True, ook al geen iPad Air of Mini Retina...quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:11 schreef Godtje het volgende:
Nu al de beste TT van 2014 natuurlijk!
WiiU?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ook al geen iPad Air of Mini Retina...
geen PS4, geen Xbox One....
FML.
Ja, die wel. maar die is 0.5 Next Gen.quote:
Ah, dat zijn de kinderen van ouders die per direct tegen de muur moeten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
UIT HET WOORDENBOEK: JONGENSAmazing - Blaas - Blessing - Bliksem - Brik - Bruis - Ding - Faith - Freedom - Ivy-Cruz - Joy-Nouvell - Kabine - Marvellous - Nor - Oomke - Religion - Ruiter - Splynter - Succes - Woest - Wolke - Wonder - Wood
UIT HET WOORDENBOEK: MEISJESBijoux - Blaze - Blessing - Blix - Bloesem - Capucine - Chastitty - Empress - Evangelie - Faith-heavenly - Goodness - Harmony - Heavely - Indi-Rain - Indi-Sun - Infinity - J’adore - Karamel - Kyra-Jinx - LaJoy - Liberty-Grace - Lucky - Mellody - Perpetual - Pluk - Pop - Princes - Prudence - Psyche - Rehab - Sissy - Summer-Lily - Temperance - Verity - Victory - Wonderful
LANG EN MOEILIJK: JONGENSAr’Chianthony - Bossen-Boshen - Christiano-D’Angelo - D’vinejerreau - Djay’D - Djessy-Djay - Dwigh -Shalaino - Eintemaxemilium - Helljayson - Iwann’nova - Jah-Luciëncio - Jaylion-D’leh - Justice-Jayvhon - Ky’an-Eli - Le’Johnso - LeCurWarren - Mar’Djelon - Maroah-Jax - Pipp-Djo - Prince-Eliezer - Princeisaiah - Q’Shawn - Qivánno-Lorenxio - Qnaijerick - Qshanthony - Ray’Quimion - Rowen-Layngeleyon - Shemièr’vi - Shu - Dhjai’Drion - Ty’chaero-Jenoah - Yroxax
LANG EN MOEILIJK: MEISJESCedrixianthley - Chanoah-Sky - Chyna-J’adore - Coco-Mé - C’yerlee-Deliyah - D’Fiënyi - Divainchéliënne - Divinnety - D’Jayleigh-Ann - Djarmania - Elpierrine - Fay’den-river - Ixylainne - Jezebel-Djuina - J’eviënne - Jurkeigh-Leigh - Mardy M - Queen-ensiellyque - Rock-Shenthelly - RolliNHCy - Sjorzette
BEROEMDHEDEN: JONGENSAdolf - Arafat - Calvijn - Daedalus - Diomedes - Djzenghis - Ebenezer-Ansley - Donjevanio - Hopper - Icarus - Jay-Z - Luther - Osama - Rembrandt - Rob-Roy - Woody
BEROEMDHEDEN: MEISJESBommel - Dawn-Lilith - Djessebel - Hope-Vayeanne - Keren-Happuc - Loesewies - Maxima - Monreau - Narcisse - Pandora - Phenelope - Sappho - Sissi - Tinkabella - Zarathustra
DIVERSEN: JONGENSBarteljaap - Bo-Johnny - Castellamare - Dior - Evertson - Geertruidus - Jantje - Kareltje - Kicky - Klazinus - Lodeweick - luuk (kleine letter!) - Marcus-Zion - O’ - Paultje - Ricardoboy - Rolex - Staats-Jan - Toontje - Valentijn-Marie - Yoshiro-Horatio
DIVERSEN: MEISJESAbyssinia - Berlin - Blaziena - Byzantia - Dorus - Fokje - Lada - Poekelien - Saharah-Jane - Scharling - Tinus - Riviera
Ik zou er een eind aan maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ook al geen iPad Air of Mini Retina...
geen PS4, geen Xbox One....
FML.
Ja, zover waren we inmiddels geloof ikquote:
Dat zou hij toch al doen omdat hij geen kinderen heeft, dus dat komt goed uit.quote:
Verzuipen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Princeisaiah als Jongensnaam. Ze wouden het meisje Prinses noemen, maarja toen kwam er een jongen uit.. en wat moet je dan
Wat is dit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
UIT HET WOORDENBOEK: JONGENSAmazing - Blaas - Blessing - Bliksem - Brik - Bruis - Ding - Faith - Freedom - Ivy-Cruz - Joy-Nouvell - Kabine - Marvellous - Nor - Oomke - Religion - Ruiter - Splynter - Succes - Woest - Wolke - Wonder - Wood
UIT HET WOORDENBOEK: MEISJESBijoux - Blaze - Blessing - Blix - Bloesem - Capucine - Chastitty - Empress - Evangelie - Faith-heavenly - Goodness - Harmony - Heavely - Indi-Rain - Indi-Sun - Infinity - J’adore - Karamel - Kyra-Jinx - LaJoy - Liberty-Grace - Lucky - Mellody - Perpetual - Pluk - Pop - Princes - Prudence - Psyche - Rehab - Sissy - Summer-Lily - Temperance - Verity - Victory - Wonderful
LANG EN MOEILIJK: JONGENSAr’Chianthony - Bossen-Boshen - Christiano-D’Angelo - D’vinejerreau - Djay’D - Djessy-Djay - Dwigh -Shalaino - Eintemaxemilium - Helljayson - Iwann’nova - Jah-Luciëncio - Jaylion-D’leh - Justice-Jayvhon - Ky’an-Eli - Le’Johnso - LeCurWarren - Mar’Djelon - Maroah-Jax - Pipp-Djo - Prince-Eliezer - Princeisaiah - Q’Shawn - Qivánno-Lorenxio - Qnaijerick - Qshanthony - Ray’Quimion - Rowen-Layngeleyon - Shemièr’vi - Shu - Dhjai’Drion - Ty’chaero-Jenoah - Yroxax
LANG EN MOEILIJK: MEISJESCedrixianthley - Chanoah-Sky - Chyna-J’adore - Coco-Mé - C’yerlee-Deliyah - D’Fiënyi - Divainchéliënne - Divinnety - D’Jayleigh-Ann - Djarmania - Elpierrine - Fay’den-river - Ixylainne - Jezebel-Djuina - J’eviënne - Jurkeigh-Leigh - Mardy M - Queen-ensiellyque - Rock-Shenthelly - RolliNHCy - Sjorzette
BEROEMDHEDEN: JONGENSAdolf - Arafat - Calvijn - Daedalus - Diomedes - Djzenghis - Ebenezer-Ansley - Donjevanio - Hopper - Icarus - Jay-Z - Luther - Osama - Rembrandt - Rob-Roy - Woody
BEROEMDHEDEN: MEISJESBommel - Dawn-Lilith - Djessebel - Hope-Vayeanne - Keren-Happuc - Loesewies - Maxima - Monreau - Narcisse - Pandora - Phenelope - Sappho - Sissi - Tinkabella - Zarathustra
DIVERSEN: JONGENSBarteljaap - Bo-Johnny - Castellamare - Dior - Evertson - Geertruidus - Jantje - Kareltje - Kicky - Klazinus - Lodeweick - luuk (kleine letter!) - Marcus-Zion - O’ - Paultje - Ricardoboy - Rolex - Staats-Jan - Toontje - Valentijn-Marie - Yoshiro-Horatio
DIVERSEN: MEISJESAbyssinia - Berlin - Blaziena - Byzantia - Dorus - Fokje - Lada - Poekelien - Saharah-Jane - Scharling - Tinus - Riviera
babynamen van vorig jaar, echte dus he?quote:
Hij schiet niet op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou hij toch al doen omdat hij geen kinderen heeft, dus dat komt goed uit.
Nog ff een project afmaken hier ok?quote:
Ik. Las. Een. Poekelien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
babynamen van vorig jaar, echte dus he?.
Ik vind het niet de ergste naam eigenlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik. Las. Een. Poekelien.![]()
Dan wil je toch echt gewoon dat je kind wordt gepest op school, dit is toch geestelijke mishandeling?
Oh, treden die nog op dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik naar Franz Ferdinand ga in Paradiso? Nee? Dan bij deze
Ik zag ook een Jezebel langskomen. Ook vragen om problemen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niet de ergste naam eigenlijk.
quote:According to the biblical accounts, Jezebel incited her husband King Ahab to abandon the worship of Yahweh and encourage worship of the deities Baal and Asherah instead. Jezebel is said to have persecuted the prophets of Yahweh, and to have fabricated false evidence of blasphemy against an innocent landowner who refused to sell his property to King Ahab, causing the landowner to be put to death. For these transgressions against the God and people of Israel, the Bible relates, Jezebel met a gruesome death - thrown out of a window by members of her own court retinue, and the flesh of her corpse eaten by stray dogs.
Maar het is in Paradiso, dus de moeite waardquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ze zetten alleen foto's van ze neer.
Ik bedoel meer dat ik dacht dat die wel zo'n beetje waren gestopt. Één succesvol album, jaren geleden is nou niet echt een top-CV.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ze zetten alleen foto's van ze neer.
Ach, altijd nog beter dan naar Jay Z of Beyonce of iets van die talentloze bagger.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik dacht dat die wel zo'n beetje waren gestopt. Één succesvol album, jaren geleden is nou niet echt een top-CV.
Hebben anders een lekkere plaat nu. Die ook genoeg airplay krijgt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik dacht dat die wel zo'n beetje waren gestopt. Één succesvol album, jaren geleden is nou niet echt een top-CV.
Ja, zo kan ik het ook. Er is altijd iets ergers te bedenken, dat maakt het ander niet goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, altijd nog beter dan naar Jay Z of Beyonce of iets van die talentloze bagger.
Mwah, ze zijn best ok live, dus als het niet te duur is is het een prima avondje uit. Ik ga ook wel eens naar oude meuk bands als Papa Roach, die doen ook al jaren niets meer,maar het is wel altijd een goed concert.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Er is altijd iets ergers te bedenken, dat maakt het ander niet goed.
Ja, dat ken ik ook ja. Maar FF heeft nooit indruk op mij gemaakt. Leuke eerste plaat, daarna lijkt het allemaal op elkaar. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ze zijn best ok live, dus als het niet te duur is is het een prima avondje uit. Ik ga ook wel eens naar oude meuk bands als Papa Roach, die doen ook al jaren niets meer,maar het is wel altijd een goed concert.
Dat is ook geen probleem toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook ja. Maar FF heeft nooit indruk op mij gemaakt. Leuke eerste plaat, daarna lijkt het allemaal op elkaar. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
Skeelt weer!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem toch?.
Jij hoeft er ook niet verplicht heen.
Dat klopt. in HMH of ziggo dome zou ik niet gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het is in Paradiso, dus de moeite waard
Kan je lekker weer terug naar Provincialiequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Skeelt weer!
Kut-Amsterdam. Kan niet wachten tot het 16:55 is.
HMH. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. in HMH of ziggo dome zou ik niet gaan.
Mwah, vind het wel meevallen, zeker toen het de eerste was daar ipv dat ik naar dat schijt Ahoy moest. Nu prefereer ik ook wel de ZiggoDome, maar zo'n drama is het niet.quote:
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik zelden naar dergelijke "grote" concerten ging. Beste concerten die ik heb gezien waren Fun Lovin' Criminals en Roisin Murphy, beide in Paradiso.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel meevallen, zeker toen het de eerste was daar ipv dat ik naar dat schijt Ahoy moest. Nu prefereer ik ook wel de ZiggoDome, maar zo'n drama is het niet.
Hueyquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik zelden naar dergelijke "grote" concerten ging. Beste concerten die ik heb gezien waren Fun Lovin' Criminals en Roisin Murphy, beide in Paradiso.
Het moet er idd wel een beetje de band voor zijn, sommige acts verzuipen in de HMH.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik zelden naar dergelijke "grote" concerten ging. Beste concerten die ik heb gezien waren Fun Lovin' Criminals en Roisin Murphy, beide in Paradiso.
Klopt inderdaad. En de bands die ik graag live zag, zouden dan ook inderdaad "verzuipen" in een grote zaal. Paradiso is zo knusquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het moet er idd wel een beetje de band voor zijn, sommige acts verzuipen in de HMH.
natuurlijk zou ik alles wel in de paradiso willen zien, maar daar kunnen 1500 man is, dat is gewoon veels te weinig voor veel acts.
quote:
Sommige dingen zijn gewoon heel cool in een grote zaal hoor. Het ligt echt aan de band. Dingen als Queens of the stone age kan in allebei, maar Rammstein zie ik liever in een grote zaal met een enorm podium.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. En de bands die ik graag live zag, zouden dan ook inderdaad "verzuipen" in een grote zaal. Paradiso is zo knus
[..]
Dat soort bands, jazeker. Maar ik hou simpelweg niet zo van dergelijke grote concerten. Dan zie ik ze maar niet live.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon heel cool in een grote zaal hoor. Het ligt echt aan de band. Dingen als Queens of the stone age kan in allebei, maar Rammstein zie ik liever in een grote zaal met een enorm podium.
Ik ben een concertsletquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort bands, jazeker. Maar ik hou simpelweg niet zo van dergelijke grote concerten. Dan zie ik ze maar niet live.
Ja huuh, al die mensen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort bands, jazeker. Maar ik hou simpelweg niet zo van dergelijke grote concerten. Dan zie ik ze maar niet live.
quote:
Ik ben een Fok!kerquote:
Vroegâh, toen ik nog van m'n zolderkamer af durfde te komenquote:
Ik merk aan mijzelf dat ik het was. Veel te lang geleden alweer. Nou scheelt het ook dat Popfront en Hedon al bijna een jaar dicht zijn. Maar dat duurt nog maar een paar wekenquote:
het ligt ook aan het aanbod, er is op dit moment echt maar bar weinig waar ik heen wil, maar de in November had ik er 5 in totaal...quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik merk aan mijzelf dat ik het was. Veel te lang geleden alweer. Nou scheelt het ook dat Popfront en Hedon al bijna een jaar dicht zijn. Maar dat duurt nog maar een paar weken
Dat heb ik gelukkig nooit gehad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik nog van m'n zolderkamer af durfde te komen
Niet kijken = niet zeiken!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg gezien die te dik waren en niet om te genieten.
Gelukkig bezorgen ze tegenwoordig bier.quote:
http://www.alexbierservice.nl/quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig bezorgen ze tegenwoordig bier.
Vooruitzien is regeren. Gewoon genoeg bestellen zodat je in het geval dat internet down is en/of het is na middernacht, je in ieder geval een voorraad hebt waarmee je het 36 uur vol kunt houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.alexbierservice.nl/
Ow tis maar tot 24.00 uurwat slecht. Had altijd begrepen dat het tot laat in de nacht was
In ieder geval 18 uur door kunnen komen..quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooruitzien is regeren. Gewoon genoeg bestellen zodat je in het geval dat internet down is en/of het is na middernacht, je in ieder geval een voorraad hebt waarmee je het 36 uur vol kunt houden.
Klopt. Maar dan mag ik er nog wel iets van vinden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Regen maakt je niet minder nat als je er boos of sjagrijnig van wordt.
Natuurlijk. Het is alleen zinloos op het moment dat je er al doorheen fietstquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan mag ik er nog wel iets van vinden.
Zolang ik binnen zit heb ik er ook helemaal geen problemen meequote:Op donderdag 16 januari 2014 08:41 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk. Het is alleen zinloos op het moment dat je er al doorheen fietst
En zolang je binnen zit, zie ik niet echt wat er kut aan is
En denk eens aan de plantjes!quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ik binnen zit heb ik er ook helemaal geen problemen mee
En als er iemand is die probeert zinloze emoties niet te hebben, dan ben ik het welDus tis allemaal zeer beperkt hier aanwezig mbt de regen.
Welke provider?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft faalinternetprovider.
Eerst mijn verbinding afsluiten in verband met "ongewoon verkeer" waardoor hun netwerk blijbkaar plat ging, en niets laten horen onder het motto "hij zal wel gaan bellen"
Vervolgens niet kunnen vertellen watvoor "ongewoon verkeer" ze dan zagen of wat uberhaupt het probleem was
router weer aangesloten en er is niets aan de hand
Ze hebben in ieder geval beloofd in het gevolg gewoon contact op te nemen als er iets aan de hand is.
Ik was eigenlijk totaal niet geïnteresseerd. Mijn opmerking was een sarcastische desinteressequote:Op donderdag 16 januari 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kut vinden maakt de situatie niet anders
Hoe gemeenquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik was eigenlijk totaal niet geïnteresseerd.
don't let him be your guide!quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier nog wel wil zijn
Je hoeft ook niets te weten, stilzitten en mooi zijn, vrouwmenschquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier nog wel wil zijn
Ik heb mijn eigen meningquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft ook niets te weten, stilzitten en mooi zijn, vrouwmensch.
Nergens voor nodig, iedereen heeft recht op mijn mening.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |