abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135505639
Ik lees dit topic wederom mee en komt maar weer een ding in me naar boven->

Zorg dat je jezelf niks kan 'verwijten' -> Verzorging goed (adem,haartjes,parfum enzz) -> Manier van aanspreken spontaan, laat je niet te veel instrueren. Lekker met dames praten als de gelegenheid daar is, laat wel op tijd merken dat je haar als interessant beschouwt.

Ik herken me zelf ook in veel mensen hoe ik ooit bezig was. Nog een mooie sleutel was om het denken af en toe uit te zetten in de manier van benaderen. Resulteerde dat ik soms opstap al na een halve minuut iemand benaderd te hebben al stond te zoenen. Word je afgewezen zit je er ook niet mee want je gedachte staan op een laag pitje! Dit is wel iets wat bij mij in zekere zin 'getraind' moest worden
GGGG
pi_135505853
Stop thinking, start doing :o
Rustig aan.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:07:00 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135506000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach... Je trekt je teveel aan van die negatieve shit.. Focus op de positieve shit, en die was er ook.
En ga praten met dat meisje wat je leuk vindt.
Wellicht komt dat er vrijdag van (als ze er is tenminste). Maar ik heb voor die tijd eerst nog een date met een ander meisje.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135506080
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:07 schreef yats het volgende:

[..]

Wellicht komt dat er vrijdag van (als ze er is tenminste). Maar ik heb voor die tijd eerst nog een date met een ander meisje.
Goed bezig, ik heb nooit dates :P
Rustig aan.
  woensdag 15 januari 2014 @ 08:11:33 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135509197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Goed bezig, ik heb nooit dates :P
Voor mij is dit ook de eerste keer in tijden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 15 januari 2014 @ 08:21:53 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135509270
SC
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135539949
quote:
18s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:21 schreef Re het volgende:
SC
Welke SC?
Ah dat van gisteren waar het topic niet van in het geding komt en niemand last van heeft.
Rustig aan.
pi_135547615
Begint me de laatste tijd steeds meer op te vallen dat ik toch wel telkens een beetje het vijfde wiel aan de wagen ben op relatie gebied..

Sowieso al heel lang geen vrouw aangeraakt ( komt ook grotendeels door mezelf ; Ga weinig meer uit, weinig zin in gesprekken ook in de kroeg dunnow why), maar ik zie toch ook een hoop mensen om me heen die nog een stuk saaier zijn dan ik, en die komen ook allemaal aan de man/vrouw op de een of andere manier.

Zat eens te denken aan een date die ik inmiddels alweer 2 jaar geleden had met een meisje die mij wel zag zitten, mijn neef en zijn scharrel. Inmiddels dus 2 jaar verder, en die drie hebben inmiddels allemaal al (best wel lang ook) een relatie, allemaal met iemand anders als waarmee we toen waren. En wie van de 4 is er sinds dien natuurlijk weer altijd single gebleven? ik :')

Aan de ene kant word ik er echt niet onzeker van, want ik besef me dat ik qua karakter/uiterlijk echt niet voor die andere drie onderdoe. Maar aan de andere kant : Ik doe kennelijk toch wel iets mis, wat die anderen goed hebben gedaan.

Sowieso ben ik niet echt heel hard op zoek ofzo. Daar ben ik het type ook niet voor. Maar dan nog; Zou op het moment ook niet weten waar de mogelijkheden liggen. Weet best wel dat er wat meisjes zijn die me zien zitten, maar weet ook niet wie, en hoe ik die dan vervolgens kan benaderen enzo :P
pi_135582439
Vanavond kwam ik thuis uit werk, zitten mijn 2 vrouwelijke huisgenoten mij een beetje apart lachend aan te kijken. Ze vroegen of ik nog iets te doen had vanavond, en ik zei nee. Daarop vroegen ze of ik mee uit ging vanavond. Maar omdat ik morgen ochtend weer les heb vroeg en al de hele dag op pad was zei ik : Nee, niet echt zin in.

Hun antwoord was met een schuin lachje op het gezicht : Nou ik zou het maar wel doen als ik jou was, beetje als een soort hint (zo vatte ik het althans op)... Maar ik had er echt geen kracht voor vanavond dus zei nee heb niet zo'n zin.

Toch vroeg ik me wel af wat nu precies de bedoeling was... Aanvankelijk dacht ik dat ze samen uitgingen vanavond en me misschien aan een vriendin wilde koppelen ofzo, maar nu gaat opeens de ene weg (heeft kennelijk een date ofzo) en de ander loopt de trap op naar boven om naar haar kamer te gaan.

Ik snap het niet, wat was de bedoeling? :')

Het is nu ook niet zo dat ik zo'n close band met ze heb dat we wekelijks samen in de kroeg staan ofzo, dus waar kwam opeens die vraag vandaan, en hoezo gaan ze nu helemaal niet uit?
pi_135583275
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef Sheldon. het volgende:
Vanavond kwam ik thuis uit werk, zitten mijn 2 vrouwelijke huisgenoten mij een beetje apart lachend aan te kijken. Ze vroegen of ik nog iets te doen had vanavond, en ik zei nee. Daarop vroegen ze of ik mee uit ging vanavond. Maar omdat ik morgen ochtend weer les heb vroeg en al de hele dag op pad was zei ik : Nee, niet echt zin in.

Hun antwoord was met een schuin lachje op het gezicht : Nou ik zou het maar wel doen als ik jou was, beetje als een soort hint (zo vatte ik het althans op)... Maar ik had er echt geen kracht voor vanavond dus zei nee heb niet zo'n zin.

Toch vroeg ik me wel af wat nu precies de bedoeling was... Aanvankelijk dacht ik dat ze samen uitgingen vanavond en me misschien aan een vriendin wilde koppelen ofzo, maar nu gaat opeens de ene weg (heeft kennelijk een date ofzo) en de ander loopt de trap op naar boven om naar haar kamer te gaan.

Het is nu ook niet zo dat ik zo'n close band met ze heb dat we wekelijks samen in de kroeg staan ofzo, dus waar kwam opeens die vraag vandaan, en hoezo gaan ze nu helemaal niet uit?
Lullll :P
Had jezelf laten overtuigen door die meisjes joh :o
Rustig aan.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:31:25 #155
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_135583684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Weet best wel dat er wat meisjes zijn die me zien zitten, maar weet ook niet wie, en hoe ik die dan vervolgens kan benaderen enzo
Ik zou zeggen dit.

Of meer uitgaan wat je zelf aangeeft.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:53:37 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135585049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef Sheldon. het volgende:

My god, er zijn meer mensen als mij die dit soort 'niet zo slimme acties' hebben. Inmiddels weet ik dat je in dit soort situaties gewoon mee uit moet gaan.
pi_135587162
Er stond mij toch een meisje op die loopband.... Met een kont.. wmaaaoahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :'( :'( :o
Wat had ik moeten doen? Ik wil het even horen van anderen. :+

[ Bericht 17% gewijzigd door kingtoppie op 16-01-2014 23:39:13 ]
Rustig aan.
pi_135588286
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
Er stond mij toch een meisje op die loopband.... Met een kont.. wmaaaoahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :'( :'( :o
Wat had ik moeten doen? Ik wil het even horen van anderen. :+
Euuuh details.....
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135588664
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Euuuh details.....
Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.
En op die loopband wobbelt dat dan zo heen en weer, bmowhhh :9 :9
Rustig aan.
pi_135588796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.
Vind je dat al klein? :P
pi_135588823
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klinkt precies als jouw eerste keer dat je een strakke kont zag.

Vorige keer zei je dat je nu tegen een serveerster zou durven spreken of versieren. Dus wat heb je dit keer gezegd/gedaan?

ben benieuwd....
pi_135588987
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Klinkt precies als jouw eerste keer dat je een strakke kont zag.

Vorige keer zei je dat je nu tegen een serveerster zou durven spreken of versieren. Dus wat heb je dit keer gezegd/gedaan?

ben benieuwd....
Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te spreken :o
Daarom ook de vraag wat ik had moeten doen, om mij gelijk te geven of te zeggen dat ik dat verkeerd heb.
Rustig aan.
pi_135589051
Nee staren is lekker gepast :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:20:05 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135589071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
Nee staren is lekker gepast :P
Deed ik ook vanmiddag. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135589089
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Deed ik ook vanmiddag. :)
Niet eens een klets op gegeven?
pi_135589098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te spreken :o
Daarom ook de vraag wat ik had moeten doen, om mij gelijk te geven of te zeggen dat ik dat verkeerd heb.
sws staren, maar niet té en dan zeggen "hoi kom je hier vaak?" :@
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:21:33 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135589112
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet eens een klets op gegeven?
Ik staarde niet naar een vrouw. :D
Naar een bekende voetballer. Wist niet of ik hem aan moest spreken, want dat wil hij waarschijnlijk niet als hij gewoon zijn boodschapjes doet.
pi_135589115
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze heeft toch geen ogen in der kont? :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_135589131
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Naar een bekende voetballer. Wist niet of ik hem aan moest spreken, want dat wil hij waarschijnlijk niet als hij gewoon zijn boodschapjes doet.
Handtekening vragen zou hem niet gestoord hebben :P
pi_135589147
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze heeft toch geen ogen in der kont? :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wablieft? maar waar kwam je die dan tegen?
In ieder geval , je durft steeds niets zeggen behalve staren...
pi_135589166
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Jij komt hier wel vaak he? :@
pi_135589178
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hommo
pi_135589187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij komt hier wel vaak he? :@
Hey Faxie, ja hoor speciaal voor jou O+
pi_135589194
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey Faxie, ja hoor speciaal voor jou O+
Ow gossie :@
pi_135589199
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Wablieft? maar waar kwam je die dan tegen?
In ieder geval , je durft steeds niets zeggen behalve staren...
In de sportschool, ze was aan het lopen / rennen op een loopband met oordopjes in, ik was lekker gewichten aant wegdrukken.

De vraag is of ik gewoon ernaast moet gaan staan en een gesprekje moet beginnen.
Negatieve woorden schiet ik niks mee op, je durft zelf niet. :6
Rustig aan.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:25:33 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135589204
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Handtekening vragen zou hem niet gestoord hebben :P
Had toch niks bij me daarvoor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hommo
Je bent gewoon jaloers dat ik niet zo naar jou kijk. :)
pi_135589225
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Had toch niks bij me daarvoor.

Op je pak lasagnebladen van knorr die je ging kopen. :D
Rustig aan.
pi_135589231
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In de sportschool, ze was aan het lopen / rennen op een loopband met oordopjes in, ik was lekker gewichten aant wegdrukken.

De vraag is of ik gewoon ernaast moet gaan staan en een gesprekje moet beginnen.
Negatieve woorden schiet ik niks mee op, je durft zelf niet. :6
En dat zei ik toch , je had haar tenminste kunnen vragen of ze daar vaak komt of iets in die aard.
pi_135589244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lullll :P
Had jezelf laten overtuigen door die meisjes joh :o
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:53 schreef yats het volgende:

[..]

My god, er zijn meer mensen als mij die dit soort 'niet zo slimme acties' hebben. Inmiddels weet ik dat je in dit soort situaties gewoon mee uit moet gaan.
Nja, ik weet gewoon niet wat de bedoeling was.

Heb verder ook niet echt een hele hechte band met die chicks, en bovendien is een van hen ook nog eens het zusje van een van mijn beste vrienden (die ik wel zou doen, daar niet van)..

Heb altijd een beetje moeite met het interpreteren van bedoelingen van die vrouwen. Kan me van die huisgenoten in ieder geval niet voorstellen dat ze persoonlijk plannen met mij zouden hebben, maar ze waren kennelijk ook niet van plan om samen uit te gaan en mij aan een vriendin voor te stellen, zoals ik aanvankelijk dacht...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:27:34 #180
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135589253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb dat vanavond in de sportschool gewoon wel gedaan. Dat leverde nog best een gezellig gesprek op, op de loopband.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')