Nee, ik kijk iets van de EO over Zwolle/Blauwvingers op Nederland 2.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MONO ZIT JE WEER TE BLOWEN OUWE NATTE SCHEET DIE JE BENT ?????
De hangdraden, niet zo spannend. Spannendste is het vervangen van die betonnen dwarsliggers die in de wissels geklemd liggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens nog even over die bovenleiding: rijdraad hangt nog, alleen die tussendraadjes tussen rijdraad en draagkabel zijn op een paar plekken geknapt.
heet jij mono?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, ik kijk iets van de EO over Zwolle/Blauwvingers op Nederland 2.
Waarom kwoot je mij dan, ouwe bokbierkeverquote:
omdat ik anders alles weer moet gaan uitleggen. Maar ja, dat moet nu alsnog. Jezus wat ZIJN jullie domquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Waarom kwoot je mij dan, ouwe bokbierkever
Ja. Hahaha. Leuk. Altijd lachen met jou. Lieverd.quote:
hehe, je begint het te snappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Jaaaaaa het ligt aan de rest. Iedereen is gek, behalve jij
Dat is nog de minste zorg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Gelukkig ligt de grootste leverancier van spoorweginfra van Nederland op loopafstand.
ZORGEN NA ONTSPORING HILVERSUMquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wedden dat er een brief over deze episode komt? Gevaarlijk niet onderhouden spoor, op de bres springen want lev-ens-gevaarlijk om überhaupt in een trein te zitten en ATB en ERTMS en dingen en onderhoud en nog meer dingen.
Nu net thuis ja. Eerst even een pilske voor de schrikquote:
*proost*quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu net thuis ja. Eerst even een pilske voor de schrik
Mooi zo. Vrede?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Verder bedoelde ik mijn opmerking als grapje natuurlijk.
ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef b2py het volgende:
[..]
ZORGEN NA ONTSPORING HILVERSUM
De spoorsector dient onder verscherpt toezicht van de Inspectie Leefomgeving en transport te worden geplaatst. Dat vindt reizigersorganisatie Maatschappij Voor Beter OV, die zich zorgen maakt over de onderhoudstoestand van spoorinfrastructuur en treinen. De ontsporing van een reizigerstrein bij Hilversum is de druppel die de emmer doet overlopen.
Nadat in december al een groot deel van de Intercity Direct-vloot uit dienst moest worden genomen wegens niet-verricht onderhoud, een oude stoptrein tussen Den Bosch en Nijmegen strandde met een vastgelopen wielstel en het spoor keer op keer buiten dienst moet worden gesteld wegens noodreparaties, kwam het vandaag te Hilversum tot een ontsporing.
De Inspectie Leefomgeving en Transport onderzoekt de ontsporing, waarbij gelukkig geen reizigers gewond raakten.
Voor Beter OV zal zijn bezorgdheid over de onderhoudstoestand van treinen en sporen aan de inspectie kenbaar maken, en vragen om verscherpt toezicht.
Lekker voorbarig roepen. Applaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |