Dit keer wel een man?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren voor de grap een nieuw karakter gestart en alweer level 6 in een uurtje tijd ongeveer. Wat wel erg handig is dat ik meteen bijna een miljoen had omdat dat dus gewoon gedeeld wordt met je andere karakters.
Ook dat jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit keer wel een man? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kwam van de week iemand tegen waar ik wel erg om moest lachen. Ik joinde als level 7 een missie en kwam bij een level 5 en level 4 in de missie. 1 daarvan was een wijffie die voor het eerste online speelde. Daar zat ik dus bij in de auto.
Zij zegt (wel in het engels dan) Ik kan niet zo goed rijden. Dus ik zeg dat maakt niet uit het gaat toch goed zo. We reden een stuk op de snelweg, iets wat al uren duurde want zij slingerde als een malloot. Daar bij de afrit ging ze wachten voor een stoplicht die op rood stond![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg je hoeft niet te wachten hoor er is geen politie of zo die je achteraan komt haha.
Vanavond online? Ik wel iig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Nieuwe bezigheid gevonden; Naar de haven rijden, vrachtwagen met oplegger stelen en terugrijden naar de stad.
Dan off the radar en iedereen bij LSC doodrijden.
Goede lulz over de headset.
Bij mij doet die het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Rockstar social club kan ik trouwens niet meer inloggen door een error? Andere ook last van?
Ik heb geen problemenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Rockstar social club kan ik trouwens niet meer inloggen door een error? Andere ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |