HAHA ik ben geen imbeciel dus heb ik het recht om van mening te veranderen wanneer ik wil en over wat ik wilquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou je wou 5 minuten geleden slapen en volgens mij doe je niet wat je toen wou.![]()
![]()
Ahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
HAHA ik ben geen imbeciel dus heb ik het recht om van mening te veranderen wanneer ik wil en over wat ik wil
daar ben je dan ook vrouw voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
HAHA ik ben geen imbeciel dus heb ik het recht om van mening te veranderen wanneer ik wil en over wat ik wil
Alleen imbecielen veranderen nooit van "mening"quote:
en zie hier..... de logica van een vrouw.....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen imbecielen veranderen nooit van "mening"
Nee meer dat je dat gewoon constant doet zegmaar en niet standvastig bentquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen imbecielen veranderen nooit van "mening"
Leuk. Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef rolklem het volgende:
[..]
Och dat mag je zelf maar uitvinden
Omg omdat ik zeg ik ga slapen en nadien niet meer wil slapenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee meer dat je dat gewoon constant doet zegmaar en niet standvastig bent
Twas een grapje schat!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg omdat ik zeg ik ga slapen en nadien niet meer wil slapenverklaart wel veel van jouw analystisch vermogen KT
Achteraf gezien wel ja. Op het moment zelf dacht ik echter dat ze geen interesse had. Ik vind het nog steeds jammer dat ik haar nummer niet gevraagd heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker bezig.. Ik denk dat je het te negatief ziet..
Want zeg nou eens eerlijk, heb je nooit gehad dat jij een meisje aansprak dat je leuk vond ogen wat wel interesse in jou leek te hebben?
Ah dan is het goedquote:
Ahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja. Op het moment zelf dacht ik echter dat ze geen interesse had. Ik vind het nog steeds jammer dat ik haar nummer niet gevraagd heb.
Je hebt binnenkort een date hé? Kans om het anders te doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja. Op het moment zelf dacht ik echter dat ze geen interesse had. Ik vind het nog steeds jammer dat ik haar nummer niet gevraagd heb.
Zeg, complicate mag mij altijd wijzer maken dan ik ben. Slapen kan altijd nog.quote:
Seg hey maat, cavatjes een beetje ja!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en zie hier..... de logica van een vrouw.....
Ga je ook slapen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, complicate mag mij altijd wijzer maken dan ik ben. Slapen kan altijd nog.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Het gekke is, als ik het er met mijn vrienden over heb waarom ik tot nu toe niemand heb kunnen versieren geloven ze me niet en denken ze dat ik ze voor de gek hou. Blijkbaar straal ik geen onzekerheid over mezelf uit bij hen in de buurt, wat ik eerlijk gezegd erg raar vind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats zelfs vrouwen die interesse tonen/hebben in jou, "schenk" je weg aan jouw vrienden (Remember). Dat zegt echt veel. Je vindt jezelf niet (voldoende) de moeite waard. Probeer aan jouw zelfvertrouwen te werken en te beseffen dat je wel de moeite waard bent. Als dat niet kan, zal je naast jouw eigen geluk kunnen lopen.
Ik geloof in jou en dat het goed komt met jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Het gekke is, als ik het er met mijn vrienden over heb waarom ik tot nu toe niemand heb kunnen versieren geloven ze me niet en denken ze dat ik ze voor de gek hou. Blijkbaar straal ik geen onzekerheid over mezelf uit bij hen in de buurt, wat ik eerlijk gezegd erg raar vind.
Weetje, je straalt gewoon geen onzekerheid uit maar als je iets wilt en je je daar onzeker over voelt dan ontwijk je het lekker...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Het gekke is, als ik het er met mijn vrienden over heb waarom ik tot nu toe niemand heb kunnen versieren geloven ze me niet en denken ze dat ik ze voor de gek hou. Blijkbaar straal ik geen onzekerheid over mezelf uit bij hen in de buurt, wat ik eerlijk gezegd erg raar vind.
Dat ik het wel moet vragen snap ik. Maar toch durf ik er een weddenschap op af te sluiten dat als ik vrijdag weer in dezelfde situatie kom ik het toch weer niet vraag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh
Vaker doen en wel nummer vragen.
Dan spreek je nu met ons af dat als je het niet vraagt, wij je een week een loser noemen. Misschien helpt een beetje groepsdruk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik het wel moet vragen snap ik. Maar toch durf ik er een weddenschap op af te sluiten dat als ik vrijdag weer in dezelfde situatie kom ik het toch weer niet vraag.
Ik durft dat ook wel, maar ik zou ook durven wedden dat als ik in diezelfde situatie zou komen ik het wel zou vragen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik het wel moet vragen snap ik. Maar toch durf ik er een weddenschap op af te sluiten dat als ik vrijdag weer in dezelfde situatie kom ik het toch weer niet vraag.
Nog niet, ik ben nog even wat zaken aan het uitwerken die ik morgen op een informatiedag van starters kan vragen waar ik mee vooruit kan de komende week.quote:
Dat we hem stenigen op het leidscheplein.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dan spreek je nu met ons af dat als je het niet vraagt, wij je een week een loser noemen. Misschien helpt een beetje groepsdruk.
Naakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat we hem stenigen op het leidscheplein.
Dat is juist goed. Komt hij in één keer van zijn onzekerheid af als iedereen zijn kleine - door de kou - ziet.quote:
Nee we steunen jouquote:
Ik ben eergisteren nog in de kou vanuit huis een jacuzzi ingedoken. Zo snel krimpt hij niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Komt hij in één keer van zijn onzekerheid af als iedereen zijn kleine - door de kou - ziet.
Daar heb ik het nummer al van. We appen al een paar dagen druk over en weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort een date hé? Kans om het anders te doen
Lijkt me leuk, met een super aantrekkelijk mooi leuk meisje naakt de jaccuzi in te duiken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef yats het volgende:
Ik ben eergisteren nog in de kou vanuit huis een jacuzzi ingedoken. Zo snel krimpt hij niet.
Ik denk dat je best eens gelijk kan hebben. Maar dat uit zich dan dus op het moment dat ik verder moet gaan dan enkel wat babbelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje, je straalt gewoon geen onzekerheid uit maar als je iets wilt en je je daar onzeker over voelt dan ontwijk je het lekker...
Mensen zien je onzekerheid niet omdat je het ontwijkt.. Gevoel onder ogen zien en eroverheen stappen en die chick binnenvissen.
Dat lijkt me ook leuk. Ik heb het helaas (nog) niet in de praktijk kunnen testen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, met een super aantrekkelijk mooi leuk meisje naakt de jaccuzi in te duiken.
In theorie werkt het wel aardig ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk. Ik heb het helaas (nog) niet in de praktijk kunnen testen.
Jep.. Niet eens ''verder moet gaan'' maar verder ''wilt gaan''quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je best eens gelijk kan hebben. Maar dat uit zich dan dus op het moment dat ik verder moet gaan dan enkel wat babbelen?
Ik ben de eerste om die onzekerheid te bevestigen ja. De vraag is alleen, hoe pak je het aan? Het is nu te vaak de self fulfilling prophecy die ik eerder al noemde hier --> he, wat een leuke meid, maar die heeft vast geen interesse in mij --> toch aanspreken, maar erg weinig reactie = bevestiging eerdere hypothese --> bij volgende leuke meid nog meer de gedachte dat er geen interesse is etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep.. Niet eens ''verder moet gaan'' maar verder ''wilt gaan''
Als je er niet aan denkt dan heb je nergens last van
Pas als je bewust ergens van bent kun je ergens aan werken heMaar die onzekerheid zit er dus je bent je daar alvast bewust van.. En je kunt het aanpakken.
He wat een leuke meid... --> Kijken of ze daadwerkelijk echt leuk is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om die onzekerheid te bevestigen ja. De vraag is alleen, hoe pak je het aan? Het is nu te vaak de self fulfilling prophecy die ik eerder al noemde hier --> he, wat een leuke meid, maar die heeft vast geen interesse in mij --> toch aanspreken, maar erg weinig reactie = bevestiging eerdere hypothese --> bij volgende leuke meid nog meer de gedachte dat er geen interesse is etc.
Je eigen daden/gevoelens etc kun je beïnvloeden, die van andere mensen niet. Ik trek me negatieve gedachten van anderen over mij waarschijnlijk teveel aan wat mede die gedachten verklaart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
He wat een leuke meid... --> Kijken of ze daadwerkelijk echt leuk is.
Je richt je teveel op jezelf.. Richt je op haar.
Ik denk overigens weer dat je het negatiever schetst dan het is.
Ach... Je trekt je teveel aan van die negatieve shit.. Focus op de positieve shit, en die was er ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
Je eigen daden/gevoelens etc kun je beïnvloeden, die van andere mensen niet. Ik trek me negatieve gedachten van anderen over mij waarschijnlijk teveel aan wat mede die gedachten verklaart.
Wellicht komt dat er vrijdag van (als ze er is tenminste). Maar ik heb voor die tijd eerst nog een date met een ander meisje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach... Je trekt je teveel aan van die negatieve shit.. Focus op de positieve shit, en die was er ook.
En ga praten met dat meisje wat je leuk vindt.
Goed bezig, ik heb nooit datesquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht komt dat er vrijdag van (als ze er is tenminste). Maar ik heb voor die tijd eerst nog een date met een ander meisje.
Voor mij is dit ook de eerste keer in tijden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb nooit dates
Welke SC?quote:
Lullllquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef Sheldon. het volgende:
Vanavond kwam ik thuis uit werk, zitten mijn 2 vrouwelijke huisgenoten mij een beetje apart lachend aan te kijken. Ze vroegen of ik nog iets te doen had vanavond, en ik zei nee. Daarop vroegen ze of ik mee uit ging vanavond. Maar omdat ik morgen ochtend weer les heb vroeg en al de hele dag op pad was zei ik : Nee, niet echt zin in.
Hun antwoord was met een schuin lachje op het gezicht : Nou ik zou het maar wel doen als ik jou was, beetje als een soort hint (zo vatte ik het althans op)... Maar ik had er echt geen kracht voor vanavond dus zei nee heb niet zo'n zin.
Toch vroeg ik me wel af wat nu precies de bedoeling was... Aanvankelijk dacht ik dat ze samen uitgingen vanavond en me misschien aan een vriendin wilde koppelen ofzo, maar nu gaat opeens de ene weg (heeft kennelijk een date ofzo) en de ander loopt de trap op naar boven om naar haar kamer te gaan.
Ik snap het niet, wat was de bedoeling?![]()
Het is nu ook niet zo dat ik zo'n close band met ze heb dat we wekelijks samen in de kroeg staan ofzo, dus waar kwam opeens die vraag vandaan, en hoezo gaan ze nu helemaal niet uit?
Ik zou zeggen dit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Weet best wel dat er wat meisjes zijn die me zien zitten, maar weet ook niet wie, en hoe ik die dan vervolgens kan benaderen enzo
My god, er zijn meer mensen als mij die dit soort 'niet zo slimme acties' hebben. Inmiddels weet ik dat je in dit soort situaties gewoon mee uit moet gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef Sheldon. het volgende:
Vanavond kwam ik thuis uit werk, zitten mijn 2 vrouwelijke huisgenoten mij een beetje apart lachend aan te kijken. Ze vroegen of ik nog iets te doen had vanavond, en ik zei nee. Daarop vroegen ze of ik mee uit ging vanavond. Maar omdat ik morgen ochtend weer les heb vroeg en al de hele dag op pad was zei ik : Nee, niet echt zin in.
Hun antwoord was met een schuin lachje op het gezicht : Nou ik zou het maar wel doen als ik jou was, beetje als een soort hint (zo vatte ik het althans op)... Maar ik had er echt geen kracht voor vanavond dus zei nee heb niet zo'n zin.
Toch vroeg ik me wel af wat nu precies de bedoeling was... Aanvankelijk dacht ik dat ze samen uitgingen vanavond en me misschien aan een vriendin wilde koppelen ofzo, maar nu gaat opeens de ene weg (heeft kennelijk een date ofzo) en de ander loopt de trap op naar boven om naar haar kamer te gaan.
Ik snap het niet, wat was de bedoeling?![]()
Het is nu ook niet zo dat ik zo'n close band met ze heb dat we wekelijks samen in de kroeg staan ofzo, dus waar kwam opeens die vraag vandaan, en hoezo gaan ze nu helemaal niet uit?
Euuuh details.....quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
Er stond mij toch een meisje op die loopband.... Met een kont.. wmaaaoahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Wat had ik moeten doen? Ik wil het even horen van anderen.![]()
Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.quote:
Vind je dat al klein?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.
En op die loopband wobbelt dat dan zo heen en weer, bmowhhh![]()
Klinkt precies als jouw eerste keer dat je een strakke kont zag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou haar kont was gewoon enorm aantrekkelijk, echt zo een klein meisje (1.68-1.72) met een lekkere kont.
En op die loopband wobbelt dat dan zo heen en weer, bmowhhh![]()
Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te sprekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Klinkt precies als jouw eerste keer dat je een strakke kont zag.
Vorige keer zei je dat je nu tegen een serveerster zou durven spreken of versieren. Dus wat heb je dit keer gezegd/gedaan?
ben benieuwd....
sws staren, maar niet té en dan zeggen "hoi kom je hier vaak?"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te spreken
Daarom ook de vraag wat ik had moeten doen, om mij gelijk te geven of te zeggen dat ik dat verkeerd heb.
Ik staarde niet naar een vrouw.quote:
Ze heeft toch geen ogen in der kont?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
sws staren, maar niet té en dan zeggen "hoi kom je hier vaak?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Handtekening vragen zou hem niet gestoord hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik staarde niet naar een vrouw.
Naar een bekende voetballer. Wist niet of ik hem aan moest spreken, want dat wil hij waarschijnlijk niet als hij gewoon zijn boodschapjes doet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen ogen in der kont?Wablieft? maar waar kwam je die dan tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval , je durft steeds niets zeggen behalve staren...1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Jij komt hier wel vaak he?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
sws staren, maar niet té en dan zeggen "hoi kom je hier vaak?"
Hommoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik staarde niet naar een vrouw.
Naar een bekende voetballer. Wist niet of ik hem aan moest spreken, want dat wil hij waarschijnlijk niet als hij gewoon zijn boodschapjes doet.
Hey Faxie, ja hoor speciaal voor jouquote:
Ow gossiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey Faxie, ja hoor speciaal voor jou
In de sportschool, ze was aan het lopen / rennen op een loopband met oordopjes in, ik was lekker gewichten aant wegdrukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft? maar waar kwam je die dan tegen?
In ieder geval , je durft steeds niets zeggen behalve staren...
Had toch niks bij me daarvoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Handtekening vragen zou hem niet gestoord hebben
Je bent gewoon jaloers dat ik niet zo naar jou kijk.quote:
Op je pak lasagnebladen van knorr die je ging kopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had toch niks bij me daarvoor.
En dat zei ik toch , je had haar tenminste kunnen vragen of ze daar vaak komt of iets in die aard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de sportschool, ze was aan het lopen / rennen op een loopband met oordopjes in, ik was lekker gewichten aant wegdrukken.
De vraag is of ik gewoon ernaast moet gaan staan en een gesprekje moet beginnen.
Negatieve woorden schiet ik niks mee op, je durft zelf niet.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lullll
Had jezelf laten overtuigen door die meisjes joh![]()
Nja, ik weet gewoon niet wat de bedoeling was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
My god, er zijn meer mensen als mij die dit soort 'niet zo slimme acties' hebben. Inmiddels weet ik dat je in dit soort situaties gewoon mee uit moet gaan.
Ik heb dat vanavond in de sportschool gewoon wel gedaan. Dat leverde nog best een gezellig gesprek op, op de loopband.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zitten staren, vind het ergens ongepast om een sportende dame die bezig is met sporten opeens aan te spreken
Daarom ook de vraag wat ik had moeten doen, om mij gelijk te geven of te zeggen dat ik dat verkeerd heb.
Je hebt niet stiekem naar m'n kontje gekeken nee?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had toch niks bij me daarvoor.
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik niet zo naar jou kijk.
Maar is het gepast?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
En dat zei ik toch , je had haar tenminste kunnen vragen of ze daar vaak komt of iets in die aard.
AMai Yats, goed bezigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat vanavond in de sportschool gewoon wel gedaan. Dat leverde nog best een gezellig gesprek op, op de loopband.
Niet waar, zelfs in het zwembad kan je een gespek aangaan.quote:
Dat soort kansen moet je juist aanpakken, zelfs al heb je niet zo'n zin. Ook al is het niks, dan wordt het tenminste een interessante avond. Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:27 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
[..]
Nja, ik weet gewoon niet wat de bedoeling was.
Heb verder ook niet echt een hele hechte band met die chicks, en bovendien is een van hen ook nog eens het zusje van een van mijn beste vrienden (die ik wel zou doen, daar niet van)..
Heb altijd een beetje moeite met het interpreteren van bedoelingen van die vrouwen. Kan me van die huisgenoten in ieder geval niet voorstellen dat ze persoonlijk plannen met mij zouden hebben, maar ze waren kennelijk ook niet van plan om samen uit te gaan en mij aan een vriendin voor te stellen, zoals ik aanvankelijk dacht...
'Ben jij ook zo nat?'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waar, zelfs in het zwembad kan je een gespek aangaan.
Naja lets see... Ongemakkelijke momenten zijn toch goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waar, zelfs in het zwembad kan je een gespek aangaan.
"Ik vind mijn zwembril nietquote:
Ik had haar daar nog nooit gezien en wilde weten of ze daar vaker kwam. Dus maar gewoon met de openingszin begonnen of de goede voornemens haar nog niet te zwaar vielen. Gezien de glimlach en het gesprekje (iets van 5 a 10 minuten) stelde ze dat wel op prijs. Maar misschien scheelt het ook wel dat ik werkelijk geen bijbedoelingen had.quote:
Wat zei je vorige keer ook weer? "niet nadenken, doen".quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja lets see... Ongemakkelijke momenten zijn toch goed voor je zelfvertrouwen.
True!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat zei je vorige keer ook weer? "niet nadenken, doen".
Kan je net zo goed gelijk vragen of ze even kopje onder gaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
"Ik vind mijn zwembril niet, heb je die gezien ?"
(zo iets) beter dan niets zeggen dus.
Geloof me, de volgende keer gewoon mee gaan. Ik ben helaas een ervaringsdeskundige op het gebied van 'gemiste kansen' en dit is er werkelijk een.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:27 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
[..]
Nja, ik weet gewoon niet wat de bedoeling was.
Heb verder ook niet echt een hele hechte band met die chicks, en bovendien is een van hen ook nog eens het zusje van een van mijn beste vrienden (die ik wel zou doen, daar niet van)..
Heb altijd een beetje moeite met het interpreteren van bedoelingen van die vrouwen. Kan me van die huisgenoten in ieder geval niet voorstellen dat ze persoonlijk plannen met mij zouden hebben, maar ze waren kennelijk ook niet van plan om samen uit te gaan en mij aan een vriendin voor te stellen, zoals ik aanvankelijk dacht...
Je mag alles vragen, een antwoord zal je bijna altijd hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gelijk vragen of ze even kopje onder gaan
Mja dat zal wel zo zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag alles vragen, een antwoord zal je bijna altijd hebben
Nee joh, je bent toch niet zo'n PUA kneus ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef Buffell het volgende:
Iemand hier die eigenlijk wel eens 'zomaar' op een meid afstapt in, laten we zeggen, de bus, de supermarkt o.i.d?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, je bent toch niet zo'n PUA kneus ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |