quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de rest van die lijst gezien?Tong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ook nog een tong80.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Meer twijfelend want dat doet hij best vaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jahahaha ik hoor het 'm ook zeggen. zo half geil of whatever het is
Vieze pedo, die Jora.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jahahaha ik hoor het 'm ook zeggen. zo half geil of whatever het is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn eerstgeborene ga ik Kaneel noemen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de rest van die lijst gezien?MystiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walhalla
Meklit
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Http://link.marktplaats.nl/760418076quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Detail![]()
ze zijn er trouwens wel, GTV's op LPG. Het schijnt dat je op de achterbank nog redelijk veel troep kwijt kan.
"Heb je Meklit gezien?"quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mystique
Walhalla
Meklit
Hoe oud is ze eigenlijk in de serie? In het boek is ze 13.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is ouder dan 11, dan beslist ze zelf.
Geen idee, ze lijkt me minimaal 16. Er is zover ik me kan herinneren nooit een leeftijd gezegd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk in de serie? In het boek is ze 13.
Ik weet wel dat bijna elk kind wel ouder is gemaakt. Arya, Bran, Sansa, Joffrey (ook 13 als hij op de troon belandt) en Margery.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ze lijkt me minimaal 16. Er is zover ik me kan herinneren nooit een leeftijd gezegd.
Geen boek gelezen hier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel dat bijna elk kind wel ouder is gemaakt. Arya, Bran, Sansa, Joffrey (ook 13 als hij op de troon belandt) en Margery.
Ik dacht in de serie 14. In het boek wel 12.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen boek gelezen hier.
Sansa is toch 12? Haar leeftijd werd wel gezegd meen ik.
In de serie is zequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk in de serie? In het boek is ze 13.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef muhahaha het volgende:
Je zoon Kip noemen.
Ik wist niet dat GvsE al aan kinderen was begonnen.
Hm het is al even geleden dat ik de serie heb gekeken. Weet alleen dat ze nouja, aan de klats ging en joffrey al klaar stond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht in de serie 14. In het boek wel 12.
Poep en Jezus mogen niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we regels hadden voor namen. Maar je kunt je kinderen maar alles noemen, lijkt het.
Beetje creatief wel. Penis en vagina mag niet. Meklit, wie dat heeft goedgekeurd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we regels hadden voor namen. Maar je kunt je kinderen maar alles noemen, lijkt het.
Mja. Daar is hij 16 en zij is 14 ... Toch wat acceptabeler dan 12 en 13.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm het is al even geleden dat ik de serie heb gekeken. Weet alleen dat ze nouja, aan de klats ging en joffrey al klaar stond.
Die rode is een 'red' editie, de enige waarbij het dashboard ook in het rood is, moet je leuk vinden. Groen staat een GTV niet zo geweldig vind ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Http://link.marktplaats.nl/760418076
Http://link.marktplaats.nl/705163293
Het Christendom heeft nog steeds invloed op sommige wetten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook geen Jesus? Maar wel Jeshua?
Hypocrieten
Werd wel gezegd ergens, she's only 12 of zoiets. Of 14, weet het niet meer. Iig waar Tyrion bij betrokken was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja. Daar is hij 16 en zij is 14 ... Toch wat acceptabeler dan 12 en 13.
Hij zei: "She's only a child".quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werd wel gezegd ergens, she's only 12 of zoiets. Of 14, weet het niet meer. Iig waar Tyrion bij betrokken was.
Die heet gewoon een Spiderquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef fietsie het volgende:
Mijn baas bij Brunel had een GTV cabrio, met rechtsvoorin het kinderzitje voor zijn zoontje.....
Faalhazen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje creatief wel. Penis en vagina mag niet. Meklit, wie dat heeft goedgekeurd.
Het mag dus niet in het Nederlands, maar wel in het Engels, Spaans, Grieks en origineel Hebreeuws.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het Christendom heeft nog steeds invloed op sommige wetten.
Tata's be like:quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
Hoi, ik heet Juëquinaisheley
Hoe?
Hoe?
Hoe?
Hoe?
Hoe?
etc
Ja, is ook belachelijk. Ik wil mijn zoon gewoon Jezus noemen. Hij is tenslotte de zoon van God.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faalhazen.
[..]
Het mag dus niet in het Nederlands, maar wel in het Engels, Spaans, Grieks en origineel Hebreeuws.
Heuh nee hoor, ik weet van niks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook belachelijk. Ik wil mijn zoon gewoon Jezus noemen. Hij is tenslotte de zoon van God.
Whehehe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tata's be like:
Gefeliciteerd met Juëquinaisheley
Gefeliciteerd met Juëquinaisheley.
Gitaar is goddelijk, ja?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook belachelijk. Ik wil mijn zoon gewoon Jezus noemen. Hij is tenslotte de zoon van God.
Die rode is wel erg roodquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die rode is een 'red' editie, de enige waarbij het dashboard ook in het rood is, moet je leuk vinden. Groen staat een GTV niet zo geweldig vind ik.
je kwi nais sje liequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tata's be like:
Gefeliciteerd met Juëquinaisheley.
Wie zegt dat God een man is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Gitaar is goddelijk, ja?
Die spoiler hebben ze bijna allemaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die rode is wel erg rood
Oh en een lelijke spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |