quote:Met maar liefst veertig camera's in en rondom De School laten we zien hoe het er écht aan toe gaat op een middelbare school.
Niet eerder werd het schoolleven zo direct en volledig in beeld gebracht. Welkom bij De School!
Sletje gaat neuken in belgiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Chai het volgende:
Ik schakelde wat later in, wat is dat België gedoe nou?
Moah als ik dan toch post als het topic bijna vol is dan ken ik net zo goed de nieuwe maken wah.quote:
Uhuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die kerel kon niet naar haar toe komen?
Nope, wss is het een gast van 45 ofzeuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat vinden haar ouders goed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het zo vreemd dat die ouders het NIET goed vinden dat hij naar haar zou komen, maar schijbaar wel prima dat zij daarheen gaatquote:
Ja wtf.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind het zo vreemd dat die ouders het NIET goed vinden dat hij naar haar zou komen, maar schijbaar wel prima dat zij daarheen gaat
Psychiater, want hij krijgt pillen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Little_Acorn het volgende:
Psychiater of psycholoog? Is wel een verschilletje
Naast slaappillen nog wat anders? Want die kan de huisarts toch ook voorschrijven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Psychiater, want hij krijgt pillen.
Wel vreemd dat hij daarnaast geen psycholoog heeft...
Wat is dan echt het verschil?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Psychiater, want hij krijgt pillen.
Wel vreemd dat hij daarnaast geen psycholoog heeft...
Limburgs is veel beterquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Wazaaaaa het volgende:
oeh ze verwacht meer dan een appeltaart
She wants the Dquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Wazaaaaa het volgende:
She wants the Dquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ze hebben magister. Geen klassenboek nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat hij altijd vrijwilliger wordt voor het klassenboek/klassenvertegenwoordiger
Ik denk meteen aan Thimun, zie ik hem wel inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat hij altijd vrijwilliger wordt voor het klassenboek/klassenvertegenwoordiger
Nee was een jongenquote:
Nopequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die Brecht heet? Is dat een gebruikelijke jongensnaam?
precies, hij heeft wel even mooi de ballen om zn gelijk proberen te halen bij de directeurquote:
*leve #deschoolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Lang leven teletekst pagina 888
Ja, ieder geval iemand die de wat stillere mensen ook als aandachtspunt ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Toffe gast die docent. Dat zijn de besten
Volgens mij mag de school er niks mee doen. Ik zit er toevallig zelf ook op school.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Als je weet dat er camera's zijn, doe je dit toch niet? Dit is gewoon fraude.
Nu voel ik mij oudquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef kimmyking het volgende:
[..]
Volgens mij mag de school er niks mee doen. Ik zit er toevallig zelf ook op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |