Je laat je kind liever een paar uur wakker (en die daardoor ook de andere kinderen wakker houdt) en neemt het risico dat je bij je ex voor de deur staat die lekker op Ibiza op vakantie is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:25 schreef Leandra het volgende:
Nee, een ander dan de vader van mijn kind, een arts of ikzelf beslist niet dat mijn kind kalmeringsmiddelen krijgt.
Per definitie niet. Ik heb het niet eens in huis, en voor er iets van dien aard in huis komt moet er echt wel iets serieus aan de hand zijn, en een vergeten knuffel is dat niet.
Sterker nog; de kans dat ik half NL doorrijd om een vergeten knuffel te gaan halen is groter dan de kans dat ik m'n kind dan maar ga drogeren, en een ander die mijn kind drogeert heeft echt een probleem.
Er staat ook dat de omgang tussen de ex-en goed was... Dat zegt zelfs die nieuwe vriendin.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat staat ergens in een interview met de vader/moeder van de dode,
Je kunt ook de volgende punten uit die interviews/verklaringen halen.
Vader voelde zich financieel uitgekleed.
Moeder ging samenwonen
Vader wilde samenwonen met nieuwe liefde
Moeder wilde niet dat nieuwe liefde van vader in de buurt van de kinderen kwam
Er waren nog issues m.b.t. de partneralimentatie.
Dat is gewoon terug te lezen.
Alsof een valeriaantje helpt als het echt mis is, daar krijg je een kind niet mee in slaap dan hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je laat je kind liever een paar uur wakker (en die daardoor ook de andere kinderen wakker houdt) en neemt het risico dat je bij je ex voor de deur staat die lekker op Ibiza op vakantie is?
Zou ik je mogen terugsommeren om je kind te troosten of is je vakantie belangrijker? Moet ik je bellen uit de bioscoop? Ga jij lekker continu standby staan als je je kind een keer niet hebt en je met je nieuwe lief eindelijk romantisch alleen kan zijn?
Bovendien weet je helemaal niet of het waar is en wat er gegeven is. Een shot morfine of een valeriaantje?
quote:Omroep Brabant: Voogdijschap kinderen Claudia Oskam naar broer Mark
ZEVENBERGEN - Mark Oskam heeft de voogdij toegewezen gekregen over de drie kinderen (8, 9 en 11 jaar) van de vermoorde Claudia Oskam. Dat liet de broer van het slachtoffer woensdagochtend weten op Facebook.
"Hee zus. We hebben net fantastisch nieuws gekregen. Ik heb de voogdij van de kinderen. Ze zullen bij ons blijven. We zullen er alles aan doen om ze goed en trots op te laten groeien. Nu kun je echt gaan rusten. Love you", zo schrijft Oskam.
Stille tocht
Woensdagavond wordt er in Zevenbergen een herdenkingstocht gehouden voor Claudia Oskam. Die begint om 19.00 uur en eindigt op de Schansdijk, waar haar lichaam zondagavond werd gevonden. Ook de familie van het slachtoffer loopt mee.
De tocht is live te volgen via de website van Omroep Brabant. .
Bron: www.omroepbrabant.nl
Het gaat toch niet om slaapmiddelen? Als die vriendin het kind voor de lol een paar valiums geeft of regelmatig een spuit morfine op die kleine gebruikt kan ik me voorstellen dat ze boos is. Maar ik kan me ook even goed voorstellen dat ze in een gefrustreerde bui even haar gal ging spuwen bij d'r ouders en dat het verhaal over een kind dat niet rustig wilde worden en dus maar een valeriaantje kreeg een heel eigen leven is gaan leiden. Ik ken wel meer mensen die van een mug een olifant maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Alsof een valeriaantje helpt als het echt mis is, daar krijg je een kind niet mee in slaap dan hoor.
Ik kom op een en al drama doordat een van de twee nu dood is, en de andere in de cel zit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Er staat ook dat de omgang tussen de ex-en goed was... Dat zegt zelfs die nieuwe vriendin.
Dus hoe jij ineens komt op een en al drama...?
.Je blijft hoe dan ook de schuld, problemen of wat dan ook bij de moeder leggen...... Echt , er is iets vreselijks mis met jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om slaapmiddelen? Als die vriendin het kind voor de lol een paar valiums geeft of regelmatig een spuit morfine op die kleine gebruikt kan ik me voorstellen dat ze boos is. Maar ik kan me ook even goed voorstellen dat ze in een gefrustreerde bui even haar gal ging spuwen bij d'r ouders en dat het verhaal over een kind dat niet rustig wilde worden en dus maar een valeriaantje kreeg een heel eigen leven is gaan leiden. Ik ken wel meer mensen die van een mug een olifant maken.
Ja, en dan openbaar zodat iedereen het kan lezen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef N.icka het volgende:
[..]
om je gevoelens een plek te kunnen geven .?
Valt inderdaad helemaal niet opquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
.Je blijft hoe dan ook de schuld, problemen of wat dan ook bij de moeder leggen...... Echt , er is iets vreselijks mis met jou
Ik doe dat denk ik liever niet zo, maar dat vinden sommige mensen fijn, ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en dan openbaar zodat iedereen het kan lezen?
eh, ja , waarom niet ? Die mensen gaan door een bizarre schokkende tijd. Misschien doen ze wel iets wat jij niet helemaal gepast vind , nou en ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en dan openbaar zodat iedereen het kan lezen?
Nee hoor. Ik heb een paar theorieën waarom de man dat gedaan heeft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
.Je blijft hoe dan ook de schuld, problemen of wat dan ook bij de moeder leggen...... Echt , er is iets vreselijks mis met jou
Nou oké, sorry hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
eh, ja , waarom niet ? Die mensen gaan door een bizarre schokkende tijd. Misschien doen ze wel iets wat jij niet helemaal gepast vind , nou en ?
Haha. Daar ga je weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef Ulx het volgende:
Dat laatste kun je opvatten als een extreme bemoeienis met het opbouwen van een nieuw leven. Ik kan me voorstellen dat je volledig uit je plaat gaat als je ex-vrouw, die jij verlaten hebt omdat het niet meer ging, je na de scheiding alsnog de wet gaat voorschrijven. Vertel mij maar hoe je ooit van zulk gedrag af kunt komen als zelfs een scheiding niet helpt.
Nee. Daar ga jij weer.quote:
Heel vreselijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
Ulx graag je aandacht voor het volgende aub --> NWS / Groepsverkrachting Deense toeriste in India
Niet ondenkbaar. Over een tijdje zullen we er wel achter komen wat nu de ware reden was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een paar theorieën waarom de man dat gedaan heeft.
1. Man is een lustmoordenaar, hij zou het lichaam het liefst nog onteren en opeten. Lijkt me niet waarschijnlijk.
2. De man heeft dit uitgedacht. Lijkt me onwaarschijnlijk wegens de opgelopen verwonding, het niet hebben uitgedacht van een goed verhaal en het doorslaan bij verhoor.
3. De man en de vrouw kregen ruzie. De man flipte, pakte een mes en vermoordde de vrouw. Dat lijkt mij de meest plausibele verklaring. Dan is de vraag waarom hadden ze ruzie? Ik lees dan de volgende explosieve combinatie in de verschillende interviews:
• De man verliet haar "omdat het niet meer ging". Klinkt als een burnout door zijn huwelijk.
• Vader voelde zich financieel uitgekleed.
• Er speelde nog wat alimentatie issues.
• Vader wilde gaan samenwonen maar ex-vrouw wilde niet dat vriendin omgang had met kinderen.
Dat laatste kun je opvatten als een extreme bemoeienis met het opbouwen van een nieuw leven. Ik kan me voorstellen dat je volledig uit je plaat gaat als je ex-vrouw, die jij verlaten hebt omdat het niet meer ging, je na de scheiding alsnog de wet gaat voorschrijven. Vertel mij maar hoe je ooit van zulk gedrag af kunt komen als zelfs een scheiding niet helpt.
Ik heb geen theorie. Ik heb alleen wat gedachtes over wat mee zou kunnen spelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee. Daar ga jij weer.
Maar wat is jouw theorie, en waarop baseer je het?
(over een paar maanden is er een proces. Dus dan kunnen we de verklaringen wel vergelijken.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |