'n speciale oranje plaat wat om de wielen heen gaat, stootrand er voor en klaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:12 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier in de buurt heeft een filiaal een kop half eruit gesloopt en nu staat er mooi een PAD op die plek...
Die hebben wij dan weer niet, zullen ze vast wel ooit kwijt zijn geraakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef einschtein het volgende:
Dat is bij ons al zo sinds we zo'n ding hebben volgens mij. zo'n speciale oranje plaat wat om de wielen heen gaat, stootrand er voor en klaar.
Hah.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die hebben wij dan weer niet, zullen ze vast wel ooit kwijt zijn geraakt.
Wij hadden het voor het eerst een vier maanden terug ofzo, net bij het begin van stoofperenseizoen. Liep wel lekker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:22 schreef einschtein het volgende:
Sinds wanneer is er trouwens perenrood in het assortiment? Kwam er vandaag achter, direct maar even t-correctie gedaan en colli besteld. Even kijken hoe dat loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |