Ik ben zo bang dat elke sample 1..2..3..4...rag is en daar ophoud.quote:
Het zijn toch wel erg veel hits en overbekende bands en ieder fragment zeker 10 seconden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat elke sample 1..2..3..4...rag is en daar ophoud.
Ik zal niet zeggen dat het de 40 grootste punkbands ter wereld zijn, maar het komt redelijk in de buurt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken helaas te weinig punk bij naam.. ken 30 vd 40 plaatjes op gehoord, maar de band?
Toch een paar die n00bie niet had, maar ik denk dat er rek in zou kunnen zitten idd.quote:
Het moet, volgens mij ook wel te doen zijn...quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:58 schreef pipster het volgende:
Ik heb alvast even willekeurig 10 fragmenten aangeklikt, en die waren allen bekend, als die lijn wordt door getrokken moet ik toch wel een leuke score kunnen halen
quote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
Voor de liefhebbers wel. Maar bij popquizzen blijken punkrondes bijna altijd het slechtst te scoren van de meeste genre-rondes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Het moet, volgens mij ook wel te doen zijn...
[..]
Het is natuurlijk wel veel van hetzelfde, dus moet je (proberen) om toch zoveel mogelijk uit het obscure te blijven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de liefhebbers wel. Maar bij popquizzen blijken punkrondes bijna altijd het slechtst te scoren van de meeste genre-rondes.
Dat is, naar mijn mening, ook bijna altijd wel zo. Zoals de bekendere bands van deze editie en dan met nog bekendere nummers. Maar boven de 10 punten komen de meesten dan toch niet uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel veel van hetzelfde, dus moet je (proberen) om toch zoveel mogelijk uit het obscure te blijven.
Wonderlijk, eik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is, naar mijn mening, ook bijna altijd wel zo. Zoals de bekendere bands van deze editie en dan met nog bekendere nummers. Maar boven de 10 punten komen de meesten dan toch niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |