Tieten kosten je 48 uur dacht ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef Rezania het volgende:
Wacht, als ik nu 48 uur krijg, mag ik vrijdagavond pas weer posten toch? Hmm.
Plaats tettenquote:
(. )( .)quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tieten kosten je 48 uur dacht ik.
JE ZIET ZIJN REET VAN DE ZIJKANT! SIDEBUTT!quote:
Oh ja ik was even in de war.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent de TS toch helemaal niet jong!
Dat rijmt manquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:
Ik zou het doen, maar te veel gezeur door m'n kleur.
Jij kan dan in ieder geval nog in FOK postenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:
Dan geef je je kleur aan mij en doe je hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:
Only one way to find out.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik hier tetten ga posten hoe lang krijg ik dan een ban? want ik zit serieus te overwegen om het te doen
Dudequote:
No way dat ik op goed geluk dit ga doenquote:
YEAHHHHHHHHHquote:
Dat zijn grote jopen zeg, de teringquote:
eerste beste van googlequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat zijn grote jopen zeg, de tering
Fijn tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat zijn grote jopen zeg, de tering
Iewl.quote:
Mods en Admins. We hebben een antisemiet hier!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef Rezania het volgende:
Oh, dit mag blijkbaar ook niet meer: Joden janken veel te veel.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
[ [url=-weg-]afbeelding[/url] ]
#TSbegint
Jaaaaa!!!quote:
ALLES IS ANTISEMITISME ALS HET OP JODEN AANKOMT.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Mods en Admins. We hebben een antisemiet hier!
Teven een TR aangemaakt met duidelijke tekst!!!!
In 2011 heb ik er een week voor gekregen en toen stonden ze ook nog onder een spoiler en was het relevant voor het NWS-item.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik hier tetten ga posten hoe lang krijg ik dan een ban? want ik zit serieus te overwegen om het te doen
Democratische Volks Republiek Koreaquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!
Nu ik.
FOK! Is een dictatuur!!! Net korea!!
En ook even verdwenen. En ik krijg lamme klauwen van al dat editten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:31 schreef HPLC het volgende:
Eerlijk is eerlijk, TS is daadwerkelijk begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |