Dat is de vraag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt die uit haar neus of gaat ie erin?
Duur..quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:46 schreef peug306 het volgende:
condooms duur????
ik koop ze per 144 en betaal dan incl. verzendkosten 45 euro.
www.veiligglijden.nl
Fijn om te weten dat je condooms gebruikt tijdens het fappen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die standaardverpakkingen in winkels doe je hooguit 2 weken mee.. hiermee kun je tenminste effe vooruit
Scheelt zo met de rommel. Geen zin in een aangekoekte muur, bevlekte bedden of handdoeken, ondergespoten badkamers.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:39 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je condooms gebruikt tijdens het fappen.
Waarom doe je dat?
Bedankt voor deze nuttige informatie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Scheelt zo met de rommel. Geen zin in een aangekoekte muur, bevlekte bedden of handdoeken, ondergespoten badkamers.
Dan liever clean in een condoom.
Zweer toch bijquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sommigen zitten inderdaad voor geen meter. heb meerdere malen testverpakkingen gekocht online met verschillende varianten erin.. Vond deze van de goedkope nog het beste..
Er is een versie met bruineverpakkingen die echt met geen mogelijkheid om te krijgen is. Die heeft roze belettering.
Ook is er een versie waarvan je je afvraagt wat voor Fokkerlul je daar wel niet voor moet hebben. Zit in een roze verpakking van een of ander vaag merk.. Volgens mij is 30cm dan wel benodigd en zo dik als een arm..
Vind dure gewoon te duur..
Precies.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
Doen alsof je veel neukt en ook nog doen alsof je in het buitenland komt. Uberfokker.
Bizar vermoeiend, dat soort volk.quote:
Met condoom neuken telt niet eensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
Doen alsof je veel neukt en ook nog doen alsof je in het buitenland komt. Uberfokker.
Doe nou niet alsof je mij niet lief vindtquote:
Neequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je mij niet lief vindt
Opeens is mijn leven zo veel minder zinvolquote:
Dramaqueen jijquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Opeens is mijn leven zo veel minder zinvol
Niet weten dat mijn omgang met jou gewoon van enorm belang is voor mijn geestelijke gesteldheidquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |