quote:Met maar liefst veertig camera's in en rondom De School laten we zien hoe het er écht aan toe gaat op een middelbare school.
Niet eerder werd het schoolleven zo direct en volledig in beeld gebracht. Welkom bij De School!
Sletje gaat neuken in belgiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Chai het volgende:
Ik schakelde wat later in, wat is dat België gedoe nou?
Moah als ik dan toch post als het topic bijna vol is dan ken ik net zo goed de nieuwe maken wah.quote:
Uhuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die kerel kon niet naar haar toe komen?
Nope, wss is het een gast van 45 ofzeuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat vinden haar ouders goed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het zo vreemd dat die ouders het NIET goed vinden dat hij naar haar zou komen, maar schijbaar wel prima dat zij daarheen gaatquote:
Ja wtf.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind het zo vreemd dat die ouders het NIET goed vinden dat hij naar haar zou komen, maar schijbaar wel prima dat zij daarheen gaat
Psychiater, want hij krijgt pillen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Little_Acorn het volgende:
Psychiater of psycholoog? Is wel een verschilletje
Naast slaappillen nog wat anders? Want die kan de huisarts toch ook voorschrijven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Psychiater, want hij krijgt pillen.
Wel vreemd dat hij daarnaast geen psycholoog heeft...
Wat is dan echt het verschil?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Psychiater, want hij krijgt pillen.
Wel vreemd dat hij daarnaast geen psycholoog heeft...
Limburgs is veel beterquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Wazaaaaa het volgende:
oeh ze verwacht meer dan een appeltaart
She wants the Dquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Wazaaaaa het volgende:
She wants the Dquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ze hebben magister. Geen klassenboek nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat hij altijd vrijwilliger wordt voor het klassenboek/klassenvertegenwoordiger
Ik denk meteen aan Thimun, zie ik hem wel inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat hij altijd vrijwilliger wordt voor het klassenboek/klassenvertegenwoordiger
Nee was een jongenquote:
Nopequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die Brecht heet? Is dat een gebruikelijke jongensnaam?
precies, hij heeft wel even mooi de ballen om zn gelijk proberen te halen bij de directeurquote:
*leve #deschoolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Lang leven teletekst pagina 888
Ja, ieder geval iemand die de wat stillere mensen ook als aandachtspunt ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Toffe gast die docent. Dat zijn de besten
Volgens mij mag de school er niks mee doen. Ik zit er toevallig zelf ook op school.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Als je weet dat er camera's zijn, doe je dit toch niet? Dit is gewoon fraude.
Nu voel ik mij oudquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef kimmyking het volgende:
[..]
Volgens mij mag de school er niks mee doen. Ik zit er toevallig zelf ook op school.
Ik had eerst gedacht dat het een moment of fail werd, omdat ik hem persoonlijk ken. Maar dit is typisch Ben.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef Chai het volgende:
Hij komt vanzelf weer naar school voor de korte broekjes.
Ze is 18 of bijna, ze was bang op die leeftijd tussen 15-16 jarigen te zitten als ze het nu niet zou halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
16 jarige meisjes met net iets te grote tieten zou theo maassen zeggen
Niet haar, die ene met dat ijsje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is 18 of bijna, ze was bang op die leeftijd tussen 15-16 jarigen te zitten als ze het nu niet zou halen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef kimmyking het volgende:
[..]
Niet haar, die ene met dat ijsje.
Internetuitzending aan het eind. Lieten ze zien hoe het nu met de personen van de uitzending van vandaag ging.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zender?
Edit: of is het al afgelopen?
drmaqueen iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat gejank van hem treuriger.
Ik vind hem wel grappigquote:
Kijk hoe ze daar zit. Vind ik niet heel onlogischquote:
Ze heeft haar best gedaan, maar kan het niveau niet aan. Sneu, maar voor haar wel een topprestatie.quote:
Vond ik ook idd, vond het nogal wat om iemands toekomst op zo'n manier te bepalen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Angst het volgende:
Ik vind het een raar advies van die psycholoog, net alsof er werk is waar je niet met mensen te maken hebt.
Patiënten is wel een zakelijke relatie, dat hoeft niet perse problemen t geven...
Maar ja ik weet de precieze argumentatie natuurlijk niet
En volgens mij kan ze ook nog flink verbeteren, dus het is alleen maar beter als ze blijft oefenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook idd, vond het nogal wat om iemands toekomst op zo'n manier te bepalen...
ze lichtte helemaal op toen ze erover begon... Maar ja met zo'n camera in je gezicht zou ik ook geen psycholoog durven tegen te spreken :pquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook idd, vond het nogal wat om iemands toekomst op zo'n manier te bepalen...
Even voor mijn duidelijkheid, je bent leraar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Angst het volgende:
Ik vind het altijd zo erg als kinderen al depressief zijn.
Ik heb er zelf nu ook weer een in de tweede, zou gewoon niet moeten kunnen...
Daar gaat het gelukkig ook al beter mee.
onderwijsassistent , net niet dus :pquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, je bent leraar?
Ik ook, ik zou ze meteen innemen zodra ik ze zag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Als ik leraar was zou ik die telefoons trouwens veel sneller innemen
ahzo, ja dat maakt het verhaal wat duidelijkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Angst het volgende:
[..]
onderwijsassistent , net niet dus :p
quote:
Duidelijk dat ik geen vrouw ben dusquote:
Dat heet 'Noordhollands' accentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Naomi heeft wel een zeikerige stem.
Is het Nikonlover?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
LTO. Dat is homeopathisch iets toch?
hij kan t als advies geven omdat hij kinderen niet meteen troep wil voorschrijven misschien?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dat krijgt ze niet van de psychiater hoop ik?
Of hij zit haar te neppen met placebo-effect.
Straks zo'n hoe is het nu met filmpje, dan weet je het.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik durf te wedden dat ze inmiddels al niets meer hebben
Seks zit er niet in, gelovig enzoquote:
de reden is dat het als docent onhandig is als ander zich er mee bemoeien. Doe je niet alleen voor de leerlingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef remcoP het volgende:
'Heb je niet al die mensen op de gang'
Nee, maar wel al die mensen voor de tv.
De pil is niet alleen handig bij seksquote:
snap ik ook welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:03 schreef Angst het volgende:
[..]
de reden is dat het als docent onhandig is als ander zich er mee bemoeien. Doe je niet alleen voor de leerling
Ja dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De pil is niet alleen handig bij seks
concerta is wel echt iets... Volgens mij is ze geswitched van medicijnen.quote:
Ja, anders geef je het kind eerst Ritalin om te kijken of het werkt... En niet iets wat meteen 16 uur werkt. Maargoed, ik ben geen arts.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:04 schreef Angst het volgende:
[..]
concerta is wel echt iets... Volgens mij is ze geswitched van medicijnen.
Boeiend, met die opleiding kan je toch bijna niks in de praktijk. Behalve de pabo daarna.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
onderwijsassistent?
Van de psycholoog mocht ze toch niks met mensen doen?
ja verpleegkundig is teveel met mensen, dus dit is beter _o_quote:
En maar afvragen waarom het niveau van het onderwijs keldertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, met die opleiding kan je toch bijna niks in de praktijk. Behalve de pabo daarna.
Ze kan beter eerst een jaar een inrichting in ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Angst het volgende:
[..]
ja verpleegkundig is teveel met mensen, dus dit is beter _o_
sommige kinderen vooral met ADHD vinden het juist lastig te onthouden medicatie op tijd inte nemen daarom doen ze dat vaak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, anders geef je het kind eerst Ritalin om te kijken of het werkt... En niet iets wat meteen 16 uur werkt. Maargoed, ik ben geen arts.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef Aspergermeisje het volgende:
HBO denken we nu nog niet over na zegt moeder. Naomi: na de pabo ga ik misschien doorstromen voor het voortgezet onderwijs.
soms gaat het gelijk beter met kinderen zodra ze op het juiste niveau zitten. Daar zit immers een probleem bij haar. Het is alleen lastig te weten wat oorzaak is en wat gevolg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ze kan beter eerst een jaar een inrichting in ofzo
Daar is die tochquote:
Meisjes die op die leeftijd bulken van het zelfvertrouwen, dat is pas eng.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef Angst het volgende:
[..]
soms gaat het gelijk beter met kinderen zodra ze op het juiste niveau zitten. Daar zit immers een probleem bij haar. Het is alleen lastig te weten wat oorzaak is en wat gevolg.
nog 50 postsquote:
Was het een liefdesbrief?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Kreeg laatst een eigen geschreven gedicht van een leerling, in het Engels (wat ik dus geef)
Welneequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Meisjes die op die leeftijd bulken van het zelfvertrouwen, dat is pas eng.
Nee haha, maar wel mooi geschreven, zeker voor een tweedeklasserquote:
nee ok, maar zo raar is het ook niet.quote:
quote:
Nee alleen maar strugglesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Ik moest werken enzo, maar is het de moeite waard terug te kijken? Heb morgen toch niks te doen haha.
Geen zinvol antwoord, struggles kunnen namelijk ook leuk zijn om terug te kijken.quote:
Geen brecht. Wel naomi die veel te jsloers wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen zinvol antwoord, struggles kunnen namelijk ook leuk zijn om terug te kijken.
Btw kwam Brecht nog eens langs?
Guttegut het is wat daarquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Geen brecht. Wel naomi die veel te jsloers was
Fokker! zoekt lerares; nieuwe hitseriequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Alleenstaand wellichtMail BNN.
Die juf was ook wel lekker anders.
Of FOK!ker zoekt alleenstaande moeder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fokker! zoekt lerares; nieuwe hitserie
Fok!ker zoekt DeSchool milf?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of FOK!ker zoekt alleenstaande moeder.
En?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Guttegut het is wat daarNouja, als Chicago Fire nog niet online staat kijk ik dadelijk wel eens terug
Doe ik dan ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Als ik leraar was zou ik die telefoons trouwens veel sneller innemen
Naomi was anders best leuk, hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Geen brecht. Wel naomi die veel te jsloers was
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Ik moest werken enzo, maar is het de moeite waard terug te kijken? Heb morgen toch niks te doen haha.
Banaan kom IQ test doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jeezus wat een slechte kwaliteit op uitzenging gemist
Het zijn gewoon zendertjes met een microfoontje, net als presentatoren op t.v. hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
Waarom hebben al die leraren oortjes/zendertjes?
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef alors het volgende:
Het origineel is trouwens van Kraantje Pappie voor degene die denken dat ze dit zelf heeft verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |