Wat zei die dan? Ik vergeet steeds dat na gepraat te kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Vind die Lodiers eigenlijk best brutaal ten opzichte van Dwayne met al die vragen aan iedereen waar die bij zit, beetje plaatsvervangende schaamte eigenlijk.
5+ minuten aan iedereen vragen wat voor hulp die nodig heeft, over zijn rugzakje, aan zijn vrienden hoe hij nou anders is terwijl die er gewoon naast zat. Legde er meer nadruk op hoe hij anders is dan nodig was imo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Wat zei die dan? Ik vergeet steeds dat na gepraat te kijken.
Oh ja op die manier. Die lodiers is ook gewoon een kneus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
5+ minuten aan iedereen vragen wat voor hulp die nodig heeft, over zijn rugzakje, aan zijn vrienden hoe hij nou anders is terwijl die er gewoon naast zat. Legde er meer nadruk op hoe hij anders is dan nodig was imo.
Iemand met alleen maar 6/7tjes is natuurljjk niet interessantquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Veel leerlingen gaan trouwens niet over naar 5 HAVO viel me op. Veel gaan naar MBO, anderen blijven zitten. Elke aflevering was er minimaal wel 1 die niet over ging
Omdat naar MBO gaan of blijven zitten niet in de kwaliteitscijfers van een school zitten maar slagingspercentages wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Veel leerlingen gaan trouwens niet over naar 5 HAVO viel me op. Veel gaan naar MBO, anderen blijven zitten. Elke aflevering was er minimaal wel 1 die niet over ging
Hadden ze bij mij achteraf gezien maar beter kunnen doen, na 4havo. Er bleef naast schoolwerk te weinig ruimte voor mezélf over, dat was niet gezond meer. Maar een overgang naar de mavo is nooit ter sprake gekomen. Voor sommige mensen is dat écht beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij mij werden er ook een sloot van 3 havo naar mavo of mbo toegewerkt.
jawel hoor, dat hoort gewoon bij de doorstroom bovenbouw cijfers, en dat is net zo'n zware kwaliteitsindicator voor de inspectie als slagingspercentage. weet niet hoe je hier bij komt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat naar MBO gaan of blijven zitten niet in de kwaliteitscijfers van een school zitten maar slagingspercentages wel.
Ook Nederlands, ja?quote:Bij mij werden er ook een sloot van 3 havo naar mavo of mbo toegewerkt. Op het gênante af. Waardoor iedereen die door ging naar 4 havo voldoende niveau had om dat fluitent te doen. Er werd alleen naar onderen gekeken en nooit naar boven. Wel zonde, want heb zelf nu na een beta studie ook een alfa studie gedaan. Via vwo was het wat sneller gegaan.
Ook in dit programma zie je dat eigenlijk iedereen zwaar conservatief wordt ingeschaald. Vanuit de school wel logisch. Naast de cijfers waarop ze afgerekend worden zijn veel ouders niet realistisch en denken de nieuwe einstein als kind te hebben.
Ja man, is het autisme of gewoon een irritant ventje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 03:32 schreef wuuht het volgende:
Die autist, hij maakt me zo boos, zelfingenomen kut kind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |