Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oorquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oor
[..]
Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oor
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets te heftig nu. Kom er nog wel op terug...
Dit dus!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Shandaly het volgende:
We bedoelen het allemaal goed he, zie dit niet als een aanval... Ik zou willen dat we iets konden zeggen of doen waardoor jij geholpen zou zijn...
Dat hoeft vriendlief hier niet te proberenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik haar in bed leg zet ze het op een brullen. Mijn man zou het net van me overnemen want ik waa het zat. Wat doet die kneus, legt haar in bed en trekt de slaapkamer deur dicht en gaat zitten gamen![]()
We wonen dus in een tweekamerwoning met een glazen wand tussen de woon en slaapkamer. Ja, lekker rustgevend inderdaad schat, dank je.... Hhhnngggrrrr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Juud-- het volgende:
Sowieso, mannen en kind naar bed brengen.![]()
Mijn bedritueel: beetje rustig poedelen in badje, insmeren met olie, pyjama aan, fles drinken, naar bed.
Bedritueel van man: golfslagbad, insmeren met olie en daarna kriebelen, pyjama aan, lamp gedag zeggen (E. met haar gezicht voor de lamp: LEUK HE E., KIJK DAN HOE MOOOIII!!! en E. maar lachen en glimmen), fles drinken, nog een beetje geinen in bed.
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |