SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 14-01-2014 23:16:05 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Best een tof team zo voor iemand die arm is
Alleen Song lijkt me kudt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voordeel van Sanchez is dat hij linkt aan al die TOTY spelers van Barca, mensen die zo'n speler hebben willen er een bruut team omheen bouwen en dan is Sanchez een leuke optie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie ze idd voor 65k BIN staan, trekt wel bij als er een nieuw TOTW is en de TOTY afgelopen is.![]()
Moet je wel Sirigu nemen want nu heeft Thiago Silva 6 chem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Song lijkt me kudt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel heb je hieraan uitgegeven? 600k ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Song lijkt me kudt.![]()
Godverdehoerentyfusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je wel Sirigu nemen want nu heeft Thiago Silva 6 chem.![]()
![]()
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog niksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je hieraan uitgegeven? 600k ofzo?
Heb alleen T. Silva, Eto'o, Willian, Sanchez en De Bruyne
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Allemaal uit packs? Edit: niet goed gelezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog niks
Heb alleen T. Silva, Eto'o, Willian, Sanchez en De Bruyne![]()
![]()
![]()
Wil je sowieso die opstelling?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog niks
Heb alleen T. Silva, Eto'o, Willian, Sanchez en De Bruyne![]()
![]()
Nee. Alleen Sanchez.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Allemaal uit packs? Edit: niet goed gelezenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Neequote:![]()
Ik speel nu 4-1-2-1-2
Song is juist erg goed dit jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Song lijkt me kudt.![]()
Vind hem echt fucking traag, en ik ben Busquets op die positie gewendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Song is juist erg goed dit jaar![]()
![]()
Busquets is gay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind hem echt fucking traag, en ik ben Busquets op die positie gewendFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb je toegevoegd aan foto in OP.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd aan foto in OP.![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand met een PS3, ABN AMRO en 100k excess coins?![]()
![]()
Wie weet er een oplossing voor de rechterkant?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dani Alves voor IF Fernandes of Hulk voor Lucas Lucas voor Hulkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er een oplossing voor de rechterkant?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lucas van PSGquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er een oplossing voor de rechterkant?![]()
Ik zit helemaal met die Sanchez te kutten hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er een oplossing voor de rechterkant?
Zal eens wat proberen. Welke spelers wil je er sowieso in ?![]()
Oscar ipv Hulk?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er een oplossing voor de rechterkant?![]()
Dat gerucht ging wel idd!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Freire het volgende:
[..]
He jij hebt toch PS3, ABN Ambro en 100k?![]()
Wel PS3 , geen ABN en ook geen 100kquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Freire het volgende:
[..]
He jij hebt toch PS3, ABN Ambro en 100k?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik zit helemaal met die Sanchez te kutten haha
Zal eens wat proberen. Welke spelers wil je er sowieso in ?
Dit heb ik nu dus als de meeste spelers kunnen blijven.. aangezien ik maar 110k heb om te besteden![]()
Kompany heb ik pas gekocht maar Dante en Alaba zou leuk zijn aangezien ik al best lang met Clichy speel.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat doet die random T. Silva daarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu dus als de meeste spelers kunnen blijven.. aangezien ik maar 110k heb om te besteden![]()
Kompany heb ik pas gekocht maar Dante en Alaba zou leuk zijn aangezien ik al best lang met Clichy speel.![]()
Chemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kan toch wel op die positie, moet je hem alleen niet teveel als winger diep sturen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die wil ik in het team krijgen maar ik weet dus geen oplossingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat doet die random T. Silva daar![]()
Eerst stond Vidic daar
Wil je per se Barfa?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die wil ik in het team krijgen maar ik weet dus geen oplossing![]()
Eerst stond Vidic daar![]()
Neequote:
Andere CDM is ook goed.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Sirigu keeperquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die wil ik in het team krijgen maar ik weet dus geen oplossing![]()
Eerst stond Vidic daar
Mariano RB
Remy en Eto'o omdraaien voor Barfa
Alleen lijkt Fernandinho me geen goede CDM in dit systeem.![]()
yoo mensenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In 2013 zijn er twee jongens echt Timber genoemd door hun ouders.quote:
Bron
Er zitten echt gare namen tussen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik speel nu zo, met Fernandinho die rouleert op het middenveld. Lekker aanvallend maar dikke prima. Negredo is echt een beest, daar moet ik echt de IF van hebben (en die komt er heus wel dit seizoen).![]()
![]()
Feeërieke zat er ook tussenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
In 2013 zijn er twee jongens echt Timber genoemd door hun ouders.
Bron
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee, eentje is Khadaffi genoemd. En iemand Dsquared.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had de link al geplaatst, alfabetisch dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
http://apache.svbvod.pmed(...)gens-alfabetisch.pdf
Wat voor een naam is A’naaisho nou weer
Ik heb drie naamgenootjes er bij gekregen dit jaar![]()
![]()
G-Andray yoquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:19 schreef n0ir het volgende:
Dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ahahahahahquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:20 schreef DuTank het volgende:
http://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013![]()
Was het niet zo dat de ambtenaar bepaalde namen mag weigeren of was dat iets van vroeger?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
En ik vind Joy al zo'n achterlijke naam![]()
![]()
Alles metis sowieso Brabants en/of heeft een IQ onder de 80
Meisjes:
Cedrixviënthely
Juëquinaisheley
Feeërieke
Pepper-Seven
Rehab
Pa
Rebel
Samsam
Sequoia
Dickie
Mellenie
Priskilla
Sârâ
Jongens:
Alpacino
Asiel![]()
Baby![]()
Provider![]()
I
Willemijndert
QuiNHCy![]()
Hilarius
Tong
Toom
Wous
Khadaffi
Henkey
Lieroi![]()
Sccot
Sjohnny
Vranshesko
Aeric
En in Vlaanderen:
Ding Eric
Ibrahim Sorry Ben
Pierrot (zoon van Jan van Halst)
Tamme Jonathan
Loezer
Godiswithme
Den Boer
Anaa'ol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Anaa'olgelijk trouwen
of is het een jongensnaam
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Moah Gertjeuh, doar is d'n Tamme Jonathan moah moah moahAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die namen met spelfouten zijn de mooiste ja....vooral degene die fonetisch zijn geschrevenquote:
Lieroi en Mellenie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hobbitdikke film
Wordt hun naam tenminste wel gelijk goed geschrevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die namen met spelfouten zijn de mooiste ja....vooral degene die fonetisch zijn geschreven
Lieroi en Mellenie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:mooie naam
En Littlefinger?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh weet ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Faal, het is Daenerys of is dit een Nederlandse vertaling in het boek?![]()
![]()
Zou me niks verbazen dat ze dat nutteloos zouden veranderen. Littlefinger heet Pinkjequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Faal, het is Daenerys of is dit een Nederlandse vertaling in het boek?
Dit zal wel een Brabotokkie zijn die haar andere dochter Mellenie noemde.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Casillas is gewoon 2e geworden bij de keepers van Ballon D'Or. Toch knap voor iemand die maar 3 competitiewedstrijden onder de lat stond!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand op facebook was helemaal trots dat de naam die ze haar zoon had gegeven maar 1x gebruikt was. Volgens mij niet raar als je hem Solko noemt, maar goed....quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]![]()
Pique zal het team ook maar net gemist hebben denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Casillas is gewoon 2e geworden bij de keepers van Ballon D'Or. Toch knap voor iemand die maar 3 competitiewedstrijden onder de lat stond!
![]()
![]()
Nou, TOTY Neuer valt erg tegen de eerste wedstrijden, Adler presteerde beter![]()
![]()
TOTW uitgelekt zegt men (niet bevestigd)
Geen Pepe dus korrel zout.
SIF Matuidi zou wel leuk zijn (die TOTW1 IF is 250k ofzo).
[ Bericht 33% gewijzigd door DutchSL op 15-01-2014 03:34:57 ]![]()
SIF Garay zou ik ook wel eens willen proberenquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:52 schreef DutchSL het volgende:
Nou, TOTY Neuer valt erg tegen de eerste wedstrijden, Adler presteerde beter![]()
![]()
TOTW uitgelekt zegt men (niet bevestigd)
[ afbeelding ]
Geen Pepe dus korrel zout.
SIF Matuidi zou wel leuk zijn (die TOTW1 IF is 250k ofzo).
En ik mag toch hopen dat EA niet een heel duur mannetje heeft ingehuurd om die webapp te "pimpen". Het ziet er echt niet uit
[ Bericht 4% gewijzigd door PrideoftheSouth op 15-01-2014 07:40:29 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie een hoop speculaties over het komend TOTW. Buiten Berardi en Dos Santos zijn er weinig zekerheidjes, en dat is Maicon dus ook niet. Vanavond zal blijken of hem verkopen een goede zet wasquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij was toch kutquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie een hoop speculaties over het komend TOTW. Buiten Berardi en Dos Santos zijn er weinig zekerheidjes, en dat is Maicon dus ook niet. Vanavond zal blijken of hem verkopen een goede zet wasSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sorbo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iemand op facebook was helemaal trots dat de naam die ze haar zoon had gegeven maar 1x gebruikt was. Volgens mij niet raar als je hem Solko noemt, maar goed....![]()
![]()
Die TOTW is trouwens gelekt door MattWidz en die Chuzzz Dude, dus hij klopt wel. Tenzij EA zelf voor die tijd nog dingen gaat aanpassen.![]()
Ik ken ze niet. Maar als jij ze wel kent en zegt dat ze betrouwbaar zijn, dan vertrouw ik daar blind opquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:48 schreef Zhano het volgende:
Die TOTW is trouwens gelekt door MattWidz en die Chuzzz Dude, dus hij klopt wel. Tenzij EA zelf voor die tijd nog dingen gaat aanpassen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sowieso Pepe in je teamquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:12 schreef DutchSL het volgende:
Toch wel jammer dan, geen IF Pepe voor 25k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lichtsteiner en Adrian zou ik dan wel halen, bank kan ik nog niet helemaal onderscheiden wie het allemaal zijn.
WTF is er trouwens met de webapp gebeurd?![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:31 schreef poker4lifee het volgende:
Anaa'olgelijk trouwen
of is het een jongensnaam![]()
![]()
ik looptquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik wordt horendol van steeds die webapp moeten refreshen![]()
![]()
Kom liever met tips over hoe ik die webapp weer fatsoenlijk draaiende krijg, meneer de helpdeskert.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja Trapz, help die digibeet even.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kom liever met tips over hoe ik die webapp weer fatsoenlijk draaiende krijg, meneer de helpdeskert.![]()
In ieder geval Riou, Murillo (Colombiaanse CB - goede stats maar klein) en Berardi.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:38 schreef Zhano het volgende:
Lichtsteiner en Adrian zou ik dan wel halen, bank kan ik nog niet helemaal onderscheiden wie het allemaal zijn.
edit.
en Rafinha (Celta)
[ Bericht 3% gewijzigd door DutchSL op 15-01-2014 10:27:03 ]![]()
Jup, en Rafinha van Celta. Net ff zitten kijken nog daarna. Die Engelsen boeien me nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In ieder geval Riou, Murillo (Colombiaanse CB - goede stats maar klein) en Berardi.![]()
![]()
*daarnaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, en Rafinha van Celta. Net ff zitten kijken nog daarna. Die Engelsen boeien me nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
Goffer, iets waar ik me bij anderen heel snel aan ergerTrouwens nee, ik bedoelde wel daarna. Het ging om de actie van het weer even kijken NA mijn eerdere post.
![]()
Zou kunnen in een 3 mans verdediging misschien, maar die heb ik dit jaar nog niet geprobeerd eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:14 schreef DutchSL het volgende:
Daarom een IF dus
Jammer dat hij 180cm is, erg goede verdedigende en fysieke stats verder.![]()
Dat is niet te zien.. ik hoop eigenlijk op Pearce (goal + clean sheet) maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
DS2 weet die Engelsen vast wel
Fransman op het einde is Berenguer.![]()
Dat die CM Murphy is had ik inmiddels gezien maar Lee had niet eens gescoord.. ik weet ook niet op welke positie hij speelde.![]()
Z'n NIF is een RM, maar deze CM lijkt me zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat die CM Murphy is had ik inmiddels gezien maar Lee had niet eens gescoord.. ik weet ook niet op welke positie hij speelde.![]()
Lee lijkt me wel goede stats te hebben / krijgen voor een CDM, kan alleen niet schieten.
Murphy is CB
Maar goed, bronzes zijn geen bal aan dit jaar.![]()
Dan is het wel raar als hij een IF krijgt of hij moet heel veel assists gegeven hebben. Volgens mij speelde Murphy op CM, vorig jaar had hij ook een IF op CM.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Z'n NIF is een RM, maar deze CM lijkt me zo.![]()
Silvers gaan ook zakken als een baksteen, ik heb die twee Mexicanen gekocht voor rond de 20k. Die waren meer dan 100k vorige weekquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:37 schreef Maver24 het volgende:
Matuidi is wel leuk en Dos Santos. berardi wordt te duur denk ik![]()
![]()
2 relatief onbekende Mexicanen of een silver spits met waarschijnlijk gold stats die 4x scoorde tegen Milan, daar zit wel een verschil inquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Silvers gaan ook zakken als een baksteen, ik heb die twee Mexicanen gekocht voor rond de 20k. Die waren meer dan 100k vorige weekDenk dat ie wel 100k+ blijft.
![]()
Kan wel bekender zijn, maar Mexicaanse silvers zijn populairder dan Serie A silvers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
2 relatief onbekende Mexicanen of een silver spits met waarschijnlijk gold stats die 4x scoorde tegen Milan, daar zit wel een verschil inDenk dat ie wel 100k+ blijft.
Berardi gaat minder dan 50k worden zondag, ben ik 99% zeker van.![]()
Hoezo zijn die Mexicanen zo populair dan? Ben ze bijvoorbeeld nog nooit tegen gekomen in single matches oid. Is het de combinatie hoge pace, lage prijs?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan wel bekender zijn, maar Mexicaanse silvers zijn populairder dan Serie A silvers.
Berardi gaat minder dan 50k worden zondag, ben ik 99% zeker van.![]()
![]()
De IF wel ja. De SIF blijft echt wel minimaal 100k denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan wel bekender zijn, maar Mexicaanse silvers zijn populairder dan Serie A silvers.
Berardi gaat minder dan 50k worden zondag, ben ik 99% zeker van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu de TOTY uit is gekomen gaan alle prijzen omlaag, ideaal om te bouwen aan een nieuwe team
FUT Coins te koop op www.futstore.nl![]()
Vanaf 9 uur ofzo had ik nog niks verkocht, nu ineens 4 spelers in een paar minutenGeen links ertussen ook...
![]()
Einstein has entered the buildingquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:51 schreef michaelte het volgende:
Nu de TOTY uit is gekomen gaan alle prijzen omlaag, ideaal om aan te bouwen aan een nieuwe team![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Einstein has entered the building![]()
Het feit dat de beste spelers in die competitie behoorlijk duur zijn gebleven doet mij denken dat ze populairder zijn. In ieder geval zijn de prijzen daar hoger dan in de Serie A (alleen een paar dure IF's).quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo zijn die Mexicanen zo populair dan? Ben ze bijvoorbeeld nog nooit tegen gekomen in single matches oid. Is het de combinatie hoge pace, lage prijs?
Dat je ze niet zo vaak tegen komt, komt misschien omdat je weinig gematcht wordt aan Amerikanen/Mexicanen/andere latino's ipv kut verbinding + andere tijden.
edit. * ipv -> ivm![]()
Sirigu 800c
Ja zou wel kunnne kloppen idd, ik moet de laatste tijd vaak tegen Nederlandersquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het feit dat de beste spelers in die competitie behoorlijk duur zijn gebleven doet mij denken dat ze populairder zijn. In ieder geval zijn de prijzen daar hoger dan in de Serie A (alleen een paar dure IF's).
Dat je ze niet zo vaak tegen komt, komt misschien omdat je weinig gematcht wordt aan Amerikanen/Mexicanen/andere latino's ipv kut verbinding + andere tijden.![]()
![]()
![]()
15k pack gekocht, 6 rare contracts, 1 rare herstel. Beste speler Insigne. Dit moet wel een grap zijn![]()
![]()
Echt hequote:![]()
In 10 minuten al wel 5x uit de webapp gekegeld
Dankzij relist all heb ik bijna geen crashes meer en ben ik in een halve minuut klaar met relisten op al mijn accounts ipv een minuut of 5![]()
![]()
Valt me al mee dat die relist all niet zo verneukt is als op de console. Maar mijn webapp crasht steeds bij het zoeken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef DutchSL het volgende:
Dankzij relist all heb ik bijna geen crashes meer en ben ik in een halve minuut klaar met relisten op al mijn accounts ipv een minuut of 5![]()
Relist all werkt prima op de console voor mij.
Pas als je de kaarten individueel gaat relisten ontstaat de teringzooi (kaarten voor de aankoopprijs ipv vorige verkoopprijs)![]()
Bij mij doet relist all altijd de aankoopprijs als SP.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef DutchSL het volgende:
Relist all werkt prima op de console voor mij.
Pas als je de kaarten individueel gaat relisten ontstaat de teringzooi (kaarten voor de aankoopprijs ipv vorige verkoopprijs)![]()
Ik ben dit jaar nog geen Torres Nilo tegengekomen en vorig jaar 1x.. toen ik nog silver toernooien speelde kwam ik wel een paar keer een Liga MX team tegen. Het lijkt er trouwens op dat de prijzen al weer wat zijn gestegen.![]()
Raar..
Al heb ik het op de console al niet meer gedaan sinds IF Parolo uit kwam, maar daarvoor ging het prima.![]()
Verdedigers hype is voorbij, als de middenvelders (+ TOTW) komen vanavond barst het weer los.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dit jaar nog geen Torres Nilo tegengekomen en vorig jaar 1x.. toen ik nog silver toernooien speelde kwam ik wel een paar keer een Liga MX team tegen. Het lijkt er trouwens op dat de prijzen al weer wat zijn gestegen.![]()
Ik zou op den duur wel Remy vervangen. Tenzij je echt de pace nodig hebtquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nog bedankt voor de tips gisteren![]()
Dit is het geworden, nu even proberen![]()
![]()
Zijn zoveel betere Braziliaanse rechtsbacks dan Rafinha.. probeer bv. Mariano eens, die deed het erg goed voor mij en is net zo goedkoop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nog bedankt voor de tips gisteren![]()
Dit is het geworden, nu even proberen![]()
Ik heb nog met geen van beide gespeeld, Rafinha speelde vorig jaar wel fijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn zoveel betere Braziliaanse rechtsbacks dan Rafinha.. probeer bv. Mariano eens, die deed het erg goed voor mij en is net zo goedkoop.
Gister FIFA 11 gespeeld en man wat is dat nog steeds een bazenspelNiks is overpowered maar sommige nieuwe features mis je wel. Er zitten wel animations in die er nu niet zijn
EA
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Pees lijkt me nog steeds niet echt belangrijk.. Vidic is tot nu toe de beste verdediger waar ik mee gespeeld heb, zet iedereen met gemak van de bal en ook bij corners een eindbaas.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik zou op den duur wel Remy vervangen. Tenzij je echt de pace nodig hebt
Remy wil ik blijven gebruiken omdat ik gek genoeg met hem de mooiste goals scoor
Waarom Fernandinho? Ramires doet speelt bij mij echt geniaal op die positie (ook in 4-1-2-1-2), is over het hele veld te vindenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Pees lijkt me nog steeds niet echt belangrijk.. Vidic is tot nu toe de beste verdediger waar ik mee gespeeld heb, zet iedereen met gemak van de bal en ook bij corners een eindbaas.
Remy wil ik blijven gebruiken omdat ik gek genoeg met hem de mooiste goals scoor![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Vidic .. jij zit ook nog Fifa 11 te spelen ?
Misschien ook nog halen, eerst even proberen nuquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Waarom Fernandinho? Ramires doet speelt bij mij echt geniaal op die positie (ook in 4-1-2-1-2), is over het hele veld te vinden
http://knowyourmeme.com/memes/scumbag-steve is waarschijnlijk het meest toepasselijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef DutchSL het volgende:
Ojee, de meme politie.
Welke had ik dan moeten gebruiken volgens de wetten?![]()
Jij bent geen Turk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Ok, in Turkije gebruiken we die andere.![]()
Alsof je team in 1 wedstrijd de totale ommekeer maaktquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Zhano het volgende:
Laatste kans voor mn Srna team om een goede indruk achter te laten, anders verbouw ik m grondig.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Genoeg indruk om nog een kans te krijgen bedoel ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof je team in 1 wedstrijd de totale ommekeer maaktAfgelopen wedstrijden waren niet zo geweldig. Als dat zo blijft dan maak ik er liever iets anders van.
![]()
Srna is een baasje, maar het blijft zo jammer dat er chemwise moeilijk iets van te maken valt. Ik heb hem gebruikt in die theme cup waarin je in je team 11 nationaliteiten en 11 competities vertegenwoordigd moest hebben. Daarin speelde hij echt goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Genoeg indruk om nog een kans te krijgen bedoel ikAfgelopen wedstrijden waren niet zo geweldig. Als dat zo blijft dan maak ik er liever iets anders van.
...maar heet blijft ook "maar" een rechtsbackje.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tot nu toe heb ik m niet echt in stelling kunnen brengenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Srna is een baasje, maar het blijft zo jammer dat er chemwise moeilijk iets van te maken valt. Ik heb hem gebruikt in die theme cup waarin je in je team 11 nationaliteiten en 11 competities vertegenwoordigd moest hebben. Daarin speelde hij echt goed...maar heet blijft ook "maar" een rechtsbackje.
Maar het is vooral de linkerkant (Hubocan, Kucka, Hamsik) waar ik niet heel tevreden over ben.
![]()
Aan dit puzzeltje ga ik mijn tijd niet spenderen, ben ik bangquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu dus.
Spelers die niet voldoen: Ranegie, Hamsik, Kucka, Hubocan, Hubschman. Verdediging is nog niet heel erg getest. Nem is wel ok. Maicosuel is een baas, een Srna wil ik nog houden.
Iemand ideëen om m te verbouwen? Andere formatie mag ook, maar sommige heb ik iets tegen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ozilquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
2013 @UEFAcom users' #TeamOfTheYear: Neuer, Lahm, Silva, Ramos, Alaba, Bale, Reus, Özil, Ribéry, Ibrahimović, Ronaldo
[ afbeelding ]
lol_barcaquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
2013 @UEFAcom users' #TeamOfTheYear: Neuer, Lahm, Silva, Ramos, Alaba, Bale, Reus, Özil, Ribéry, Ibrahimović, Ronaldo
[ afbeelding ]![]()
Snap écht niet hoe dat door de tests enzo is gekomen. Het werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer halen ze dat ingooien er weer uit... Echt frustrerend dit jaar...![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer halen ze dat ingooien er weer uit... Echt frustrerend dit jaar...Wat gaat er bij jullie fout dan? Ik heb geen problemen ermee hoor...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Snap écht niet hoe dat door de tests enzo is gekomen. Het werkt gewoon niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spelers die naar de bal sprinten en dan weer rustig terug lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat gaat er bij jullie fout dan? Ik heb geen problemen ermee hoor...
Spelers die tegen de bal aanlopen en dan 5 seconde moeten wachten voordat je een "snelle" inworp kan doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spelers die langs de complete lijn lopen zowat en dan de bal alsnog niet oppakken, spelers die de bal laten vallen, snel ingooien lukt nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Wat gaat er bij jullie fout dan? Ik heb geen problemen ermee hoor...![]()
De top 10 bij de gouden bal was dit
1. Ronaldo
2. Messi
3. Ribery
4. Ibrahimovic
5. Neymar
6. Iniesta
7. van Persie
8. Robben
9. Bale
10. Pirlo![]()
Verplicht snel in moeten gooien zonder dat medespelers zich aan komen biedenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Wat gaat er bij jullie fout dan? Ik heb geen problemen ermee hoor...![]()
Ik gooi ook nooit snel in. Maar ik heb eigenlijk geen echte grote last van dit soort zaken. Vreemd...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spelers die langs de complete lijn lopen zowat en dan de bal alsnog niet oppakken, spelers die de bal laten vallen, snel ingooien lukt nooit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor de pricefixers een tip : Zicu ( 5* bronze skiller ), is naar de Chinese competitie.Hala Madrid !
Noice.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:16 schreef BDIL het volgende:
Voor de pricefixers een tip : Zicu ( 5* bronze skiller ), is naar de Chinese competitie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SIF negers dan weer nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je weet dat negers een discardwaarde van 150c hebben?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Konko strak team.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
BazenteamPogba al 6 uit 11
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Net een wedstrijd gespeeld waarin al mn Fransen scoorden. Zelfs de eerste goals voor Biabiany en Konko.![]()
Dit. Of soms de bal ophalen aan de andere kant van het veld wat soms 15 seconden duurt. Ook kan je zo 7-8 minuten tijdrekken zonder ook maar in te gooien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Spelers die naar de bal sprinten en dan weer rustig terug lopen.
Spelers die tegen de bal aanlopen en dan 5 seconde moeten wachten voordat je een "snelle" inworp kan doen.
Als de bal buiten de lijnen ligt dan moet een ballenjongen gewoon een nieuwe bal geven... Dit slaat echt nergens op.![]()
Iemand 5221 al geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand 5221 al geprobeerd?Confetti gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonucci in het midden en Caceres/Ogbonna voor extra haat.![]()
Ik vraag me af hoe dit zou spelen... In principe kunnen de de vleugels en de middenvelders ideaal combineren met de backs die vervolgens keer op keer een voorzet af kunnen leveren. Lekker cross abusen...quote:![]()
![]()
In FUT 12 had ik een fijn troll team. Volgens mij was het zo:quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit zou spelen... In principe kunnen de de vleugels en de middenvelders ideaal combineren met de backs die vervolgens keer op keer een voorzet af kunnen leveren. Lekker cross abusen...
Bale - SIF Adebayor - Krasic
Luis Gustavo - SIF Marchisio
Marcelo-Dede-Santana-Silva-IF Abate
Neuer
Nooit zo effectief cross abuse gespeeld als met dit team![]()
![]()
Dat is ook doorgaans wat 5atb-ers doen. Zo doorzichtigquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit zou spelen... In principe kunnen de de vleugels en de middenvelders ideaal combineren met de backs die vervolgens keer op keer een voorzet af kunnen leveren. Lekker cross abusen...![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is wel erg fout maar misschien ga ik het gewoon proberen. FUT14 slaat toch nergens op. Het maakt niet uit hoe goed je bent, na 90 minuten wint het team met Sturridge.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FUT 12 had ik een fijn troll team. Volgens mij was het zo:
Bale - SIF Adebayor - Krasic
Luis Gustavo - SIF Marchisio
Marcelo-Dede-Santana-Silva-IF Abate
Neuer
Nooit zo effectief cross abuse gespeeld als met dit teamTja dat maakt niet uit. Konko en Alba komen er toch wel langs en Llorente kopt alles er inquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is ook doorgaans wat 5atb-ers doen. Zo doorzichtig![]()
![]()
![]()
Sturridgequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is wel erg fout maar misschien ga ik het gewoon proberen. FUT14 slaat toch nergens op. Het maakt niet uit hoe goed je bent, na 90 minuten wint het team met Sturridge.
[..]
Tja dat maakt niet uit. Konko en Alba komen er toch wel langs en Llorente kopt alles er in![]()
![]()
Konko en Alaba komen er echt niet langs als ze alleen maar rechtdoor hardrennenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja dat maakt niet uit. Konko en Alba komen er toch wel langs en Llorente kopt alles er inVolgens mij heb ik dit jaar nog niet van een 5atb-er verloren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit weekend, als alle TOTY's in packs zitten. Geen garantie op succes overigens, maar dat spreekt vanzelf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:21 schreef Longcat. het volgende:
Wanneer zou ik mijn fifa points spenderen? Morgen of toch vrijdag? of vandaagNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit weekend, als alle TOTY's in packs zitten. Geen garantie op succes overigens, maar dat spreekt vanzelf.![]()
![]()
quote:Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die voor 21 oktober 2013 hebben besteld.
Helaas heb je na deze datum besteld en ontvang je de Playstation 4 nog niet. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is.
Door het grote succes van de Playstation 4 is het aanbod niet toereikend. Hierdoor heb je de Playstation 4 nog niet kunnen ontvangen en beschikken wij helaas nog niet over de informatie van een volgende levering. De levertijd op de website en in je account zijn dan ook een indicatie.
Wij willen graag goed nieuws brengen, dus zodra wij een exacte leverdatum weten hoor je dit meteen.
We doen er alles aan om jou alsnog zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice![]()
![]()
Dat is Kroatisch voor Kroatie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand hier met team naam Hrvaska?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dacht ook al aan BDIL iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is Kroatisch voor Kroatie.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand hier met team naam Hrvaska?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is Kroatisch voor Kroatie.quote:?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Zag hier net een Kroatisch team langskomen, vandaar
Hala Madrid !
Ik moest net tegen een Kroatisch team met SIF Rakitic, Srna etc. Vandaar
Was jij dat? 2-1 werd het door een vette goal van AlvesGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik speel geen FUT meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:52 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik moest net tegen een Kroatisch team met SIF Rakitic, Srna etc. Vandaar
Hala Madrid !
Bijna TOTW."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
JEZUS CHRIST JONGENS! IK HOU HET NIET MEER!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
JEZUS CHRIST JONGENS! IK HOU HET NIET MEER!Hala Madrid !
Hala Madrid !
Jap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanavond zal blijken of hem verkopen een goede zet wasSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Hala Madrid !
foto op twitterquote:
Hala Madrid !
?quote:Hala Madrid !
die SIF Garay als middle CB gebruiken.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Het aantal trollpacks vorige jaar met TOTY was ook geweldig
Hala Madrid !
Welke mongool koopt een Sharp tvquote:![]()
Hala Madrid !
Precies wat ik dachtquote:
geen IF Vidal nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Juve 4 IFs, Roma 8...
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vidal niet elke week een IF gevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Juve 4 IFs, Roma 8...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Individueel uitblinken vs. teamprestatie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Juve 4 IFs, Roma 8...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Roma verdedigers scoren meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Individueel uitblinken vs. teamprestatie?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:25 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Matuidi en maicon passen mooi in m'n team![]()
![]()
Zo zie je maar dat je met het collectief meer bereikt dan door individuele klasse.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Juve 4 IFs, Roma 8...
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tja... Lichtsteiner had volgens mij 2 assists en 1 goal. Terwijl Maicon maar 1x scoorde in een 4-0 overwinning. Heb beide wedstrijden niet gezien dus kan er niet over oordelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Individueel uitblinken vs. teamprestatie?![]()
![]()
Hoe vinden jullie Suarez dit jaar?
Ik vond 'm vorig jaar echt tegenvallen
Ziyech had er 1 moeten hebben of Finnbogason.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toen tegen AZ (comp) scoorde Ziyech er 2 en had hij 1 assist. Ben er van overtuigd dat als die De Leeuw van Groningenquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ziyech had er 1 moeten hebben of Finnbogason.geen hattrick had gemaakt dat Ziyech dan de IF had gekregen.
![]()
![]()
Ronaldinho was gewoon lekker thuis tijdens het uitreiken van de gouden bal![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is zijn nieuwe vriendinquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hala Madrid !
Oh dan zal ze niet blij zijn met de foto hierboven. Of moet zijn dat ze er tussen zitquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit is zijn nieuwe vriendin![]()
[ afbeelding ]
Sierd had er het nog overquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oh dan zal ze niet blij zijn met de foto hierboven. Of moet zijn dat ze er tussen zit
Hala Madrid !
Iemand hier nog gespeeld met Suarez?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Iemand hier gedoneerd aan Bierdopje.com?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik niet, hoezo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef DuTank het volgende:
Iemand hier gedoneerd aan Bierdopje.com?
edit: Oh, dit:?
![]()
![]()
![]()
Dit is toch geen buitenspel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voet van de keeper is toch op een lijn...quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Die verdediger achter de keeper telt niet heHala Madrid !
Lastig te beoordelen..de streep staat niet goed omdat de voet van de keeper verder staat, maar is de screenshot wel op tijd genomen? Kan dat niet echt zien hier.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel zoquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voet van de keeper is toch op een lijn...GRAAG VERWIJDEREN![]()
7 uur gok ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet iemand hoelaat de middenvelders in de packs zitten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: