abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135505497
Familie, vrienden en kennissen van de sinds vrijdag vermiste Claudia Oskam uit Zevenbergen zoeken vandaag in weilanden, sloten en struiken naar haar. Zij weten zich gesteund door tientallen buurtbewoners die zich na oproepen op sociale media en posters hebben gemeld.

'Ik wil iets doen, maar hoop haar eigenlijk ook niet te vinden', zo vertelde één vrijwilliger vanmiddag aan Omroep Brabant. De zoektocht richt zich voornamelijk op het buitengebied bij de Veldkers, de straat waar Claudia voor het laatst werd gezien.

Een andere vrijwilliger laat aan de lokale omroep weten haar te kennen via de nagelstudio. 'Ze is een moeder van drie kinderen. Ik hoop dat haar niets is overkomen.'

Auto bij ex
De 37-jarige Claudia was vrijdagmiddag rond 16.30 uur voor het laatst gezien bij haar ex William R. in Zevenbergen. Volgens Vermist.nl was bij R. geweest om over een financiële kwestie te praten.

Volgens dezelfde site zou William R. 's avonds een huisartsenpost hebben bezocht om een wond aan zijn hand te laten behandelen.

Voor de woning, die sinds begin dit jaar te koop staat, staat haar auto nog. De politie heeft die voor forensisch onderzoek veiliggesteld.

Verdacht
De 39-jarige R. is gisteravond door de politie aangehouden en blijft voor zover bekend de komende drie dagen vastzitten voor onderzoek. Hij is gisteravond door de politie aangehouden. Hij zou betrokken zijn bij de vermissing van de moeder van drie kinderen, zo liet een politiewoordvoerder eerder vandaag weten.

De politie heeft twintig rechercheurs op de zaak gezet en sluit meer aanhoudingen niet uit. De kinderen zijn elders ondergebracht.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iken-en-sloten.dhtml

Update:
quote:
Omroep Brabant: Lichaam vermiste Claudia Oskam gevonden in Zevenbergen na bekentenis ex-man

ZEVENBERGEN - Het lichaam van de vermiste Claudia Oskam (36) uit Zevenbergen is gevonden in het water bij een chemiebedrijf in Zevenbergen. Claudia's ex-man William R. (39) heeft bekend haar om het leven te hebben gebracht. Op zijn aanwijzing heeft de politie haar lichaam zondagavond gevonden.

Het stoffelijk overschot van Claudia werd op aanwijzing van R. rond negen uur gevonden in het water aan de Schansdijk in Zevenbergen, ter hoogte van chemiebedrijf Caldic. De politie bevestigt dat een lichaam is gevonden op het industrieterrein aan de Schansdijk in Zevenbergen.

Sectie moet nog uitsluitsel geven of het om de vermiste Claudia gaat, maar de politie gaat daar wel van uit. De wegen rondom de vindplaats van het lichaam zijn afgezet door de politie. Zij doen sporenonderzoek.

Ex-man als verdachte opgepakt
Claudia werd sinds vrijdag vermist na een bezoek aan haar ex-man William R. Zij was daar om met hem te praten over financiële problemen. Volgens haar ex-man hadden ze geen ruzie gehad.

De politie wantrouwde zijn versie van het verhaal. Zo kon hij geen verklaring geven over de verwonding aan zijn hand. Zijn verklaring over het tijdstip waarop Claudia zijn huis zou hebben verlaten kwam niet overeen met de verklaring van een overbuurman. Hij zei dat ze op een heel ander tijdstip het huis had verlaten.

Agenten hielden R. zaterdagnacht als verdachte aan. Zondag werd in Zevenbergen en de omgeving de hele dag gezocht naar Claudia. 150 vrijwilligers deden mee met de zoektocht.

Tip
Zondagavond nog kreeg de familie van Oskam een tip van iemand die Claudia zondagmiddag zou hebben gezien bij de Albert Heijn in Bergen op Zoom. Daarop startte de familie ook in die omgeving nog een zoektocht. Zondag maakte de politie bekend dat twintig rechercheurs aan de zaak werken.

Politie zet omgeving af (Foto: Mathijs Bertens/Stuve Fotografie)

Ex-man bekent Claudia om het leven te hebben gebracht

Bron: www.omroepbrabant.nl
:{

Game on wil ik niet zeggen, go a head...
I´m back.
pi_135505746
Maar die verwonding aan zijn hand he, dat zou ook gekomen kunnen zijn doordat hij tijdens het steken langs het lemmet gleed met zijn hand :{
pi_135508143
Weet iemand al wat die kalmeringsmiddelen voor de kinderen waren? Heeft ze een keertje een valeriaantje gegeven of werden ze platgespoten met morfine? D'r zijn tenslotte kalmeringsmiddelen en kalmeringsmiddelen. En was dat één keertje toen er eentje ontroostbaar was omdat Knuffelbeer kwijt was of was bij elk bezoek van de kinderen raak? En hoe wist moeder dat? Want als Pa erbij was toen dat gebeurde moet ze niet zeuren. Pa heeft tenslotte ook recht zo'n beslissing te nemen, en dan heeft moeders dat te accepteren. Dus tenzij vriendin van Pa alleen met de kinderen was (kan ik me na een scheiding slecht voorstellen) is het een beetje raar. Het kan natuurlijk, maar om zonder overleg met de vader dan zoiets te doen lijkt me redelijkerwijs niet heel erg voor de hand liggend.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 01:45:54 ]
pi_135508481
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef Plumooh het volgende:
Die messteek in zijn hand en de buurman die een andere verklaring geeft dan hem mbt woning verlaten zijn zijn doodsteek geweest.

Als dit niet was en claudia was gevonden had ook iemand anders haar kunnen opbrengen.
:X
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:34:41 #5
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_135510180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Meaghan het volgende:
Maar die verwonding aan zijn hand he, dat zou ook gekomen kunnen zijn doordat hij tijdens het steken langs het lemmet gleed met zijn hand :{
Dat ja.

Iets wat vrij vaak gebeurd klaarblijkelijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:40:40 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_135511772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:43 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand al wat die kalmeringsmiddelen voor de kinderen waren? Heeft ze een keertje een valeriaantje gegeven of werden ze platgespoten met morfine? D'r zijn tenslotte kalmeringsmiddelen en kalmeringsmiddelen. En was dat één keertje toen er eentje ontroostbaar was omdat Knuffelbeer kwijt was of was bij elk bezoek van de kinderen raak? En hoe wist moeder dat? Want als Pa erbij was toen dat gebeurde moet ze niet zeuren. Pa heeft tenslotte ook recht zo'n beslissing te nemen, en dan heeft moeders dat te accepteren. Dus tenzij vriendin van Pa alleen met de kinderen was (kan ik me na een scheiding slecht voorstellen) is het een beetje raar. Het kan natuurlijk, maar om zonder overleg met de vader dan zoiets te doen lijkt me redelijkerwijs niet heel erg voor de hand liggend.
Ja? Kinderen dat weekend bij hem, zn vriendin ook en hij moet nog even wat afgeven bij een vriend. Krijgt daar een biertje aangeboden en dat worden er twee. Want zn vriendin is toch bij de kinderen. Of hij doet even wat boodschappen en haalt net wat meer waardoor hij 45 min van huis is. Nou ja kan nog wel tig voorbeelden noemen.

Hoe de moeder dat wist? Ik denk dat de kinderen zelf ook wel eea vertellen en dan kan moeder altijd ff navraag doen. Of die nieuwe vriendin heeft het tegen haar vriendin verteld en die weer tegen haar vriendin die met de ex bevriend is. Of de vader wist het vond het ok en heeft dat tussen neus en lippen door zelf gemeld.

kan allemaal
pi_135516670
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja? Kinderen dat weekend bij hem, zn vriendin ook en hij moet nog even wat afgeven bij een vriend. Krijgt daar een biertje aangeboden en dat worden er twee. Want zn vriendin is toch bij de kinderen. Of hij doet even wat boodschappen en haalt net wat meer waardoor hij 45 min van huis is. Nou ja kan nog wel tig voorbeelden noemen.

Hoe de moeder dat wist? Ik denk dat de kinderen zelf ook wel eea vertellen en dan kan moeder altijd ff navraag doen. Of die nieuwe vriendin heeft het tegen haar vriendin verteld en die weer tegen haar vriendin die met de ex bevriend is. Of de vader wist het vond het ok en heeft dat tussen neus en lippen door zelf gemeld.

kan allemaal
Dat klinkt nogal vergezocht. Feit blijft wel staan dat de vader wil gaan samenwonen en de moeder het niet toe wil laten dat de nieuwe vriendin haar kinderen ziet. Dat lijkt me verdomde lastig te combineren met een bezoekregeling.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:16:19 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_135516880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat klinkt nogal vergezocht. Feit blijft wel staan dat de vader wil gaan samenwonen en de moeder het niet toe wil laten dat de nieuwe vriendin haar kinderen ziet. Dat lijkt me verdomde lastig te combineren met een bezoekregeling.
vind ik helemaal niet vergezocht. Zo kunnen de dingen gewoon gaan, hoeft het geen uitzondering voor te zijn.
En die combi is lastig en vraag me af of ze dat zou kunnen volhouden want afdwingen kun je dat niet.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:27:37 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135517282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze hadden geen bezoekregeling maar co-ouderschap, en het kan prima dat moeder heeft aangegeven dat ze niet wil dat de kinderen alleen zijn met de vriendin vader, ook niet als ze samenwonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135517310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Marrije het volgende:

En die combi is lastig en vraag me af of ze dat zou kunnen volhouden want afdwingen kun je dat niet.
Ja hoor, dat kan de moeder zeker. Ze brengt de kinder wat eerder of later. Vriendin doet open. KInderen komen niet meer. Als ze al weet dat de kids een keertje een valeriaantje hebben gekregen zullen ze hun mond ook niet houden over de aanwezigheid van papa's nieuwe vriendin.

Dus papa mag het gewoon uitmaken met haar als hij de kinderen nog wil zien. Is dat nou zo veel gevraagd?
pi_135517500
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hadden geen bezoekregeling maar co-ouderschap, en het kan prima dat moeder heeft aangegeven dat ze niet wil dat de kinderen alleen zijn met de vriendin vader, ook niet als ze samenwonen.
Als ze het co-ouderschap had dan had ze gewoon te accepteren dat de vader beslissingen kon nemen waarmee ze het misschien oneens zou zijn. Niet elke onwelgevallig besluit van de vader aangrijpen om hem te dwingen zijn nieuwe vriendin te dumpen. Het lijkt me dat zoiets nogal kwaad bloed kan zetten.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:44:06 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135517921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als ze het co-ouderschap had dan had ze gewoon te accepteren dat de vader beslissingen kon nemen waarmee ze het misschien oneens zou zijn. Niet elke onwelgevallig besluit van de vader aangrijpen om hem te dwingen zijn nieuwe vriendin te dumpen. Het lijkt me dat zoiets nogal kwaad bloed kan zetten.
De vriendin van vader had kalmeringsmiddelen gegeven, je maakt er zelf van dat vader zijn vriendin maar moest dumpen.

Dan kun je wel heel verontwaardigd gaan zitten zijn over datgene wat je zelf speculeert, maar dat maakt het nog niet de waarheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:44:17 #13
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_135517930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan de moeder zeker. Ze brengt de kinder wat eerder of later. Vriendin doet open. KInderen komen niet meer. Als ze al weet dat de kids een keertje een valeriaantje hebben gekregen zullen ze hun mond ook niet houden over de aanwezigheid van papa's nieuwe vriendin.

Dus papa mag het gewoon uitmaken met haar als hij de kinderen nog wil zien. Is dat nou zo veel gevraagd?
Het slachtoffer wilde niet dat de nieuwe vriendin in de buurt van haar kinderen zou zijn.

Wat ik mij afvroeg: kan die moeder dat afdwingen?
Die vader heeft een omgangsregeling of is co-ouder, kan zij dan via de rechter afdwingen dat de nieuwe vriendin van haar ex niet bij hun kinderen in de buurt mag komen?
pi_135518101
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vriendin van vader had kalmeringsmiddelen gegeven, je maakt er zelf van dat vader zijn vriendin maar moest dumpen.

Dat zegt de vader van de dode vrouw nadat die vriendin in de pers een reactie had gegeven. Onder het mom van:"Ze heeft geen recht van spreken.".

Vandaar dat ik kritisch vragen stel bij dat verhaaltje. Welke middelen? Was papa erbij? Vond papa het wel goed? Waarom gaf zij/gaven zij die middelen? Was het eenmalig of gebeurde het elk weekend? Etc. Lijkt mij niet onbelangrijk dat te weten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 13:51:16 ]
pi_135518144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het slachtoffer wilde niet dat de nieuwe vriendin in de buurt van haar kinderen zou zijn.

Wat ik mij afvroeg: kan die moeder dat afdwingen?
Die vader heeft een omgangsregeling of is co-ouder, kan zij dan via de rechter afdwingen dat de nieuwe vriendin van haar ex niet bij hun kinderen in de buurt mag komen?
Ze kan zoiets proberen. Dan verwoest je alleen het leven dat de man probeert op te bouwen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:50:51 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135518182
Waar komt dat nou weer vandaan? Dat de vriendin van vader niet bij de kinderen in de buurt mocht komen?

Ze ging er geen om een financiële kwestie te bespreken.
Partneralimentatie zou dit jaar voor het laatst zijn, want ze ging samenwonen.
Volgens zijn FB was hij recent naar Rotterdam verhuisd, en gezien het feit dat zijn huis te koop stond verwacht ik dat het gesprek over de financiële zaken daar mee te maken had, want een verhuizing naar Rotterdam zou de voorzetting van het co-ouderschap in de bestaande vorm onmogelijk maken, en dat zou betekenen dat vader minder kosten aan de kinderen zou hebben en moeder meer.
Ik verwacht dus dat het gesprek daar primair over zou gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135518227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:
Waar komt dat nou weer vandaan? Dat de vriendin van vader niet bij de kinderen in de buurt mocht komen?
Dat staat ergens in een interview met de vader/moeder van de dode,
Je kunt ook de volgende punten uit die interviews/verklaringen halen.

Vader voelde zich financieel uitgekleed.
Moeder ging samenwonen
Vader wilde samenwonen met nieuwe liefde
Moeder wilde niet dat nieuwe liefde van vader in de buurt van de kinderen kwam
Er waren nog issues m.b.t. de partneralimentatie.

Dat is gewoon terug te lezen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 13:57:03 ]
pi_135518396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:56:19 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135518397
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat heb ik net gevonden, maar je interpreteert het nogal breed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135518492
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heb ik net gevonden, maar je interpreteert het nogal breed.
Als de ouders van de vrouw er al zeggen dat de vriendin moet oprotten/bek houden zal het voor de vrouw zelf geen klein issue zijn geweest.
pi_135518626
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als de ouders van de vrouw er al zeggen dat de vriendin moet oprotten/bek houden zal het voor de vrouw zelf geen klein issue zijn geweest.
Onderschat de irritatie niet over het feit dat ze al een interview geeft voordat de uitvaart heeft plaatsgevonden.Het is goed mogelijk dat het daardoor wordt aangedikt
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:03:16 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_135518645
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:

Ze ging er geen om een financiële kwestie te bespreken.
Partneralimentatie zou dit jaar voor het laatst zijn, want ze ging samenwonen.
Volgens zijn FB was hij recent naar Rotterdam verhuisd, en gezien het feit dat zijn huis te koop stond verwacht ik dat het gesprek over de financiële zaken daar mee te maken had, want een verhuizing naar Rotterdam zou de voorzetting van het co-ouderschap in de bestaande vorm onmogelijk maken, en dat zou betekenen dat vader minder kosten aan de kinderen zou hebben en moeder meer.
Ik verwacht dus dat het gesprek daar primair over zou gaan.
dat komt uit een interview, als ik het goed heb was het de vader van de moeder die dat zei
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:04:49 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_135518697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze kan zoiets proberen. Dan verwoest je alleen het leven dat de man probeert op te bouwen.
ja ze kan het proberen, maar op basis van 1 kalmeringstablet vraag ik me af hoever dat kan gaan. Misschien dat die vriendin niet alleen met de kinderen mag zijn.
Maar het ging om 'in de buurt komen'. Dat lijkt me erg lastig.
pi_135518860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja ze kan het proberen, maar op basis van 1 kalmeringstablet vraag ik me af hoever dat kan gaan. Misschien dat die vriendin niet alleen met de kinderen mag zijn.
Maar het ging om 'in de buurt komen'. Dat lijkt me erg lastig.
Maar ja, door met dat laatste te dreigen kun je in Nederland heel wat gescheiden vaders helemaal in paniek laten raken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 14:09:44 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:16:32 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135519121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar ja, door met dat laatste te dreigen kun je in Nederland heel wat gescheiden vaders helemaal in paniek laten raken.
Nou idd drama, dat je ex de vrouw die je kinderen kalmeringsmiddelen geeft niet in de buurt wil hebben.
Het was haar plek niet om dat te doen, en als hij het wel okay had gevonden dat had het niets met de nieuwe verkering te maken, dus het zal wel niet met zijn instemming vooraf zijn geweest.

In dat geval zou vader zelf al eens goed moeten nadenken of hij die persoon wel in de buurt van zijn kinderen zou willen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135519279
Hoezo? Je weet toch helemaal niet wat voor kalmeringsmiddelen en wat de situatie was?

Er zit wel een verschil tussen een valeriaantje geven als een kind ontroostbaar is omdat Knuffelbeer niet mee is komen logeren of een kind volspuiten met morfine omdat je dat leuk lijkt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:25:19 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135521676
Nee, een ander dan de vader van mijn kind, een arts of ikzelf beslist niet dat mijn kind kalmeringsmiddelen krijgt.

Per definitie niet. Ik heb het niet eens in huis, en voor er iets van dien aard in huis komt moet er echt wel iets serieus aan de hand zijn, en een vergeten knuffel is dat niet.
Sterker nog; de kans dat ik half NL doorrijd om een vergeten knuffel te gaan halen is groter dan de kans dat ik m'n kind dan maar ga drogeren, en een ander die mijn kind drogeert heeft echt een probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135521996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:25 schreef Leandra het volgende:
Nee, een ander dan de vader van mijn kind, een arts of ikzelf beslist niet dat mijn kind kalmeringsmiddelen krijgt.

Per definitie niet. Ik heb het niet eens in huis, en voor er iets van dien aard in huis komt moet er echt wel iets serieus aan de hand zijn, en een vergeten knuffel is dat niet.
Sterker nog; de kans dat ik half NL doorrijd om een vergeten knuffel te gaan halen is groter dan de kans dat ik m'n kind dan maar ga drogeren, en een ander die mijn kind drogeert heeft echt een probleem.
Je laat je kind liever een paar uur wakker (en die daardoor ook de andere kinderen wakker houdt) en neemt het risico dat je bij je ex voor de deur staat die lekker op Ibiza op vakantie is?

Zou ik je mogen terugsommeren om je kind te troosten of is je vakantie belangrijker? Moet ik je bellen uit de bioscoop? Ga jij lekker continu standby staan als je je kind een keer niet hebt en je met je nieuwe lief eindelijk romantisch alleen kan zijn?

Bovendien weet je helemaal niet of het waar is en wat er gegeven is. Een shot morfine of een valeriaantje?
pi_135524188
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je kunt ook de volgende punten uit die interviews/verklaringen halen.

Vader voelde zich financieel uitgekleed.
Moeder ging samenwonen
Vader wilde samenwonen met nieuwe liefde
Moeder wilde niet dat nieuwe liefde van vader in de buurt van de kinderen kwam
Er waren nog issues m.b.t. de partneralimentatie.

Dat is gewoon terug te lezen.
Er staat ook dat de omgang tussen de ex-en goed was... Dat zegt zelfs die nieuwe vriendin.
Dus hoe jij ineens komt op een en al drama...?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_135524209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je laat je kind liever een paar uur wakker (en die daardoor ook de andere kinderen wakker houdt) en neemt het risico dat je bij je ex voor de deur staat die lekker op Ibiza op vakantie is?

Zou ik je mogen terugsommeren om je kind te troosten of is je vakantie belangrijker? Moet ik je bellen uit de bioscoop? Ga jij lekker continu standby staan als je je kind een keer niet hebt en je met je nieuwe lief eindelijk romantisch alleen kan zijn?

Bovendien weet je helemaal niet of het waar is en wat er gegeven is. Een shot morfine of een valeriaantje?
Alsof een valeriaantje helpt als het echt mis is, daar krijg je een kind niet mee in slaap dan hoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_135524702
Dat gehele gedoe over dat kalmeringsmiddel kan ook een noodkreet zijn van de vader van Claudia, omdat hij misschien dingen weet over de relatie met / tussen Claudia en William en doel etc.
Je kan over iedereen wat naars vertellen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:50:51 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135524732
quote:
Omroep Brabant: Voogdijschap kinderen Claudia Oskam naar broer Mark

ZEVENBERGEN - Mark Oskam heeft de voogdij toegewezen gekregen over de drie kinderen (8, 9 en 11 jaar) van de vermoorde Claudia Oskam. Dat liet de broer van het slachtoffer woensdagochtend weten op Facebook.

"Hee zus. We hebben net fantastisch nieuws gekregen. Ik heb de voogdij van de kinderen. Ze zullen bij ons blijven. We zullen er alles aan doen om ze goed en trots op te laten groeien. Nu kun je echt gaan rusten. Love you", zo schrijft Oskam.

Stille tocht
Woensdagavond wordt er in Zevenbergen een herdenkingstocht gehouden voor Claudia Oskam. Die begint om 19.00 uur en eindigt op de Schansdijk, waar haar lichaam zondagavond werd gevonden. Ook de familie van het slachtoffer loopt mee.

De tocht is live te volgen via de website van Omroep Brabant. .

Bron: www.omroepbrabant.nl
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_135524866
Waarom zet je zoiets op FB :')
Tap tap tap
pi_135525112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Omdat mensen alles blijkbaar moeten delen op FB.
pi_135526042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Alsof een valeriaantje helpt als het echt mis is, daar krijg je een kind niet mee in slaap dan hoor.

Het gaat toch niet om slaapmiddelen? Als die vriendin het kind voor de lol een paar valiums geeft of regelmatig een spuit morfine op die kleine gebruikt kan ik me voorstellen dat ze boos is. Maar ik kan me ook even goed voorstellen dat ze in een gefrustreerde bui even haar gal ging spuwen bij d'r ouders en dat het verhaal over een kind dat niet rustig wilde worden en dus maar een valeriaantje kreeg een heel eigen leven is gaan leiden. Ik ken wel meer mensen die van een mug een olifant maken.
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:27:32 #36
92279 N.icka
Windforce 11
pi_135526093
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:54 schreef CherryLips het volgende:
om je gevoelens een plek te kunnen geven .?
pi_135526128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Er staat ook dat de omgang tussen de ex-en goed was... Dat zegt zelfs die nieuwe vriendin.
Dus hoe jij ineens komt op een en al drama...?
Ik kom op een en al drama doordat een van de twee nu dood is, en de andere in de cel zit.
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:29:43 #38
92279 N.icka
Windforce 11
pi_135526190
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om slaapmiddelen? Als die vriendin het kind voor de lol een paar valiums geeft of regelmatig een spuit morfine op die kleine gebruikt kan ik me voorstellen dat ze boos is. Maar ik kan me ook even goed voorstellen dat ze in een gefrustreerde bui even haar gal ging spuwen bij d'r ouders en dat het verhaal over een kind dat niet rustig wilde worden en dus maar een valeriaantje kreeg een heel eigen leven is gaan leiden. Ik ken wel meer mensen die van een mug een olifant maken.
.Je blijft hoe dan ook de schuld, problemen of wat dan ook bij de moeder leggen...... Echt , er is iets vreselijks mis met jou
pi_135526288
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef N.icka het volgende:

[..]

om je gevoelens een plek te kunnen geven .?
Ja, en dan openbaar zodat iedereen het kan lezen?
Tap tap tap
pi_135526331
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef N.icka het volgende:

[..]

.Je blijft hoe dan ook de schuld, problemen of wat dan ook bij de moeder leggen...... Echt , er is iets vreselijks mis met jou
Valt inderdaad helemaal niet op :')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik doe dat denk ik liever niet zo, maar dat vinden sommige mensen fijn, ja.
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:34:04 #41
92279 N.icka
Windforce 11
pi_135526388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

eh, ja , waarom niet ? Die mensen gaan door een bizarre schokkende tijd. Misschien doen ze wel iets wat jij niet helemaal gepast vind , nou en ?
pi_135526415
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef N.icka het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb een paar theorieën waarom de man dat gedaan heeft.

1. Man is een lustmoordenaar, hij zou het lichaam het liefst nog onteren en opeten. Lijkt me niet waarschijnlijk.
2. De man heeft dit uitgedacht. Lijkt me onwaarschijnlijk wegens de opgelopen verwonding, het niet hebben uitgedacht van een goed verhaal en het doorslaan bij verhoor.
3. De man en de vrouw kregen ruzie. De man flipte, pakte een mes en vermoordde de vrouw. Dat lijkt mij de meest plausibele verklaring. Dan is de vraag waarom hadden ze ruzie? Ik lees dan de volgende explosieve combinatie in de verschillende interviews:

• De man verliet haar "omdat het niet meer ging". Klinkt als een burnout door zijn huwelijk.
• Vader voelde zich financieel uitgekleed.
• Er speelde nog wat alimentatie issues.
• Vader wilde gaan samenwonen maar ex-vrouw wilde niet dat vriendin omgang had met kinderen.

Dat laatste kun je opvatten als een extreme bemoeienis met het opbouwen van een nieuw leven. Ik kan me voorstellen dat je volledig uit je plaat gaat als je ex-vrouw, die jij verlaten hebt omdat het niet meer ging, je na de scheiding alsnog de wet gaat voorschrijven. Vertel mij maar hoe je ooit van zulk gedrag af kunt komen als zelfs een scheiding niet helpt.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 17:45:07 ]
pi_135526772
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef N.icka het volgende:

[..]

eh, ja , waarom niet ? Die mensen gaan door een bizarre schokkende tijd. Misschien doen ze wel iets wat jij niet helemaal gepast vind , nou en ?
Nou oké, sorry hoor :*
Tap tap tap
pi_135526898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef Ulx het volgende:

Dat laatste kun je opvatten als een extreme bemoeienis met het opbouwen van een nieuw leven. Ik kan me voorstellen dat je volledig uit je plaat gaat als je ex-vrouw, die jij verlaten hebt omdat het niet meer ging, je na de scheiding alsnog de wet gaat voorschrijven. Vertel mij maar hoe je ooit van zulk gedrag af kunt komen als zelfs een scheiding niet helpt.

Haha. Daar ga je weer.
pi_135527005
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Disorder het volgende:

[..]

Haha. Daar ga je weer.
Nee. Daar ga jij weer.
Maar wat is jouw theorie, en waarop baseer je het?

(over een paar maanden is er een proces. Dus dan kunnen we de verklaringen wel vergelijken.)
pi_135528044
Ulx graag je aandacht voor het volgende aub --> NWS / Groepsverkrachting Deense toeriste in India
pi_135528305
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
Ulx graag je aandacht voor het volgende aub --> NWS / Groepsverkrachting Deense toeriste in India
Heel vreselijk.
pi_135528443
Ow, Wacht eventjes. Jullie denken dat "Begrijpen dat iemand kwaad wordt" hetzelfde als "ik heb er begrip voor dat hij haar de hersens insloeg" is.

Nee, zo simpel moet je natuurlijk ook niet denken. Het zijn twee verschillende dingetjes. Ik dacht dat jullie dat wel doorhadden.
pi_135528481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb een paar theorieën waarom de man dat gedaan heeft.

1. Man is een lustmoordenaar, hij zou het lichaam het liefst nog onteren en opeten. Lijkt me niet waarschijnlijk.
2. De man heeft dit uitgedacht. Lijkt me onwaarschijnlijk wegens de opgelopen verwonding, het niet hebben uitgedacht van een goed verhaal en het doorslaan bij verhoor.
3. De man en de vrouw kregen ruzie. De man flipte, pakte een mes en vermoordde de vrouw. Dat lijkt mij de meest plausibele verklaring. Dan is de vraag waarom hadden ze ruzie? Ik lees dan de volgende explosieve combinatie in de verschillende interviews:

• De man verliet haar "omdat het niet meer ging". Klinkt als een burnout door zijn huwelijk.
• Vader voelde zich financieel uitgekleed.
• Er speelde nog wat alimentatie issues.
• Vader wilde gaan samenwonen maar ex-vrouw wilde niet dat vriendin omgang had met kinderen.

Niet ondenkbaar. Over een tijdje zullen we er wel achter komen wat nu de ware reden was.
pi_135528687
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee. Daar ga jij weer.
Maar wat is jouw theorie, en waarop baseer je het?

(over een paar maanden is er een proces. Dus dan kunnen we de verklaringen wel vergelijken.)
Ik heb geen theorie. Ik heb alleen wat gedachtes over wat mee zou kunnen spelen.
pi_135528751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik heb geen theorie. Ik heb alleen wat gedachtes over wat mee zou kunnen spelen.
Vertel eens.
pi_135528947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vertel eens.
Ondraaglijke afgunst misschien. Had die Claudia nou zelf ook een nieuwe vriend? Dat betekent toch ook dat je voormalige gezin stuk is, als je haar met een nieuwe partner ziet. Onmeetbare dingen. Maar gevoelens die, lijkt me, een grote rol spelen. Ik geloof niet dat alimentatie de werkelijke reden is. Daar schuilt wat mij betreft iets achter.

edit: Ook als er geen nieuwe vriend in het spel is kan ik me heel goed voorstellen dat het nog steeds verschrikkelijk is om je ex haar leven op te zien pakken. Ja, ook als je zelf al een leuke partner hebt gevonden doet het pijn om iemand met wie je 17 jaar lang je leven hebt gedeeld verder te zien gaan.
pi_135529216
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ondraaglijke afgunst misschien. Had die Claudia nou zelf ook een nieuwe vriend? Dat betekent toch ook dat je voormalige gezin stuk is, als je haar met een nieuwe partner ziet. Onmeetbare dingen. Maar gevoelens die, lijkt me, een grote rol spelen. Ik geloof niet dat alimentatie de werkelijke reden is. Daar schuilt wat mij betreft iets achter.
Daar heb ik ook over gedacht, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk omdat de man:

• Zelf bij haar vertrokken is, "want het ging niet meer."
• Nog on speaking terms was met haar
• Zelf gaat samenwonen
• Zich financieel uitgekleed voelde, en partneralimentatie vervalt als de partner gaat samenwonen
• wist dat de vrouw al een tijd een nieuwe vriend had.

Het kan natuurlijk, maar.....
pi_135529282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ow, Wacht eventjes. Jullie denken dat "Begrijpen dat iemand kwaad wordt" hetzelfde als "ik heb er begrip voor dat hij haar de hersens insloeg" is.

Nee, zo simpel moet je natuurlijk ook niet denken. Het zijn twee verschillende dingetjes. Ik dacht dat jullie dat wel doorhadden.
Ben jij een hacker want nondeju jij weet wel verdomde goed wat de ander denkt en laat ik nou toevallig een webcam hebben
pi_135529311
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ben jij een hacker want nondeju jij weet wel verdomde goed wat de ander denkt en laat ik nou toevallig een webcam hebben
Je maakt wel allerlei aannames dat dit mijn schuld is, zeg.
pi_135529404
Maar als jullie je je er beter van voelen, zeg ik het volgende over de daad van de man, zodat jullie weten hoe ik over zijn actie denk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 18:50:50 ]
pi_135529739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je maakt wel allerlei aannames dat dit mijn schuld is, zeg.
Jij de schuld van wat?
Ik vind jou gewoon keigoed bezig en had graag jouw opinie gezien over die Deense vrouw

Ow en ik ben in mijn eentje, dus dan past "jij" beter dan "jullie" en droog die tranen
pi_135529804
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind jou gewoon keigoed bezig en had graag jouw opinie gezien over die Deense vrouw
Ik vind het vreselijk voor haar. Had je wat anders verwacht?
pi_135530083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk voor haar. Had je wat anders verwacht?
Nee. En de wereld is niet zo zwart wit hè, dat probeer jij toch al de hele tijd aan te tonen in topic :?
pi_135530259
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee. En de wereld is niet zo zwart wit hè, dat probeer jij toch al de hele tijd aan te tonen in topic :?
Mijn wereld is niet zwart-wit. Mijn wereld is 50.000 tinten grijs. Maar dat is off-topic.

Maar wat heeft het verkrachten van een deense vrouw in India te maken met deze moord? Ik zie het verband niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 19:06:01 ]
pi_136822942
Niet veel meer over gehoord, behalve dat de dader spijt heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')