Wellicht komt dat er vrijdag van (als ze er is tenminste). Maar ik heb voor die tijd eerst nog een date met een ander meisje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach... Je trekt je teveel aan van die negatieve shit.. Focus op de positieve shit, en die was er ook.
En ga praten met dat meisje wat je leuk vindt.
Goed bezig, ik heb nooit datesquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht komt dat er vrijdag van (als ze er is tenminste). Maar ik heb voor die tijd eerst nog een date met een ander meisje.
Voor mij is dit ook de eerste keer in tijden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb nooit dates
Welke SC?quote:
Lullllquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef Sheldon. het volgende:
Vanavond kwam ik thuis uit werk, zitten mijn 2 vrouwelijke huisgenoten mij een beetje apart lachend aan te kijken. Ze vroegen of ik nog iets te doen had vanavond, en ik zei nee. Daarop vroegen ze of ik mee uit ging vanavond. Maar omdat ik morgen ochtend weer les heb vroeg en al de hele dag op pad was zei ik : Nee, niet echt zin in.
Hun antwoord was met een schuin lachje op het gezicht : Nou ik zou het maar wel doen als ik jou was, beetje als een soort hint (zo vatte ik het althans op)... Maar ik had er echt geen kracht voor vanavond dus zei nee heb niet zo'n zin.
Toch vroeg ik me wel af wat nu precies de bedoeling was... Aanvankelijk dacht ik dat ze samen uitgingen vanavond en me misschien aan een vriendin wilde koppelen ofzo, maar nu gaat opeens de ene weg (heeft kennelijk een date ofzo) en de ander loopt de trap op naar boven om naar haar kamer te gaan.
Ik snap het niet, wat was de bedoeling?![]()
Het is nu ook niet zo dat ik zo'n close band met ze heb dat we wekelijks samen in de kroeg staan ofzo, dus waar kwam opeens die vraag vandaan, en hoezo gaan ze nu helemaal niet uit?
Ik zou zeggen dit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Weet best wel dat er wat meisjes zijn die me zien zitten, maar weet ook niet wie, en hoe ik die dan vervolgens kan benaderen enzo
My god, er zijn meer mensen als mij die dit soort 'niet zo slimme acties' hebben. Inmiddels weet ik dat je in dit soort situaties gewoon mee uit moet gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef Sheldon. het volgende:
Vanavond kwam ik thuis uit werk, zitten mijn 2 vrouwelijke huisgenoten mij een beetje apart lachend aan te kijken. Ze vroegen of ik nog iets te doen had vanavond, en ik zei nee. Daarop vroegen ze of ik mee uit ging vanavond. Maar omdat ik morgen ochtend weer les heb vroeg en al de hele dag op pad was zei ik : Nee, niet echt zin in.
Hun antwoord was met een schuin lachje op het gezicht : Nou ik zou het maar wel doen als ik jou was, beetje als een soort hint (zo vatte ik het althans op)... Maar ik had er echt geen kracht voor vanavond dus zei nee heb niet zo'n zin.
Toch vroeg ik me wel af wat nu precies de bedoeling was... Aanvankelijk dacht ik dat ze samen uitgingen vanavond en me misschien aan een vriendin wilde koppelen ofzo, maar nu gaat opeens de ene weg (heeft kennelijk een date ofzo) en de ander loopt de trap op naar boven om naar haar kamer te gaan.
Ik snap het niet, wat was de bedoeling?![]()
Het is nu ook niet zo dat ik zo'n close band met ze heb dat we wekelijks samen in de kroeg staan ofzo, dus waar kwam opeens die vraag vandaan, en hoezo gaan ze nu helemaal niet uit?
Euuuh details.....quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
Er stond mij toch een meisje op die loopband.... Met een kont.. wmaaaoahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Wat had ik moeten doen? Ik wil het even horen van anderen.![]()
Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.quote:
Vind je dat al klein?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.
En op die loopband wobbelt dat dan zo heen en weer, bmowhhh![]()
Klinkt precies als jouw eerste keer dat je een strakke kont zag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.
En op die loopband wobbelt dat dan zo heen en weer, bmowhhh![]()
Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te sprekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Klinkt precies als jouw eerste keer dat je een strakke kont zag.
Vorige keer zei je dat je nu tegen een serveerster zou durven spreken of versieren. Dus wat heb je dit keer gezegd/gedaan?
ben benieuwd....
sws staren, maar niet té en dan zeggen "hoi kom je hier vaak?"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te spreken
Daarom ook de vraag wat ik had moeten doen, om mij gelijk te geven of te zeggen dat ik dat verkeerd heb.
Ik staarde niet naar een vrouw.quote:
Ze heeft toch geen ogen in der kont?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
sws staren, maar niet té en dan zeggen "hoi kom je hier vaak?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Handtekening vragen zou hem niet gestoord hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik staarde niet naar een vrouw.
Naar een bekende voetballer. Wist niet of ik hem aan moest spreken, want dat wil hij waarschijnlijk niet als hij gewoon zijn boodschapjes doet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen ogen in der kont?Wablieft? maar waar kwam je die dan tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval , je durft steeds niets zeggen behalve staren...1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Jij komt hier wel vaak he?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
sws staren, maar niet té en dan zeggen "hoi kom je hier vaak?"
Hommoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik staarde niet naar een vrouw.
Naar een bekende voetballer. Wist niet of ik hem aan moest spreken, want dat wil hij waarschijnlijk niet als hij gewoon zijn boodschapjes doet.
Hey Faxie, ja hoor speciaal voor jouquote:
Ow gossiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey Faxie, ja hoor speciaal voor jou
In de sportschool, ze was aan het lopen / rennen op een loopband met oordopjes in, ik was lekker gewichten aant wegdrukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft? maar waar kwam je die dan tegen?
In ieder geval , je durft steeds niets zeggen behalve staren...
Had toch niks bij me daarvoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Handtekening vragen zou hem niet gestoord hebben
Je bent gewoon jaloers dat ik niet zo naar jou kijk.quote:
Op je pak lasagnebladen van knorr die je ging kopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had toch niks bij me daarvoor.
En dat zei ik toch , je had haar tenminste kunnen vragen of ze daar vaak komt of iets in die aard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de sportschool, ze was aan het lopen / rennen op een loopband met oordopjes in, ik was lekker gewichten aant wegdrukken.
De vraag is of ik gewoon ernaast moet gaan staan en een gesprekje moet beginnen.
Negatieve woorden schiet ik niks mee op, je durft zelf niet.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lullll
Had jezelf laten overtuigen door die meisjes joh![]()
Nja, ik weet gewoon niet wat de bedoeling was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
My god, er zijn meer mensen als mij die dit soort 'niet zo slimme acties' hebben. Inmiddels weet ik dat je in dit soort situaties gewoon mee uit moet gaan.
Ik heb dat vanavond in de sportschool gewoon wel gedaan. Dat leverde nog best een gezellig gesprek op, op de loopband.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te spreken
Daarom ook de vraag wat ik had moeten doen, om mij gelijk te geven of te zeggen dat ik dat verkeerd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |