Het is een Vlaamse die nog nooit een voetbalwedstrijd tot het einde had gezien tot ze met me naar AZ - Ajax ging dit seizoen. Vandaag stuurde ze me een bericht of ik wel wist dat Danny Hoesen jarig was. Ik geloof dat ik goed onderweg ben met indoctrineren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:53 schreef Syntix het volgende:
Een goede vriendin plant geen etentjes tijdens Ajax - Feyenoord.
nice manquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is een Vlaamse die nog nooit een voetbalwedstrijd tot het einde had gezien tot ze met me naar AZ - Ajax ging dit seizoen. Vandaag stuurde ze me een bericht of ik wel wist dat Danny Hoesen jarig was. Ik geloof dat ik goed onderweg ben met indoctrineren.
edit: ze heeft zelfs een kerstkaart naar De Toekomst voor Frank de Boer gestuurd. Zou het bijna vergeten.
Veel te pijnlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
Anouk Hoogendijk zit bij RTL late night
Jij bent briljantquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
OT: Ik zou het verdomd mooi vinden als De Boer Kishna selecteert voor PSV-thuis, uit de dug-out stuurt als hij Ruiz ziet warmlopen en hem samen met Ruiz het veld in laat komen.
Wat een hoer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
Laten ze ook nog haar Arsenal shirt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
OT: Ik zou het verdomd mooi vinden als De Boer Kishna selecteert voor PSV-thuis, uit de dug-out stuurt als hij Ruiz ziet warmlopen en hem samen met Ruiz het veld in laat komen.
Denk eerder dat Siggy zijn plekje kwijt raaktquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.
Hoesen raakt zijn selectieplek nu ook kwijt denk ik, je selecteert niet 3 spitsen.
Hoesen en Siggy verkopen lijkt me een goede deze zomerquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu iedereen fit is gaat dat op zich wel leuk worden. Hij moet 'grote' namen buiten de selectie laten om een Kishna speeltijd te gunnen, er is anders geen plek.
Hoesen raakt zijn selectieplek nu ook kwijt denk ik, je selecteert niet 3 spitsen.
Klinkt als een schattig meisje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is een Vlaamse die nog nooit een voetbalwedstrijd tot het einde had gezien tot ze met me naar AZ - Ajax ging dit seizoen. Vandaag stuurde ze me een bericht of ik wel wist dat Danny Hoesen jarig was. Ik geloof dat ik goed onderweg ben met indoctrineren.
edit: ze heeft zelfs een kerstkaart naar De Toekomst voor Frank de Boer gestuurd. Zou het bijna vergeten.
Alleen sig lijkt mij beter, gezien je de jong waarschijnlijk ook kwijt bent van de zomer. Hoesen heeft nog potentie om een mooie speler te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen en Siggy verkopen lijkt me een goede deze zomer
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:09 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Alleen sig lijkt mij beter, gezien je de jong waarschijnlijk ook kwijt bent van de zomer. Hoesen heeft nog potentie om een mooie speler te worden.
True, maar Hoesen kan nog groeien denk, wellicht als de Jong weg is en sig dat hij daar meer kansen voor krijgt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn beide niet goed genoeg voor Ajax zo simpel is het.
Castillion misschienquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?
Voorlopig niet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd loopt er geen nieuwe Kluivert zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |