ja. In Bremen. In Leer mag je het proberen, heb je 12 minuten de tijd voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken. Gaan we zaterdag in Bremen of Leer nog ergens een klein Duits café aandoen?
Staat me iets van bij dat Prorail het plotseling niet meer wou hebben dat er ongoedgekeurde spullen het land in kwamen. Zoiets.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eurobahn rijdt toch gewoon?
De FLIRTs hebben een beperkte toelating. Ze mogen tot in Venlo komen, maar tussen Venlo en de grens geldt een Vmax van 60 km/u o.id..quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat Prorail het plotseling niet meer wou hebben dat er ongoedgekeurde spullen het land in kwamen. Zoiets.
Ook gewoon 100 km/h langzamer dan de commerciële snelheid in Duitslandquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
De FLIRTs hebben een beperkte toelating. Ze mogen tot in Venlo komen, maar tussen Venlo en de grens geldt een Vmax van 60 km/u o.id..
Wie ben jij om de Wijsheid van Prorail in twijfel te trekken dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook gewoon 100 km/h langzamer dan de commerciële snelheid in Duitsland
Nee, ik wilde enkel vermelden dat ik gek ben op Duits bier en dat ik gaarne een lokale taveerne wil aandoen voor een koud schuimend glas gerstenat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar moet je je daar dagenlang psychisch op voorbereiden Mono? Bij aanvang van de reis krijg je een excursiegidsje uitgereikt van de Big O en daar staat alles in wat je wilt weten en nog veel meer
Er is een nieuwe regel dat alleen geregistreerd materieel de grens over mag, in Venlo zorgt dat voor minder verschillende gave locomotieven die voor badslippers gezet worden. 151'ers en dergelijke die in treinschakeling zware treinen de grens over brachten moeten nu dus per stuk hier ingeschreven staan in een register. Totale fucking waanzin.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat Prorail het plotseling niet meer wou hebben dat er ongoedgekeurde spullen het land in kwamen. Zoiets.
Dat klopt. Schijnt een beste pleuriszooi te zijn in Venlo af en toe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is een nieuwe regel dat alleen geregistreerd materieel de grens over mag, in Venlo zorgt dat voor minder verschillende gave locomotieven die voor badslippers gezet worden. 151'ers en dergelijke die in treinschakeling zware treinen de grens over brachten moeten nu dus per stuk hier ingeschreven staan in een register. Totale fucking waanzin.
En dat is dus nog exclusief de toelating voor die wat, 400 meter over de grens mogen rijden?
Hallo. Denk je dat er zo'n onderdeel niet in zit zolang ik er wat mee te maken heb?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik wilde enkel vermelden dat ik gek ben op Duits bier en dat ik gaarne een lokale taveerne wil aandoen voor een koud schuimend glas gerstenat.
Badmeester ben ik al bruin?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Maatje van mij is meester bij een badslipperbedrijf
Ik ben blij dat dit wel snor zit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo. Denk je dat er zo'n onderdeel niet in zit zolang ik er wat mee te maken heb?
Doenik. Die andere geep is ook onderwegquote:
Terecht, wie is er verantwoordelijk bij een ongeval. Wie draait er op voor de kosten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt. Schijnt een beste pleuriszooi te zijn in Venlo af en toe.
Maatje van mij is meester bij een badslipperbedrijf en die komt daar nog regelmatig, zegt af en toe compleet waanzin te zien daar.
Puur regelneukerij
Dat kan allemaal prima zonder registratie. Er staat een nummer op die loc, daar kan je genoeg info uit halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Terecht, wie is er verantwoordelijk bij een ongeval. Wie draait er op voor de kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |