I know popiquote:
Thanx bb!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
GAM / [MW2 SC #499] Met een Ekte natte BeverT. <--- hier zat je MW2
in dit topic zitten er alleen nette mensen, en Poit
Cool joel!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk dan op "vindt ik leuk"quote:
Die knop bestaat nietquote:
Zeker, alleen wel iets te spannend voor mij en m'n zwakke blaasquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cool joel!
Die nieuwe alien game lijkt me trouwens wel tof! Jan Meijroos liep ff een stukje trailer door en dat was vet!
Ik ga de kat opsluiten als ik dat spel ga spelen. Die heeft altijd het briljante idee om op mijn schoot te springen als ik bijv Amnesia of Outlast aan het spelen ben en daarom speel ik die spellen bijna nooit...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zeker, alleen wel iets te spannend voor mij en m'n zwakke blaas
Het heeft wat moeite gekost om m dat te leren, maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga de kat opsluiten als ik dat spel ga spelen. Die heeft altijd het briljante idee om op mijn schoot te springen als ik bijv Amnesia of Outlast aan het spelen ben en daarom speel ik die spellen bijna nooit...
Ghi ghiquote:
Jazeker!!! 😃quote:
Hmm ik kan er niet echt inkomen moet ik zeggen, beetje veel van hetzelfdequote:
Zekers zekers! Met jou Rein?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:09 schreef Reintji het volgende:
Hey Ross! alles wel jongen?
Ga waarschijnlijk de 25e je werk in Utrecht bekijken!
En die ontsteker, is dat echt jouw werk ook of is dat meer van je collega's en jij gebruikt die dingen continu om BOOEEEEMMM te doen en te giechelen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers zekers! Met jou Rein?
Ik ga zelf de 26e trouwensVan mijn werk staat trouwens maar één ontsteker tentoongesteld hoor. In het Dutch Dimensions hoekje als het goed is, een P80 ontsteker van een VEGA raket
Je bent gewoon oud en vind niks meer leuk dat is t.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm ik kan er niet echt inkomen moet ik zeggen, beetje veel van hetzelfde
Maarja ik vind Resogun ook niet zo boeiend ondanks dat iedereen er zo lyrisch over is
Oh de hilariteit! Wellicht kan ik het omdraaien. Heb een mannenweekend nieuwe stijlquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers zekers! Met jou Rein?
Ik ga zelf de 26e trouwensVan mijn werk staat trouwens maar één ontsteker tentoongesteld hoor. In het Dutch Dimensions hoekje als het goed is, een P80 ontsteker van een VEGA raket
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem vanmiddag en vanavond streamen via FOK!quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je bent gewoon oud en vind niks meer leuk dat is t.
Ik had in t begin ook wel moeite met de game. Zodra je die eerste twee machines hebt kun je ineens ZOVEEL bouwen dat ik het nogal intimiderend vond. Na een beetje googlen en een beetje testen (lees: doodgaan) kan ik nu redelijk makkelijk de eerste winter halen. Tijdens die winter ga ik overigens wel dood, maar dan begin ik weer opnieuw
Ja ?quote:
De visuals zijn juist erg cool. Beetje Tim Burton-ish.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:07 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja ?
Had zoiets van meh , toen ik het zag...
Gameplay trok me niet erg in dat filmpje via ps network , zal hem vanavond eens effe downloaden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De visuals zijn juist erg cool. Beetje Tim Burton-ish.
Ik hou me vooral bezig met de lading (het explosief) wat er in zit. Dus degene die in Utrecht staat is uiteraard zonder boemladingquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En die ontsteker, is dat echt jouw werk ook of is dat meer van je collega's en jij gebruikt die dingen continu om BOOEEEEMMM te doen en te giechelen?
Maar de 26e neem je wat wonderpoeder mee voor een leuke verrassing?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hou me vooral bezig met de lading (het explosief) wat er in zit. Dus degene die in Utrecht staat is uiteraard zonder boemlading
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:25 schreef SpankmasterC het volgende:
PS. Ross, ik zit ff Günther te luisteren, moet toch een beetje aan jou denken dan!
Bedoel je dan die huge levende boom die op je afkomt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik ga hem vanmiddag en vanavond streamen via FOK!
Ik ben de eerste paar keren doodgegaan omdat geen licht en laatst had ik opeens door dat je geen bomen moet kappen als er een 'trillende' boom in de buurt staat.
Mijzelf kennende zal het vanmiddag en vanavond wel weer helemaal nergens over gaan
Day 23 hier max. Toen was ik 3 dagen in de winter en het ging best goed. Toen ging ik af, respawnde ik maar toen bevroor ik meteen omdat ik geen items meer hadquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Bedoel je dan die huge levende boom die op je afkomt?
Wat ik zo vet vind is dat je de hele boel in de fik kunt zetten. Ook die lopende boomOver je kamvuurtje heen lokken en dan is het total mayhem
![]()
Overigens nooit tot een ander seizoen gekomen. 15 dagen ofzo is m'n max. En wat Fruit zegt. Het is nogal overweldigend wat je allemaal kunt maken uiteindelijk. Ik was daar dan weer zo meer bezig dat ik eten vergat te verzamelen / kweken / vangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop