ik vind ShaySaintJohn's channel heel naar.. al die shit die hij maakte vroeger .. creepy.. that's what serial killers are made ofquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha op misc werd iedereen helemaal gek daarvan. Okay het is vaag, maar niet erg ofzo.
Hahha ja dat wel idd, beetje serial killer creepy. Maar niet erger dan andere dingen in die thread, zoals die cutedeadguys/girls, dat vond ik een stuk naar makender.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik vind ShaySaintJohn's channel heel naar.. al die shit die hij maakte vroeger .. creepy.. that's what serial killers are made of
haha ja dat was nogal disturbing ja wtfquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ja dat wel idd, beetje serial killer creepy. Maar niet erger dan andere dingen in die thread, zoals die cutedeadguys/girls, dat vond ik een stuk naar makender.
Ik kreeg er jeuk van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:
net zoals ShaySaintJohn bijv..
Kijk dit ..en zeg me daarna wat je bij dit filmpje voelde..
frank yang komt niet in de buurt van Shayquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De eerste vijf seconden waren disturbing as fuck. Ik voelde ook gewoon iets vanbinnen, maar daarna was het vrij niet-naar. Als ik naar die andere filmpjes kijk dan is dit meer een soort kunst tbh. Frank Yang maakt ook zulke shit.
Ja niet om te overdrijven maar alsof er beestjes onder je huid kruipen lol,srs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De eerste vijf seconden waren disturbing as fuck. Ik voelde ook gewoon iets vanbinnen, maar daarna was het vrij niet-naar. Als ik naar die andere filmpjes kijk dan is dit meer een soort kunst tbh. Frank Yang maakt ook zulke shit.
het doet iets raars met je als je het rond 4 uur snachts kijkt in een donkere kamerquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja niet om te overdrijven maar alsof er beestjes onder je huid kruipen lol,srs.
Voelde meer iets in mijn bovenbuik, maar dat kan ook lucht zijn lol.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja niet om te overdrijven maar alsof er beestjes onder je huid kruipen lol,srs.
haha protein fartquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voelde meer iets in mijn bovenbuik, maar dat kan ook lucht zijn lol.
Wierdest bonar evar?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het doet iets raars met je als je het rond 4 uur snachts kijkt in een donkere kamer
whahaa heel apart jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vond deze wel iets retarded grappigs hebben:
Die keek ik net ook..tehfuck verzin je zoiets?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vond deze wel iets retarded grappigs hebben:
whaha die ASMR shit krijg ik altijd de kriebels van lolquote:
jep wel mooie productie he!quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ken je deze dreamer? Niet echt heel disturbing of zo.
Is volgens mij niet het meest rare van Frank though, maar wel zijn meest bekende 'creatie'.
Ja, hij is echt een baas. Ik weet nou alleen nog steeds fucking niet of zijn vriendin Engels kan en waar hij nou écht woont, want de ene keer is die in Hong Kong? en de andere keer in the USA.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jep wel mooie productie he!
heb alles gezien van frank .. volg m sinds 2010 via BB.com
gast is een genie
de code van het filmpje ..dus bij die je net gepost hebt is dat dit: WUG0sprC99Mquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:35 schreef Fanta-stick het volgende:
dreamer hoe zorg je ervoor dat een filmpje meteen gedisplayed wordt op bb.com?
Thanks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
de code van het filmpje ..dus bij die je net gepost hebt is dat dit: WUG0sprC99M
tussen dit zetten:
[youtube ] WUG0sprC99M [ /youtube]
zonder spaties..
ouwebollig systeem ... forum is technisch echt ruk
zeker weten, heel fijn forum dit...superieur aan welk forum dan ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FOK! zou hun forumsysteem moeten aanbieden. Imo het beste forum dat ik ooit tegengekomen ben.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er komt echt rare shit voorbij op fb de laatste dagen. Eerst een vrouw die doggy genomen wordt in hun badkamer, vervolgens de man haar hoofd in de wc stopt en doorspoelt en net één of andere gast in het midden-oosten die een ezel neemt. Raar dat zulke onzin er opblijft staan maar doodsimpele plaatjes die ietwat controversieel zijn gelijk verwijderd worden.
welk ras? toyger?quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou niet zo snel een kat kopen, maar dit is toch echt een prachtig beest.
[ afbeelding ]
idd.. Obama, jews of aliensquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Liet mijn pizza aanbranden, ''the jews did this''.
Ik zou het echt niet weten. Ooit op reddit tegengekomen en op imgur opgeslagen. Ben door mijn account aan het bladeren, vandaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
welk ras? toyger?
ziet er zeer bruut uit
lmao, vroeger toen ik nog verpleger was in een geestelijk gehandicapten instelling verving ik die zakken soms bij patienten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind zulke shit pas disturbing: http://www.reddit.com/r/I(...)permanent_colostomy/
Ook respect richting jou dat je dat gedaan hebt man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao, vroeger toen ik nog verpleger was in een geestelijk gehandicapten instelling verving ik die zakken soms bij patienten.
Meest goorste wat ik ooit geroken en gedaan hebt.
1000 maal meer respect voor verplegers na die ervaring
ik was er ook wel relatief snel klaar mee hoor:Pquote:Op woensdag 15 januari 2014 02:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook respect richting jou dat je dat gedaan hebt man.Ik ben al te pussy om de schijt van mijn honden op te ruimen wanneer ze hun hok onder gescheten hebben. Kan niet handelen.
Fucking Polen ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:22 schreef dreamerbulk het volgende:
ff iets anders...dit is best baas.. en lomp lmao
0:47 gewoon met een hakbijl naar iemands hoofd swingen
haha jup, maar dit is gewoon medieval baasquote:Op woensdag 15 januari 2014 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking Polen ook.Ken je dat filmpje van wat Oostblok hooligans die in een bos gaan vechten? Ook zo stom. Wel heel respectvol, dat wel.
Pharell schijnt 350 jaar te zijn, science.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze gast is rond de 50 en hij lijkt rond de 20. Superior genetics. Hij zou moeten liften lol.
Goed liedje ook wel.
whut hij is al 40?quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze gast is rond de 50 en hij lijkt rond de 20. Superior genetics. Hij zou moeten liften lol.
Goed liedje ook wel.
Gewoon yolo met schilden en zwaarden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha jup, maar dit is gewoon medieval baas
Een echt knappe vent wordt knapper naarmate die ouder wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bizar hé. Negers en Aziaten hebben het op dat gebied goed voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |