mindervalidenbondquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En de fietsersbond. Denk dat we dus al minimaal 48 varianten nodig hebben.
Niet willekeurig, alleen wanneer er een melding is of een verdacht persoon stapt in.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Doen ze dat automatische omroepbericht in de trein over mogelijk actieve zakkenrollers alleen wanneer er een melding vanuit een trein is of is dat compleet willekeurig?
Minder? Volgens mij geen. zelfde truc als aan de noordkant vorig jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:20 schreef b2py het volgende:
Dit weekend gaat de tweede spoorbrug over de Dieze in dienst, komt er eindelijk een eind aan die enkelsporige situatie daar.
Tussen 27 maart en 16 april volgt nog een 20-daagse aan de zuidkant. Minder IC's en minder sprinters, daarna zit het project er grotendeels weer op.
Voornamelijk geen, zie NS website http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/actualiteitenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef b2py het volgende:
Minder, zie NS website. Kan zelf even niet linken omdat ik mobiel zit en het dan teveel werk is.
Hoezo "wordt"?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef Viezze het volgende:
Wordt een mooie hindernissenbaan tegen die tijd rond Den Bosch
Verdwaalde Belg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:26 schreef b2py het volgende:
Leuke treinbegeleidster getroffen op ICD.
Daar heb je niks aan. Specs willen we. Haar, ogen, cupmaat, dat soort dingen. En pics.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef b2py het volgende:
Ze klinkt erg gezellig via de omroep in ieder geval![]()
Sprinter naar Rhenen is dan onbetrouwbaar denk ik. 4x afgelopen doordeweekse dagen hehe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef AIex het volgende:
[..]
Niet willekeurig, alleen wanneer er een melding is of een verdacht persoon stapt in.
Dat gaat over jouw fysieke reactie op haar he.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef b2py het volgende:
Brunette, bruin, 75c. Haar in een knotje. 1.68m. Is keihard,
Volgens mij weet ik wie je bedoelt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef b2py het volgende:
Brunette, bruin, 75c. Haar in een knotje. 1.68m. Is keihard, staat gewoon boetes uit te schrijven.
Nee. over een kip die hij zometeen gaat RIJDEN. In de trein.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Gaat het nou weer over b2py's moeder en weer niet over treinen?
Dan mag je haar wel meenemen de volgende keer als we bier gaan drinkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wie je bedoelt.
Die komen daar nog gewoon hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
FLIRTen? Alleen in Venlo
En zelfs daar niet meer geloof ik tegenwoordig. of?
Is zij het?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan mag je haar wel meenemen de volgende keer als we bier gaan drinken.
Eurobahn rijdt toch gewoon?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
FLIRTen? Alleen in Venlo
En zelfs daar niet meer geloof ik tegenwoordig. of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |